Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut miehet välttelee/pelkää naisia?

Vierailija
19.09.2019 |

Olen itse nainen ja olen huomannut, että kaikilla työpaikoilla joissa olen ollut, on aina ollut vähintään yksi mies joka välttää kontaktia naisiin etenkin kahden kesken. Tämä siis ei ole kohdistunut pelkästään minuun, vaan yhtä lailla muihinkin naisiin. Porukassa kyllä juttua saattaa tulla, mutta kahdestaan jutellessa mies menee lukkoon tai pakenee johonkin eri tilaan. Usein nämä miehet ovat n. 40-50v joilla ei ole puolisoa eikä lapsia. Viimeisimmän tällaisen henkilön tavatessani hän meni aina lukkoon kahdestaan ollessamme. Asiaan tuli kuitenkin muutos, kun yhden kerran olin surullinen yhdestä perheessäni tapahtuneesta asiasta ja se ilmeisesti näkyi minusta jotenkin ulospäin koska hän kysyi onko kaikki hyvin ja lohdutti ja muutenkin toimi todella ihanasti, vaikka aiemmin oli ollut minua kohtaan suorastaan välinpitämättömän oloinen.

Mistä tuollainen johtuu? Eivätkö jotkut miehet vain osaa keskustella naisten kanssa vai onkohan taustalla itsetunto-ongelmia tms? Tai sitten olen vaan itse ärsyttävä enkä tajua sitä. 😅

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti tuo ahdistelusyytösten pelko ei ole mikään vitsi. Useimmat naiset ovat aivan liian kunniallisia keksiäkseen mitään täysin tekaistuja syytöksiä, mutta jos se pahantahtoinen sosiopaattivalehtelija (jota ei voi ulkonäöstä tunnistaa) sattuu kohdalle, helvetti on irti. Kun on sana sanaa vastaan, mies on heikoilla. Tämmöinen pelko on nykyään useamman miehen takaraivossa kuin voisi kuvitella.

Syitä täysin hihasta vedetyille jutuille voi olla monia. Vallan tunteen tavoittelu, pelkkä ilkeys, kilpailijan syrjäyttäminen työyhteisöstä, kostonhalu (vaikka täysin aiheeton), yritys kiristää korvauksia...

Olihan se Potifarin vaimokin aikoinaan metoo-syyttämässä Joosefia, kun mies ei innostunutkaan hänen vokotteluihinsa.

Vierailija
42/42 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joissain määrin huomannut, että kyse on ihastumisesta.

Heti alapeukku. No sanotaan, että mies inhoaa, onko parempi!? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla