nuhassa ja yskässä salille
Hei, olen 21v nuori nainen jolla on nyt muutaman päivän kovaa yskää ja kurkku kipua ja muutenkin voimatonolo ja olen hullu salitreenaaja enkä malttaisi olla poies sieltä. Uskaltaako salille lähteä kurkku kivun ja yskän kanssa? Vai pitäisikö jäädä lepäämään? Mitä te tekisitte? Ja kuumetta ei siis ole. Kun mittasin näytti 37.7.
Kommentit (65)
Ei kukaan sua voi estääkkään eli mene
Kaveri melkein kuoli sydänlihastulehdukseen, teholla oli viikon ja sydän pysähtyi kerran. Oli terve nuori mies ennen tätä. Älä pelleile terveydelläsi. Ja mitä hyötyä siitä salista on kun kipeänä ei kuntokaan nouse, elimistö käyttää kaiken energian viruksen nitistämiseen. Kaikenlaisen jälkitautien riski kasvaa myös kun rasittaa itseään liian aikaisin, sitten vasta lepoa tuleekin jos saat sydänlihastulehduksen, keuhkokuumeen tms.
Muutenkin itsekästä ja törkeää mennä levittelemään tauteja. Pysy kotona ja lue vaikka jotain kirjaa.
Ei ole kuumetta... 37,7 on korkeahko kuume!
Kaverilla näkyi keuhkokuumeen jälkeen monta kuukautta varjostumia keuhkoissa. Ei ole mikään pikkujuttu nuo jälkitaudit. Lepäät nyt viruksen pois niin et saa mitään bakteeria jylläämään. Nuku paljon, höyryhengittele, jos on keuhkoissa räkää puhaltelee putkella vesipulloon.
40 rupee olee korkea kuume ei paskaakaan 37.7..haloo
kuumeen rajamailla toi 37.7...huoh siitä vaan reenaamaa unohda turhanpäiväiset lepäämiset :)
Joku u l i l a u t a l a i n e n trollaa ketjussa, älä ap usko. Kipeenä lepäämään niin olet nopeammin terve.
kuka jaksaa vaan olla paikallaan ja levätä vaikka pitäis olla reenaamassa? flunssa huono syy jättää reenamatta..ap salille mars!!!1
Mä uskon että on yksi ja sama henkilö joka kirjoittaa nuo kaikki kommentit että eihän tuo ole edes kuumetta ja mene vaan salille... En sitten tiedä mitä iloa siitä joku saa. Häiriintynyt tyyppi?
MITÄ VITUN ILOA JOKU SAA JOSTAI LEPÄÄMISESTÄ?????????????????????????????? KERTOKAA
Voit rauhassa punnertaa kotona jos ihan oikeesti et voi olla treenaamatta. Juokse vaikka kämppää ympäri sänky selässäsi tai heittele sohvaa ilmaan.
Tai sitten laitat silmät kii ja LEPÄÄT..
MITÄ ON LEPÄÄMINEN????????????????
OON ITEKKI TREENANNU FLUNSASSA EIKÄ MITÄÄ! SALILLE VAAN
kipeenä treenaaminen on jees :) emmä ainakaan osais vaan olla edes flunssas
sydänlihastulehdyus on täyttä paskaa sitä ei tuu vaikka kipeenäkin reenaa
Ap on trolli. -1000/5