Kaukotreffit tositarkoituksella?
Onko täällä ketään, joka olisi tavannut netissä/treffipalstoilla tms. äskettäin ihanan henkilön ulkomailta, joka saa sukat pyörimään jaloissa, mutta ei ole vielä kohdannut kasvokkain etäisyyden takia?
Kommentit (6)
Ihana upseeri jenkeistä. Leski.
Tavataan pian, mun pitää tosin lähettää sille vähän fyrkkaa lentolippua varten, kun miljoonaomaisuus on jotekin jumissa tms
Mulla on ollut ulkomailta poikaystava, jonka tapasin FB:n kautta, mutta me kylla tavattiin n. vuoden paasta viestittelysta. Suhde kesti tapaamisesta viela n. 2 vuotta ja sina aikana nahtiin useammankin kerran. Suhde ei ihme kylla kaatunut valimatkaan vaan toiveeseen lastenhankinnasta.
Olisiko sinulla kiinnostusta matkustaa hänen luokseen jenkkeihin tapaamaan, jos järjestelyt hoidettaisiin? Kertoisin mielellään sinulle aiheesta lisää
Tiedän että saattaa kuulostaa tässä omituiselta:) mutta kerron tosiaan mielellään enemmän, jos ok?
Hep, täällä!
Yksi komea lääkäri on kirjoitellut mulle fb:ssä. Olisi ehkä tulossa käymään kunhan saa asiansa kuntoon. En kuitenkaan tiedä miten suhtaudun. Tää on leski ja kahden pienen pojan isä joten ihmetten mikä minun osani olisi kuviossa.