Miksi jotkut miehet välttelee/pelkää naisia?
Olen itse nainen ja olen huomannut, että kaikilla työpaikoilla joissa olen ollut, on aina ollut vähintään yksi mies joka välttää kontaktia naisiin etenkin kahden kesken. Tämä siis ei ole kohdistunut pelkästään minuun, vaan yhtä lailla muihinkin naisiin. Porukassa kyllä juttua saattaa tulla, mutta kahdestaan jutellessa mies menee lukkoon tai pakenee johonkin eri tilaan. Usein nämä miehet ovat n. 40-50v joilla ei ole puolisoa eikä lapsia. Viimeisimmän tällaisen henkilön tavatessani hän meni aina lukkoon kahdestaan ollessamme. Asiaan tuli kuitenkin muutos, kun yhden kerran olin surullinen yhdestä perheessäni tapahtuneesta asiasta ja se ilmeisesti näkyi minusta jotenkin ulospäin koska hän kysyi onko kaikki hyvin ja lohdutti ja muutenkin toimi todella ihanasti, vaikka aiemmin oli ollut minua kohtaan suorastaan välinpitämättömän oloinen.
Mistä tuollainen johtuu? Eivätkö jotkut miehet vain osaa keskustella naisten kanssa vai onkohan taustalla itsetunto-ongelmia tms? Tai sitten olen vaan itse ärsyttävä enkä tajua sitä. 😅
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Joissain määrin huomannut, että kyse on ihastumisesta.
Heti alapeukku. No sanotaan, että mies inhoaa, onko parempi!? :)
Olihan se Potifarin vaimokin aikoinaan metoo-syyttämässä Joosefia, kun mies ei innostunutkaan hänen vokotteluihinsa.