First Dates Suomi Official
Kommentit (592)
Joakim vaikutti tosiaan mukavalta, mutta vaikutti myös siltä ettei ihan penaalin terävin kynä olisi...eikä oikein näyttänyt Personal Traineriltakaan, sitähän kovasti mainosti olevansa.
Maarit vaikutti kuin olisi ollut ammattinäyttelijä. Näin saadaan omituisia leikkauksia, joita voidaa sitten markkinoida iltiksessä ennen lähetystä.
Harmi että ens viikolla tulee viimeinen jakso :(
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla totta että nainen ei halunnut toisia treffejä Joacimin kanssa! Hämmästyin ja petyin ihan aidosti.
Joo! Vitun kuyynaama!
First dates = ensimmäiset taatelit.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuo Anttikaan keksi juuri mitään sanottavaa. Tosin ei varmaan tunnu kivalta kun nainen katselee pitkin seiniä.
No eihän se Maarit katsellut seiniä, kuin vasta ihan loppusuoralla. Siihen asti yritti epätoivoisesti saada juttua aikaiseksi. Toinen ei yritäkään jutella mitään, vastaa vaan, kylläkin kauniisti ja silmissä on ystävällinen katse.
Maarit oli minusta ystävällinen ja reipas ja yritti tosissaan. Itse olisin ollut hukassa noin niukkasanaisen miehen kanssa.
Ja kun tuolla joku väitti, että Maarit eit akuulla ole aamuvirkku, sanoi vain niin, koska halusi näyttää, että on erilainen, kuin antti, niin mistä tiedät? Yleensä hevosihmiset on aamuvirkkuja, koska hevoset hoidetaan jo ennen töihin menoa. Pakko olla aamuvirkku.
Anttikin oli minusta ihan ok ja varmasti normaalisti ihan hyvä tyyppi, mutta olisi voinut yrittää keskustella muutenkin kuin vain vastaamalla, kun toinen kysyy. Minä itse asiassa saatan tehdä noin, jos ei kummemmin kiinnosta jutella jonkun kanssa. Eli, että vastaan vain, kun kysytään, mutta omaehtoisesti en juttele :(
Katsokaa Antin tube, tarjoiltu pihvi oli ihan ala-arvoinen niin alkoi vähän ärsyttää kaikki.
Antil tarjoiltu pihvi oli niin ala-arvoinen että alkoi vähän ärsyttää. Ei raavas mies jaksa keskutella jos on nälkä
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa Antin tube, tarjoiltu pihvi oli ihan ala-arvoinen niin alkoi vähän ärsyttää kaikki.
linkki?
Maarit vain kyseli, kun ei halunnut alkaa kertoa itsestään mitään?
Vierailija kirjoitti:
Joakim vaikutti tosiaan mukavalta, mutta vaikutti myös siltä ettei ihan penaalin terävin kynä olisi...eikä oikein näyttänyt Personal Traineriltakaan, sitähän kovasti mainosti olevansa.
Kertoi myös työskentelevänsä urheiluhierojana. Löytyy kyllä netistä jos vähän viitsii hakea.
Vierailija kirjoitti:
Antil tarjoiltu pihvi oli niin ala-arvoinen että alkoi vähän ärsyttää. Ei raavas mies jaksa keskutella jos on nälkä
Tyyppi puhui enemmän itsekseen tuossa vlogissaan kuin treffeillä Maaritille.
Olihan Joacim kiltin tuntuinen ja mukava, mutta ei minulla ainakaan olis kemiat hänen kanssaan kohdanneet.Onhan täälläkin moneen kertaan sanottu, että ei riitä, että toinen on ihan mukava tms.
Nainen teki aivan oikein kun ei lähtenyt treffeille uudelleen, jos kerran tiesi, että ei ole sen enempää kiinnostusta. Ei halunnut loukata, kun huomasi miten innoissaan toinen oli ja toiset treffit olisivat vaan ruokkivat sitä innokkuutta.
Minun mielestäni ei ole ilkeyttä tai kylmyyttä kieltäytyä uusista treffeistä, sitä vastoin on väärin toisen mieliksi luvata uudet treffit ja ehkä sitten perua ne, kun ei halua mennä. Tai antaa turhaan toivoa.
Joacim sanoi moneen otteeseen jotain sen suuntaista, että mennään sitten sinne, minä vien sinut sitten sinne, eli viittasi monesti, että hänellä on halua jatkoon. Ja Joacim oletti, tai ainakin minä olisin ajatellut naisena, että molemmat ovat jutussa mukana.
Nainenhan ei mitään luvannut, sanoi vain jotain katsotaan tai sen näkee sitten tms.
Itse olisin ihan samoin vastannut, koska silloin kun huomaa, että toinen on innoissaan ja itse ei ole, niin ei kannata antaa mitäån lupausta jatkosta.
Miksi nainen nyt teilataan, olisko hänen pitänyt sitten kohteliaisuuttaan, mutta ilman kiinnostusta lupautua treffeille, kun Joacim oli niin mukava?
Eihän se niin toimi. Mukavia ihmisiä on paljon, mutta ei heidän kanssaan uusille treffeille silti aina mennä ja eikä tarvitse myöskään tuntea siitä huonoa omaatuntoa.
Musta punapaitainen Anne oli kyllä nuiva. Odotti automaattisesti, että mies maksaa laskun ja sitten antoi pakit.
Ja varmaan odottaa eri tyylistä miestä vaikkei itse ollut mikään kedon kaunein kukka.
Näkeekö jostain uusintana vielä jakson jossa Tis-Elias esiintyy deittailemassa?
Vierailija kirjoitti:
Se pitkätukkajonne näytti ihan tubettaja pewdiepie:lta, ihan sama naama.
Jopa näin miehenä sanoisin että ymmärrän että naiset diggaa, ihan Kurt Cobainin näköinen. Samat siniset silmät.
Todella junttimaista istua sisällä raflassa lakki päällä tosin.
Anttihan vaikuttaa ihan mukavalta hepulta tuossa videossaan. Katsoin kyllä jo siinä ohjelmassakin, että Antilla oli kiva pilke silmissään, kun vastaisi Maaritin kysymyksiin. Olis vaan saanut puhua enemmän ja ihan omia aikojaankin, eikä vain silloin kun toinen keksi kysyä jotakin.
Vaikeahan siinä on pitää keskustelua yllä, jos toinen ei puhu mitään. Vastaa vaan kun kysytään.
Vierailija kirjoitti:
Anttihan vaikuttaa ihan mukavalta hepulta tuossa videossaan. Katsoin kyllä jo siinä ohjelmassakin, että Antilla oli kiva pilke silmissään, kun vastaisi Maaritin kysymyksiin. Olis vaan saanut puhua enemmän ja ihan omia aikojaankin, eikä vain silloin kun toinen keksi kysyä jotakin.
Vaikeahan siinä on pitää keskustelua yllä, jos toinen ei puhu mitään. Vastaa vaan kun kysytään.
Olis tyttö älynnyt kysyä autoista jotain
Minua on häirinnyt koko ohjelman ajan naisten töykeys. Siis onko kukaan edes kiittänyt kun mies on tarjoutunut maksamaan laskun?! Tuntuu, että aina on sanottu vaan joo tai alettu höpöttämään jotain tasa-arvosta. En tiedä johtuuko siitä, että olen asunut paljon ulkomailla ja ehkä on sattumalta törmännyt vaan ystävällisiin suomalaisiin omassa ystäväpiirissä, mutta olen joka jakson lopussa ollut ihan järkyttynyt käytöstapojen puutteesta. Katsoin Cmoresta jo viimeisen jakson ja esim. se kajaanilainen nainen on niin töykeä, että harvoin näkee... Ja olen itsekin ollut treffeillä joilla olen tiennyt ettei mies kiinnosta jatkossa, silti olen osannut olla ystävällinen ja sanonut ettei jatkoa tule.
En minä tiedä onko suomalaisilla yleensä näin huonot käytöstavat vai mistä nämä ihmiset on valikoituneet. Ei kyllä jäänyt mieleen yhtään hyvänmielen deittejä tästä kaudesta.
Son antti