First Dates Suomi Official
Kommentit (592)
Vierailija kirjoitti:
Tuo Minnalle laitettu mies on kyllä pahinta laatua. En muista nimeä.
Oliko tää se Turkulainen omahyväinen mies? Jos, niin kauhea tyyppi. Yhtään ei näe omassa käytöksessään mitään vikaa tai parantamisen varaa, omahyväinen ja ärsyttävä. Ja mikä helvetin vitsi tuo tuossa laskun maksun aikaan oli? "Kaverit on sanoneet että tässä vaiheessa naiset käyttää hyväkseen" tai jotain muuta paskaa.
Yhtään en ihmettele että on vaan sinkku. Ja vinkiksi, syy ei todellakaan oo siinä että on niin "itsevarma" kuten itse väittää, vaan syy on siinä että on kuspäisen tyypin perikuva.
Ja on mun ikäinen, mutta ikinä en voisi kiinnostua noin papparaisen oloisesta miehestä. Menis helposti päälle viiskymppisestä. Kauhea ukko, kerta kaikkiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tää se Turkulainen omahyväinen mies? Jos, niin kauhea tyyppi. Yhtään ei näe omassa käytöksessään mitään vikaa tai parantamisen varaa, omahyväinen ja ärsyttävä. Ja mikä helvetin vitsi tuo tuossa laskun maksun aikaan oli? "Kaverit on sanoneet että tässä vaiheessa naiset käyttää hyväkseen" tai jotain muuta paskaa.
Yhtään en ihmettele että on vaan sinkku. Ja vinkiksi, syy ei todellakaan oo siinä että on niin "itsevarma" kuten itse väittää, vaan syy on siinä että on kuspäisen tyypin perikuva.
Ja on mun ikäinen, mutta ikinä en voisi kiinnostua noin papparaisen oloisesta miehestä. Menis helposti päälle viiskymppisestä. Kauhea ukko, kerta kaikkiaan.
Tinderissä tuo on tullut vastaan vuonna 2016. Ei ole ollut match, onneksi. Eli näköjään ei ole löytänyt ketään tähänkään päivään mennessä, eikä ihme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä tuo on tullut vastaan vuonna 2016. Ei ole ollut match, onneksi. Eli näköjään ei ole löytänyt ketään tähänkään päivään mennessä, eikä ihme.
Olisko ens vuonna Ensitreffit alttarilla- ohjelmassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli hänestä mieleen Bacheloretessa ehdokkaana ollut mies, joka liittyi ehdokkaaksi samaan aikaan kuin Leo R. Sellainen tummempi polkkatukka ja oli niin miehellään, että mua oksetti. Hän putosikin pian pois... Leo on kyllä herkku.
Varmaan aika paljon leikattu noita, että saadaan joku ihminen näyttämään tietynlaiselta tai ainakin korostetaan niitä ns. Huonoja piirteitä. Onpa tuokin turkulais herra voinut kysellä siltä naiselta enemmän, mutta ne kohdat jätetty pois. Miten paljon lienee käsikirjoitettu näitä ja istutettu sanoja suuhun, että viihdearvo nousee!
Mun mielestä toi skorpioni-mies oli ennemminkin ujo kuin itsevarma, eihän hän uskaltanut katsoa edes naista silmiin, jutut väkinäisiä, liikkeissä nykimistä.
Ehkä hän oikeasti on miellyttävämpi ja ihan kiva ihminen, mutta jännityksestä johtuen puhui töksäyttelemällä ja huumori oli jotenkin väkinäistä, jopa töykeää toista kohtaan. Eikä älykään vielä tuossa päässyt esille.
Voi tosiaan olla, ettei nainen oo ihan sellaiseen tottunut.
Ihana vanhempi herrasmies oli syvällinen ja herkkä. Kysyi lupaa halata ja "saanko tarjota käsivarteni"! <3 <3 <3!!!
Vierailija kirjoitti:
Ihana vanhempi herrasmies oli syvällinen ja herkkä. Kysyi lupaa halata ja "saanko tarjota käsivarteni"! <3 <3 <3!!!
Hän oli ihanan charmantti ja artikuloi hyvin. Se aamupalakommentti oli ehkä liikaa, liian nopeasti. Vai liekö vitsiki tarkoitettu.
Skorpparimies muistuttu ulko ulkonäöllisesti Timo Harakkaa. Luonne oli kuitenkin aika omahyväinen, sovinistinenkin jopa.
Tykkäsin gay-parista.
Seuraavan jakson trans-lakia ja feminismiä ajavasta järjestömiehestä arvasi heti, että on on itsekin transhlö (paitsi ei ulkonäön puolesta).
Tietääkö kukaan ennakkojakson jo katsonut mistä tuo vantaalainen Juha on tuttu? Ihan kuin olisi ollut aiemminkin jossain tositv-ohjelmassa (deittiohjelma tai game show)...
Vierailija kirjoitti:
Varmaan aika paljon leikattu noita, että saadaan joku ihminen näyttämään tietynlaiselta tai ainakin korostetaan niitä ns. Huonoja piirteitä. Onpa tuokin turkulais herra voinut kysellä siltä naiselta enemmän, mutta ne kohdat jätetty pois. Miten paljon lienee käsikirjoitettu näitä ja istutettu sanoja suuhun, että viihdearvo nousee!
Se nainenhan sanoi ettei toi äijä kysellyt mitään eikä ollut kiinnostunut hänen jutuistaan. :D
Ei kusipäisyyttä oikein pysty peittelemään.
Liikuttava tuo vanhin mies, vanhanaikainen ja kohtelias gentlemanni. Samalla myös täysin pihalla nykypäivän deittikuvioista. Nainen odotti selvästi jotain muuta, mutta ehkä hän kuitenkin hiukan lämpeni treffien edetessä.
[/quote]
Se nainenhan sanoi ettei toi äijä kysellyt mitään eikä ollut kiinnostunut hänen jutuistaan. :D
Ei kusipäisyyttä oikein pysty peittelemään.[/quote]
Mut katsokaahan lopussa sen naisen kehonkieltä ja eleitä, sanoo ettei halua nähdä mutta ne kyllä viestii ihan jotain muuta. En yhtään ihmettele, jos kameroiden sammuttua on tullut eri vastaus. Vaikka olikin kusipäinen niin taisi pöksyt silti kastua.
Hahhaaa, eli sä oot pyyhkiny oikealle ja herra vasemmalle. Tosta saa kyllä hyvin katkeran kuvan 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on juuuri sun kaltaisten ihmisten helppo kommentoida ihmisistä negatiiviseen sävyyn, huokuu katkeran ikisinkun menttaliteetti läpi. Oliskohan susta itsestä menemään tuollaseen ohjelmaan, ja miten sua kommentoitas tuolla.. Ihan hirvee tyylitön ja vähäpäinen läski jne? Miten sitten suu pantaisiin 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahhaaa, eli sä oot pyyhkiny oikealle ja herra vasemmalle. Tosta saa kyllä hyvin katkeran kuvan 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Eikä, tää oli kyllä ihana 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
santtu on cuv@kki
Onneksi ei ollut nurkkakuntainen rajakki, siitä kaikki sympatiat hänelle.
M35
Sitähän se juuri oli. Ei tajua vaan sitä itse, kuten et tajunnut sinäkään.
No tuo Laura ei ollut kovin syvällinen. Katsoo varmaan Temptation Islandia, juoruilee naistenhuoneella jne. Tosi mielenkiintoinen ihminen, not. Italiaano tarvii jonkun upean naisen itselleen.
Käyttäjä31609 kirjoitti:
Täällä on juuuri sun kaltaisten ihmisten helppo kommentoida ihmisistä negatiiviseen sävyyn, huokuu katkeran ikisinkun menttaliteetti läpi. Oliskohan susta itsestä menemään tuollaseen ohjelmaan, ja miten sua kommentoitas tuolla.. Ihan hirvee tyylitön ja vähäpäinen läski jne? Miten sitten suu pantaisiin 😂
Taitaapi olla itse seksi-skorppari kirjoittelemassa siellä. Ei se ysin itsetunto kuitenkaan aivan kestä näitä vähä ikävii kommentteja🤣
Niin on. Aivan järkyttävä 😲
Takuulla kertonut ikänsäkin 10 vuotta alakanttiin. Heti tuli sellaiset vibat.