Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut miehet välttelee/pelkää naisia?

Vierailija
19.09.2019 |

Olen itse nainen ja olen huomannut, että kaikilla työpaikoilla joissa olen ollut, on aina ollut vähintään yksi mies joka välttää kontaktia naisiin etenkin kahden kesken. Tämä siis ei ole kohdistunut pelkästään minuun, vaan yhtä lailla muihinkin naisiin. Porukassa kyllä juttua saattaa tulla, mutta kahdestaan jutellessa mies menee lukkoon tai pakenee johonkin eri tilaan. Usein nämä miehet ovat n. 40-50v joilla ei ole puolisoa eikä lapsia. Viimeisimmän tällaisen henkilön tavatessani hän meni aina lukkoon kahdestaan ollessamme. Asiaan tuli kuitenkin muutos, kun yhden kerran olin surullinen yhdestä perheessäni tapahtuneesta asiasta ja se ilmeisesti näkyi minusta jotenkin ulospäin koska hän kysyi onko kaikki hyvin ja lohdutti ja muutenkin toimi todella ihanasti, vaikka aiemmin oli ollut minua kohtaan suorastaan välinpitämättömän oloinen.

Mistä tuollainen johtuu? Eivätkö jotkut miehet vain osaa keskustella naisten kanssa vai onkohan taustalla itsetunto-ongelmia tms? Tai sitten olen vaan itse ärsyttävä enkä tajua sitä. 😅

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse välttelen/pelkään miehiä, töissäkin miehen ei tarvii kuin kysyä multa mitä kuuluu ja oon ihan että apua 😂

Vierailija
22/42 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä välitä niistä hiirulaismiehistä... ehkä kohdallesi osuu joku rohkeampi mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on ihan kivoja töissä kunhan malttavat pysyä työasioissa.

Niin samaa mieltä. Valitettavasti monet naiset puhuvat kaikesta muusta paitsi niistä työasioista. Aina voivotellaan omat läskit ja kytätään samalla vaivihkaa muiden läskejä, udellaan muiden naisten koti-, mies- ja lapsiasiat ja keksitään mitä ihmeellisimpiä juttuja työpaikan outsidereista. Onneksi nuoret naiset ovat jutuiltaan tavallisesti fiksumpia ja sivistyneempiä.

t. nainen

Vierailija
24/42 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on ihan kivoja töissä kunhan malttavat pysyä työasioissa.

Niin samaa mieltä. Valitettavasti monet naiset puhuvat kaikesta muusta paitsi niistä työasioista. Aina voivotellaan omat läskit ja kytätään samalla vaivihkaa muiden läskejä, udellaan muiden naisten koti-, mies- ja lapsiasiat ja keksitään mitä ihmeellisimpiä juttuja työpaikan outsidereista. Onneksi nuoret naiset ovat jutuiltaan tavallisesti fiksumpia ja sivistyneempiä.

t. nainen

Mut otettiin heti silmätikuksi kun en osallistunut juorukerhoon enkä halunnut puhua muista kuin työasioista. Ärsyttää tollaset.

Vierailija
25/42 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi sanoa, että pelkäisin naisia. Pystyn toimimaan naisten kanssa pinnallisella tasolla täysin normaalisti. Se mihin en oikein pysty on syvällisempi keskustelu tai henkilökohtaisista jutuista puhuminen. Minulla ei ole lapsuutta lukuunottamatta ollut koskaan naispuolisia kavereita, en ole koskaan seurustellut tai ollut intiimisti naisen kanssa. Ei minulla siis ole mitään käsitystä millaisia naiset ovat tai miten heidän kanssaan pitäisi toimia. Tähän kun lisää epävarmuuden omasta itsestäni ja miehisyyden tasostani niin mielestäni melko luonnollista tai ainakin jollain tasolla ymmärrettävää, että naiset pelottavat. En oikeastaan koskaan ole tavannut naista, josta olisin voinut aistia epävarmuutta ja tämä vain lisää omaa epävarmuuttani toimia naisten seurassa. Miten minä voisin olla itsevarma, jos siihen ei ole mitään syytä tai taustoja? Tästä syystä pyrin pitämään kaikki toimintani naisten kanssa hyvin pintapuolisina ja asiallisiana, koska noin toimiessa olen omalla mukavuusalueellani eikä sisältä kumpuava epävarmuus estä olemasta normaali ihminen.

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
26/42 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on elämän musertamia kiltti miehiä.

Vierailija
27/42 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni syyt ovat ihan pragmaattisia. Esimerkiksi metoo on tehnyt ansiokasta työtä asian eteen. Minulla perheettömänä ja suhteellisen varakkaana miehenä on sen verran paljon menetettävää, että riskit eivät ole järkevässä suhteessa tuottoihin.

Vierailija
28/42 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi sanoa, että pelkäisin naisia. Pystyn toimimaan naisten kanssa pinnallisella tasolla täysin normaalisti. Se mihin en oikein pysty on syvällisempi keskustelu tai henkilökohtaisista jutuista puhuminen. Minulla ei ole lapsuutta lukuunottamatta ollut koskaan naispuolisia kavereita, en ole koskaan seurustellut tai ollut intiimisti naisen kanssa. Ei minulla siis ole mitään käsitystä millaisia naiset ovat tai miten heidän kanssaan pitäisi toimia. Tähän kun lisää epävarmuuden omasta itsestäni ja miehisyyden tasostani niin mielestäni melko luonnollista tai ainakin jollain tasolla ymmärrettävää, että naiset pelottavat. En oikeastaan koskaan ole tavannut naista, josta olisin voinut aistia epävarmuutta ja tämä vain lisää omaa epävarmuuttani toimia naisten seurassa. Miten minä voisin olla itsevarma, jos siihen ei ole mitään syytä tai taustoja? Tästä syystä pyrin pitämään kaikki toimintani naisten kanssa hyvin pintapuolisina ja asiallisiana, koska noin toimiessa olen omalla mukavuusalueellani eikä sisältä kumpuava epävarmuus estä olemasta normaali ihminen.

Minkä ikäinen olet?

Älä kysele. Ei kuulu sinulle.

Vierailija
29/42 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve mies ei tee naisella yhtikäs mitään.

Vierailija
30/42 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että kaksi ihmistä ei tule toimeen ei tarkoita että kummassakaan olisi objektiivisesti mitään vikaa.

Kuvitteletteko todella että jos teistä minä olen tyhmä, niin sitä minä sitten olen.

Hahaa ei kenelläkään ole sellaista vaikutusvaltaa.😂😂

Oletteko ihan varmasti aikuisia?

Vierailija
31/42 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää enkä vihaa mutta en halua läheisiä välejä työpaikan naisten kanssa. Ei siinä ole muusta kysymys.

Vierailija
32/42 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä siellä työpaikalla ollaan tekemässä eikä seurustelemassa.

Vierailija
33/42 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkia ziguja jaksa.

Vierailija
34/42 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töitä siellä työpaikalla ollaan tekemässä eikä seurustelemassa.

Tämän kun useampi sisäistäisi niin voitaisiin luopua kikystä.

Vierailija
35/42 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti tuo ahdistelusyytösten pelko ei ole mikään vitsi. Useimmat naiset ovat aivan liian kunniallisia keksiäkseen mitään täysin tekaistuja syytöksiä, mutta jos se pahantahtoinen sosiopaattivalehtelija (jota ei voi ulkonäöstä tunnistaa) sattuu kohdalle, helvetti on irti. Kun on sana sanaa vastaan, mies on heikoilla. Tämmöinen pelko on nykyään useamman miehen takaraivossa kuin voisi kuvitella.

Syitä täysin hihasta vedetyille jutuille voi olla monia. Vallan tunteen tavoittelu, pelkkä ilkeys, kilpailijan syrjäyttäminen työyhteisöstä, kostonhalu (vaikka täysin aiheeton), yritys kiristää korvauksia...

aivan sairasta

Vierailija
36/42 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain määrin huomannut, että kyse on ihastumisesta.

Vierailija
37/42 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikoilla puhutaan muustakin kuin työasioista nin tehdään muissa m läsnimaissa ja menee ihan hyvin miksi ei Suomessa

Vierailija
38/42 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteistyötä on pystyttäbvä tekemään kaikkien aknssa ja puhumaan tauoilla muistakin työasioisat. Näin länsimaissa

Vierailija
39/42 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meetoo,ja siksi naisten ja miesten ei pitäisi olla samoissa työpaikoissa tai kouluissa.Toteuu ikävä kyllä vasta kymmenen vuoden päästä demografisen muutoksen myötä.

Vierailija
40/42 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi sanoa, että pelkäisin naisia. Pystyn toimimaan naisten kanssa pinnallisella tasolla täysin normaalisti. Se mihin en oikein pysty on syvällisempi keskustelu tai henkilökohtaisista jutuista puhuminen. Minulla ei ole lapsuutta lukuunottamatta ollut koskaan naispuolisia kavereita, en ole koskaan seurustellut tai ollut intiimisti naisen kanssa. Ei minulla siis ole mitään käsitystä millaisia naiset ovat tai miten heidän kanssaan pitäisi toimia. Tähän kun lisää epävarmuuden omasta itsestäni ja miehisyyden tasostani niin mielestäni melko luonnollista tai ainakin jollain tasolla ymmärrettävää, että naiset pelottavat. En oikeastaan koskaan ole tavannut naista, josta olisin voinut aistia epävarmuutta ja tämä vain lisää omaa epävarmuuttani toimia naisten seurassa. Miten minä voisin olla itsevarma, jos siihen ei ole mitään syytä tai taustoja? Tästä syystä pyrin pitämään kaikki toimintani naisten kanssa hyvin pintapuolisina ja asiallisiana, koska noin

Näin naisena sanoisin, että kun kohtelet naisia samalla tavalla normaaleina ihmisinä kuin miehiä, niin hyvä tulee.

Me emme ole mikään omituinen avaruusoliorotu jostain toiselta planeetalta, joka puhuu omituista kieltä ja elää omituisessa kulttuurissa, vaan ihan vaan ihmisiä.

Aidosti suosituimmat ihmiset ovat suosittuja ja pidettyjä nimenomaan sen takia, että he näkevät toiset vain ihmisinä ja kohtelevat kaikkia samalla tavalla.