Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

First Dates Suomi Official

Vierailija
19.09.2019 |

Keskustelua pareista

Kommentit (592)

Vierailija
541/592 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rico vaikuttaa ikäänsä vanhemmalta.

Vierailija
542/592 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Santeri kännissä kun sen puheesta ei saa selvää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/592 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on mätsätty ihmisiä samoilta seuduilta, hyvä niin. Ei ainakaan välimatka ole este jos muuten synkkaa.

Vierailija
544/592 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohjelmasta huomaa hyvin miten epäluonnollinen tilanne monille suomalaisille on istua tunti ravintolassa ennestään tuntemattoman ihmisen kanssa. Ei vain ole oikein sitä kokemusta kevyestä jutustelusta jolla päästään alkuun.

Eiköhän ne ole kamerat jotka tilanteesta tekee epäluonnollisen. Karmeeta lähikuvaa vielä, jokainen juonne ja näppy näkyy.

Vierailija
545/592 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anni näyttää pelottavalta.

Vierailija
546/592 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin toivonut Ricolle hiukan toisenlaisen treffikumppanin.

Vierailija
547/592 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova kikattelemaan tämä Kätlin.

Vierailija
548/592 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohjelmasta huomaa hyvin miten epäluonnollinen tilanne monille suomalaisille on istua tunti ravintolassa ennestään tuntemattoman ihmisen kanssa. Ei vain ole oikein sitä kokemusta kevyestä jutustelusta jolla päästään alkuun.

Eiköhän ne ole kamerat jotka tilanteesta tekee epäluonnollisen. Karmeeta lähikuvaa vielä, jokainen juonne ja näppy näkyy.

Joo, kamerat mua ahdistais ja kaikki se porukka kameroiden takana. Äänimiehet ja kuvaussihteeri ja ohjaaja ja meikkaaja ja valomiehet ja ketä muita.

Vierailija
549/592 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Santeri oli jotenkin, en tiijä mitä. Kasvot oli ilmeettömät

Vierailija
550/592 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on joku sairaus? Meni kyllä ohi, että mikä...

Vierailija
551/592 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi miksi noi ihmiset menee tohon ohjelmaan hihittelemään, mumiseman, vaikeroimaaan ja vaikenemaan??? Tulee katsojallekin kiusallinen olo ja suunnaton myötähäpeä. Jos kerran ovat niin rohkeita, että ilmoittautuvat mukaan, kyllä pitäisi ymmärrtää se tilanne myös etukäteen. Itse en menisi ohjelmaan mistään hinnasta, kun tiedän, että en saisi sanaakaan suustani. Karmeeta katseltavaa, mutta onneksi ei ole pakko katsoa.. 😝

Vierailija
552/592 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Oi miksi noi ihmiset menee tohon ohjelmaan hihittelemään, mumiseman, vaikeroimaaan ja vaikenemaan??? Tulee katsojallekin kiusallinen olo ja suunnaton myötähäpeä. Jos kerran ovat niin rohkeita, että ilmoittautuvat mukaan, kyllä pitäisi ymmärrtää se tilanne myös etukäteen. Itse en menisi ohjelmaan mistään hinnasta, kun tiedän, että en saisi sanaakaan suustani. Karmeeta katseltavaa, mutta onneksi ei ole pakko katsoa.. 😝

Jos kaikki ajattelis niinku sinäki, meillä ei olisi viihdettä.

Vierailija
553/592 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kirjoitti:

Jos kaikki ajattelis niinku sinäki, meillä ei olisi viihdettä.

En mä ainakaan haluaisi, että mun kustannuksella naureskellaan ja tunnetaan myötähäpeää. Onko se susta viihdettä? Ei ainakaan mun mielestä. Mutta meitähän on moneen junaan... Osa jää asemalle.

Vierailija
554/592 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi Santeri miten voi olla noin pökkelö.. mimmi on sulaa vahaa, mutta autismi pilaa kaiken

Hämmästyin siitä, että mikä tuossa jampassa oikein lumosi nätin, hoikan ja sosiaalisen nuoren naisen, kun juttu ei luista, huumori ei näyttäisi kukkivan ja ei nyt kroppakaan ole missään timmissä kunnossa. Ei minulla vaan käy moinen flaksi. -m.

Vierailija
555/592 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätlin oli tosi ihastuttava, voisinpa itse viedä hänet treffeille!

Vierailija
556/592 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet treffit jäivät todella vajaiksi.. Jos toinen kausi tulee,niin yksi pari per jakso! Sais enemmän irti noista deiteistä.

Vierailija
557/592 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku tämän Annin youtube kanavaa, kun kertoi tekevänsä videoita?

Vierailija
558/592 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on ollut kyllä mukava sarja! Mielenkiintoinen katsaus suomalaisia ihmisiä, tavallisia ja erikoisiakin tyyppejä. Rohkeita kaikki, kun ovat lähteneet mukaan, pisteet siitä heille. Me sohvakatsojat päästiin mukaan treffeille, hengessä mukana. Itselle ensitreffit olleet aina järkyttävän jännittävä paikka; kiva nähdä että sitä se on meille kaikille. Tässä sarjassa ollut herkullista katsella, miten pienet eleet, ilmeet, sanat kertovat, onko treffailijoiden välillä mitään kemiaa. Osasta näki heti ensikohtaamisesta baaritiskillä, että homma oli siinä, ei jatkoon!.

Itse taas olen ihmetellyt, että kun homma näyttää sujuvan melkoisen mukavastikin lämpimiä hymyjä myöten, niin silti lopputulokseksi saadaan, että ei pidetä yhteyttä. Esim. tämä viimeisen jakson Kajaani-Iisalmi-pari, jossa mies olisi ollut kiinnostunut, mutta naisella (Minna?) ei ollut kipinää. Kyllä herkästi tulisi mieleen, että olisi kiva olla vaikka edes puhelimitse yhteydessä ja jutella rennommissa olosuhteissa kuin kameroiden kyttäyksen alla.

Vierailija
559/592 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[q

Toi laskunmaksamisshow on muutenkin ihan turha. Tässä ohjelmassa eletään ilmeisesti jotain 50-lukua, kun miehen odotetaan maksavan lasku, ja kaikki miehet sitten tarjoutuu sen tekemään kun eivät muutakaan kehtaa ehdottaa. Onko yhdessäkään jaksossa nainen sanonut että älä nyt höpsi, puoliksi laitetaan, ja mies vielä suostunut siihen?

Itsestäni tuntuisi tosi nololta vastaanottaa tarjous, että toinen maksaa, jos kuitenkin olisin jo päättänyt antaa pakit.

Vierailija
560/592 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rico oli symppis ja samoin Anni. Ihana että Anni on löytänyt poikaystävän ❤️

Kätlin oli ihanan pirskahteleva, mutta mies ihan jämy.

Savolaisnainen oli ylimielinen ja jännitti kovasti kameroita... Miksi haki ohjelmaan, jos haluaa olla yksin ja jatkaa elämää ennallaan?