Miehet eivät ymmärrä lukemaansa Tinderissä, miksi?
Olen Tinderissä ja etsin miestä. Olen saanut useamman matchin ja tavannut ainakin kymmentä tyyppiä ... MUTTA huoh, kerta toisensa jälkeen petyn.
Kerron s e l k e ä s t i omassa profiilissa (kuvien kera), että eläimet ovat minulle tärkeä elämän sisältö. Haluan jonkun jakamaan kanssani tämän intohimon. Kasvatan siis koiria, käyn näyttelyssä ja harrastan tokoa. Myös hevoseni vie aikaa. Jokainen tapaamani mies alkaa tätä asiaa ihmettelemään. MIKSI??? Ei ilmeisesti osata lukea ja ajatellaan, että kyllä eläimet jää, kun hän m i n u t tapaa. No ei jää! Etsin samanhenkistä kumppania jakamaan kanssani tämän mahtavan elämäntavan.
Miehet vain ilmeisesti tuijottaa ulkonäköäni kuvissa ja sulkevat silmänsä, että jokaisessa kuvassa olen eläimien ympäröimä. En siis ole mikään näyttelyesine heidän iloksi, vaan tervehenkinen luontoihminen. Tätä ei vaan tajuta. Antaa sitten olla.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä ei kiinnosta mitä nainen hakee vaan se mitä hän itse haluaa.
Saan deittisivustoilla jatkuvasti yhteydenottoja miehiltä jotka olen selkeästi rajannut hakuni ulkopuolelle profiilissani. Esim. Etsin nuorta miestä jolla ei ole lapsia. Silti jatkuvasti vanhemmat miehet joilla on jo jälkikasvua yrittävät päästä juttusille. Huomaa hyvin näiden miesten itsekkyyden ja välinpitämättomyyden naisen kriteereitä ja haluja kohtaan. Eivät pysty ottamaan vakavasti naisen toiveita vaan yrittävät taivutella ja manipuloida naisia mieleisekseen omien halujensa tyydyttämiseen. V*tuttaa.N23
On se naisen elämä raskasta. Ihan saat deittisovelluksessa jopa viestejä.
Aivan kamalan rankkaa. Jaksuja.
Ohis, mutta kyllä se kuule on rankkaa saada paljon yhteydenottoja, jos yksikään yhteydenottajista ei ole sopiva itselle kumppaniksi.
Se olisi sama kuin sinä saisit satoja seksinvonkausyrityksiä kaljuilta ja ylilihavilta 75-vuotiailta pubiruusuilta. Siis itsellesi sopimattomilta seksikumppaneilta. Olisiko kiva siinä torjua heitä, samalla kun kuitenkin tekisi seksiä mieli?
Voi miten hirvittävän rankkaa :D
Eivät naiset sitä vaan voi ymmärtää, miltä tuntuu kun ei ole kukaan kiinnostunut. Voisi tehdä hyvää sellainen kokemus, sen jälkeen ei harmittaisi että on ihmisiä tarjolla.
Joo ei ne lue niitä tekstejä. Aika usein kuulen tavatessamme, että olet aika pitkä nainen. Ai kas vain 👍 Olen 178 ja mainitsen sen profiilissani.
Samalla laillahan se menee jossain Suomi24 Treffeilläkin vaikka tuon seksiseuran kohdalla, että vaikka kuinka joku nainen mainitsisi ilmoitustekstissään että "en hae seksiseuraa" niin aina niitä vonkaajia vaan sinne ilmestyy. Eli nää jotkut tyypit todennäköisesti eivät lue koko ilmoitustekstiä ollenkaan, kuten tässä sun Tinder-tapauksessakin on nyt käynyt.
Oliskohan tässä käynyt kuitenkin niin, että jos profiilissa lukee jotain kuudesta koirasta ja useammasta hevosesta, niin se karkottaa suurimman osan lukutaitoisista miehistä ja jäljelle jää vain ne jotka eivät vaivaudu edes profiilia lukemaan.
Joku toinen (nainen?) puhui kuinka hän ei halua lapsia, koska hän arvostaa vapauttaan ja samasta on varmasti kyse myös ap:n miesehdokkaiden tapauksissa. Tämän varmasti totesi myös se Lapin ruskareissusta unelmoinut miesehdokas. Eiköhän sillä ap:n etsimällä miehellä ole maatila täynnä eläimiä jossain maaseudulla ja jomman kumman häätyy siirtää eläinkatraansa toisen tilalle. Itse olen aikoinaan maatilalta lähtenyt ja vaikka eläimistä pidänkin, niin se ei vaan ole mun elämäntapa.