Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

First Dates Suomi Official

Vierailija
19.09.2019 |

Keskustelua pareista

Kommentit (592)

Vierailija
561/592 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rico oli symppis ja samoin Anni. Ihana että Anni on löytänyt poikaystävän ❤️

Kätlin oli ihanan pirskahteleva, mutta mies ihan jämy.

Savolaisnainen oli ylimielinen ja jännitti kovasti kameroita... Miksi haki ohjelmaan, jos haluaa olla yksin ja jatkaa elämää ennallaan?

Ei siellä ketään savolaisnaista ollut, tarkoitat ehkä kainuulaisnaista Kajaanista?

Vierailija
562/592 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkohan kätlinillä tai maisulla ig profiilia esimerkiksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/592 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Savolaisnainen oli ylimielinen ja jännitti kovasti kameroita... Miksi haki ohjelmaan, jos haluaa olla yksin ja jatkaa elämää ennallaan?

Hyvät kommentit. Pidin myös siitä, että lahtelaispari oli molemmin puolin hyvällä ja avoimella asenteella treffeillä, ja mielestäni lupaavaa jännitettäkin oli, vaikka lopputekstien mukaan ei sitten kantanutkaan pitemmälle.

Vierailija
564/592 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tään mäkin halyaisin tietää ;)

Vierailija
565/592 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua kun se kainuulaismies sanoi, että kiva kun asuvat lähellä, "vain" 100 km välimatkaa... itse ajan noin pitkiä siivuja ehkä 10 krt vuodessa.

Vierailija
566/592 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

maisuau ja katlinanzela

Vierailija
567/592 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua kun se kainuulaismies sanoi, että kiva kun asuvat lähellä, "vain" 100 km välimatkaa... itse ajan noin pitkiä siivuja ehkä 10 krt vuodessa.

Mies oli savolainen ja nainen kainuulainen :)

Mutta varmasti vaikea hahmottaa, koska nuo välimatkat ovat tuolla ihan eri luokkaa. Tiedän useitakin ihmisiä noilta suunnilta, joiden päivittäinen työmatka on tuon 100km, siis yhteen suuntaan. Lääkäripäivystys tai lähin ambulanssi voi monesti olla 70-100 kilometrin päässä, eli kuukaudessa voi tulla useampiakin pitkiä matkoja. Oltiin lomalla pohjoisemmassa pienellä syrjäisellä kylällä ja noin klo 17 aikoihin lapsi piti lähteä viemään lääkäriin ja lähin auki oleva paikka oli tosiaan 1,5h ajomatkan päässä. Se on aika pitkä matka autossa kipeän lapsen kanssa.

Vierailija
568/592 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Rico. Fiksu nuorimies!

Vierailija
569/592 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätlin oli ihastuttava. Maisulla ärsyttävä piirre, kun vastapuoli vastasi kysymykseen niin hänen piti heti heittää välilausahduksia sinne, aivan kuten eräs putous hahmo joka sanoin " aivan aivan todellakin todellakin". Mutta eihän toi muuta halua kun munaa...maisu siis..

Vierailija
570/592 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuli Kätliniä kohtaan suuri suojeluvietti. Hän ihastui täysin tuntemattomaan minuuteissa, kikattelut ja kehonkieli tuntui teinimäisiltä. Tuntematon mies ei ollut antanut itsestään juuri mitään ja Kätlin oli sulaa vahaa ja olisi varmaan ollut vietävissä. Hän sanoi tavanneensa kusipäitä, eli varmaan hänen naiviuttaan on käytetty hyväksi?

Ja tämä ei ole kritiikkiä, tunnistin tuon käytöksen koska olin itse nuorempana yhtä suojaton ja välitön ihastuksissani. Toivoisin että voisin sanoa nuoremmalle itselleni "hidasta hiukan!"

Vierailija
571/592 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla tuli Kätliniä kohtaan suuri suojeluvietti. Hän ihastui täysin tuntemattomaan minuuteissa, kikattelut ja kehonkieli tuntui teinimäisiltä. Tuntematon mies ei ollut antanut itsestään juuri mitään ja Kätlin oli sulaa vahaa ja olisi varmaan ollut vietävissä. Hän sanoi tavanneensa kusipäitä, eli varmaan hänen naiviuttaan on käytetty hyväksi?

Ja tämä ei ole kritiikkiä, tunnistin tuon käytöksen koska olin itse nuorempana yhtä suojaton ja välitön ihastuksissani. Toivoisin että voisin sanoa nuoremmalle itselleni "hidasta hiukan!"

Minä sanoisin nuoremmalle itselleni, jos olisin mennyt televisioon sokkotreffeille: "anna palaa vaan!"

Vierailija
572/592 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon varmaan jätetty näyttämättä. Mitäköhän se oli? 10-15min per pari?

Vierailija
573/592 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisen jakson perusteella voi vaan ihmetellä, että miksi tämän ohjelman ohjaaja haluaa, että katsojalle jää vaikutelma, ettei juttu ole luistanut lainkaan vaikka olisi kuinka oikeasti lörpötelty. Miksi hän luulee, että katsojasta on mieluisampaa katsella kiusallista hiljaista seinille tuijottelua, kuin parien keskustelua? 

Minäkin olisin kiukkuinen kuin ampiainen, jos minusta tehtäisiin ohjelmassa ihan mykkö ääliö.

Vierailija
574/592 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on aikuinen nainen.

Vierailija
575/592 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli olemukseltaan 10v ikäistään vanhemman tuntuinen. Naisen ikä meni ohi, mutta muuten ei kyllä mitenkään liian epätasaisen oloinen pari. Mikä mahtoi olla syynä ettei yhtään napannut?

Vierailija
576/592 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anni oli kyllä aikamoinen nörttinainen, varmaan löytänyt kaltaisensa. Ei perinteisen kaunis, ei sopinut jotenkin Ricon pariksi.

Vierailija
577/592 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rico vaikutti noin 101% homolta.

Vierailija
578/592 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kätlin oli ihastuttava. Maisulla ärsyttävä piirre, kun vastapuoli vastasi kysymykseen niin hänen piti heti heittää välilausahduksia sinne, aivan kuten eräs putous hahmo joka sanoin " aivan aivan todellakin todellakin". Mutta eihän toi muuta halua kun munaa...maisu siis..

No olipas törkeä loppulausahdus...

Vierailija
579/592 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anni näyttää pelottavalta.

Sanoisin että tiukasti omaan kuplaansa kuulumista liputtavalta.

Vierailija
580/592 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB-Kristian risteilyisäntänä pitäisi saada tuonne Uotisen tuuraajaksi, jos Uotinen on kipeänä. Molemmilla sama ääni ;)