Miehet eivät ymmärrä lukemaansa Tinderissä, miksi?
Olen Tinderissä ja etsin miestä. Olen saanut useamman matchin ja tavannut ainakin kymmentä tyyppiä ... MUTTA huoh, kerta toisensa jälkeen petyn.
Kerron s e l k e ä s t i omassa profiilissa (kuvien kera), että eläimet ovat minulle tärkeä elämän sisältö. Haluan jonkun jakamaan kanssani tämän intohimon. Kasvatan siis koiria, käyn näyttelyssä ja harrastan tokoa. Myös hevoseni vie aikaa. Jokainen tapaamani mies alkaa tätä asiaa ihmettelemään. MIKSI??? Ei ilmeisesti osata lukea ja ajatellaan, että kyllä eläimet jää, kun hän m i n u t tapaa. No ei jää! Etsin samanhenkistä kumppania jakamaan kanssani tämän mahtavan elämäntavan.
Miehet vain ilmeisesti tuijottaa ulkonäköäni kuvissa ja sulkevat silmänsä, että jokaisessa kuvassa olen eläimien ympäröimä. En siis ole mikään näyttelyesine heidän iloksi, vaan tervehenkinen luontoihminen. Tätä ei vaan tajuta. Antaa sitten olla.
Kommentit (64)
Minulla ei ole aloituksessa kuvattua ongelmaa. Jos tekstissä tai kuvissa vilahtaa koira tai hevonen, se on automaattinen hylky.
Mutta näin miehenä ymmärrän sen, että jonkun ulkonäöstä voi viehättyä hyvinkin paljon ja sitten voi alkaa mielessään kehitellä fantasioita, joissa kaikki kyllä järjestyy. Tai ainakin seksiä saa muutaman kerran.
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Oi, kuulostat ihanalta😍
Tosin ennekuin suhteemme syvenee niin pitää varmistaa että mitä sille hepalle tapahtuu kun siitä aika jättää?
Kerran treffailin heppatyttöä jolla oli mielestäni ihan käytännönläheinen ja fiksu suhtautuminen hevosiin, eli tehdä ruokaa niistä hepoista kun hyvästien aika on🙂Isot pojat netissä sanovat ykskantaan, että heppatyttöihin ei kannata koskaan sekaantua. En ihan tarkalleen tiedä, mikä tässä on perusteena.
Kuule poika! Ne huijaa sinua😆
Mietippä asiaa siltä kannalta että mitä se tekee ihmisen anatomialle ja lihaksistolle jos pitempään on harrastanut ratsastusta.
Jos esimerkiksi hieronta on sinulle tuttua niin hierottavasta heti kyllä hokaa jos on heppatyttö. On vaan niin kaikki 👍
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Itse taasen en ymmärrä sitä miksi haet seksipalvelusta elämänkumppania
Kun sihteeri opisto on laitettu kiinni.
Sun tekstisi sentään luettiin ja väärinymmärrettiin. Yleensä ne eivät edes lue vaan roiskivat vastauksiaan sinne tänne kuten muutakin. Esim. simppelit neljä numeroa ja väliviiva (siis ikäraja) on aivan mahdoton haaste miesväelle.
Miehiä ei kiinnosta mitä nainen hakee vaan se mitä hän itse haluaa.
Saan deittisivustoilla jatkuvasti yhteydenottoja miehiltä jotka olen selkeästi rajannut hakuni ulkopuolelle profiilissani. Esim. Etsin nuorta miestä jolla ei ole lapsia. Silti jatkuvasti vanhemmat miehet joilla on jo jälkikasvua yrittävät päästä juttusille. Huomaa hyvin näiden miesten itsekkyyden ja välinpitämättomyyden naisen kriteereitä ja haluja kohtaan. Eivät pysty ottamaan vakavasti naisen toiveita vaan yrittävät taivutella ja manipuloida naisia mieleisekseen omien halujensa tyydyttämiseen. V*tuttaa.
N23
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni varoituksen sana eläinten ihkuttajista. Niillä on kaikilla enemmän tai vähemmän vikaa päässä. Kokemuksen äänellä tiedän että niillä on vaikeuksia ihmisten kanssa. En tarkoita että jokainen koiran, kissan jne lemmikin omista on näitä. Heppatytöt on melkein kaikki viisainta kiertää kaukaa. Korkeintaan irtoseksiä ja ei saa antaa sen hämätä.
Tinderiä en käytä mutta onhan se panoseuran hakua.
Monet ominaisuudet ovat epäsopivan kumppanin mielestä haittoja, mutta sopivan kumppanin mielestä etuja. Jos ap löytää kaltaisensa miehen, jolla on vaikkapa itselläänkin paljon eläimiä, ja jolle eläimet menevät esim. lomareissun edelle, niin heillä on hyvät mahdollisuudet onnistua parisuhteessa. Siitä huolimatta että sinä pidät eläinrakkaita ihmisiä viallisina.
t. Nainen jolla ei ole eläimiä, ja joka ei halua kumppanillaankaan niitä olevan
Eihän se nyt käy, että jonkun eläimet menesi naisen edelle? Eli ap etsii miestä ihan omiin itsekäisiin tarpeisiin ja toisen pitäisi siihen sopeutua miten se sattuu aloittajalle sopimaan että esim. sinne matkalle lähdetään. Toinen järjestäköön työnsä, yms siten, että ne sopii ap eläinten hoitoon.
Et tainnut oikein ymmärtää, mitä tarkoitin. Jos kumpikin osapuoli on sellaisia, että eivät koe tarvetta lähteä lomalla reissuun, vaan ennemmin hoitavat senkin ajan eläimiään, ei heillä ole mitään ongelmaa elää yhdessä (ainakaan tässä asiassa).
Itse en halua lapsia. Jos yrittäisin suhdetta lapsia haluavan miehen kanssa, mies syyttäisi minua varmaan itsekkääksi kun vapaus on minulle lapsia tärkeämpää, ja minä taas syyttäisin miestä itsekkääksi, kun tämä haluaa sitoa minut valtavaan vastuuseen loppuelämäkseni vain saadakseen oman lisääntymisviettinsä tyydytettyä. Mutta jos tapaan miehen, joka ei itsekään halua lapsia, ongelmaa ei ole. Kumpikaan ei pidä toisen kantaa itsekkäänä ja voimme rauhassa elää yhdessä haluamallamme tavalla, koska arvomme sopivat yhteen.
t. 28
Tuota en ymmärrä, että lapseen ei uskalla lähteä sitoutumaan, mutta sitten ei ole ongelma sitoutua kokonaiseen eläintarhaan vaikka loppuiäksi. Lapsi sentään alkaa jossain vaiheessa pitää huolta itsestään. Onko se sitten se asian ydin, että eläimistä voi luopua mutta lapsesta ei? Vaikka onnistuuhan sekin kyllä jos niikseen tulee.
Mitähän sinä kuvittelet minun kirjoittaneen? Olen ihan erikseen kertonut että minulla ei ole eläimiä enkä halua kumppanillanikaan niitä olevan. Silti pystyn ymmärtämään, että joku toinen puolestaan haluaa pitää eläimiä ja priorisoi niiden hoitoa korkealle, ja tällaiselle ihmiselle sopii vastaavalla tavalla suuntautunut kumppani.
Ps. Lapsettomuudessani ei ole kysymys uskalluksen puutteesta, vaan arvovalinnasta ja halusta elää itseni näköinen elämä.
t. 28
Mä ihmettelen että miksi hitossa miehet EI laita siihen tekstinsä että on jo lapsia? Etsin lapsetonta miestä, en sellaista jolla niitä on jo. Haluan oman perheen, ei mitään uusioperhehelvettiä missä lapset kärsii eniten...
Vierailija kirjoitti:
Mä ihmettelen että miksi hitossa miehet EI laita siihen tekstinsä että on jo lapsia? Etsin lapsetonta miestä, en sellaista jolla niitä on jo. Haluan oman perheen, ei mitään uusioperhehelvettiä missä lapset kärsii eniten...
Samaa ihmettelen naisista.
Vierailija kirjoitti:
Saan deittisivustoilla jatkuvasti yhteydenottoja miehiltä jotka olen selkeästi rajannut hakuni ulkopuolelle profiilissani. Esim. Etsin nuorta miestä jolla ei ole lapsia. Silti jatkuvasti vanhemmat miehet joilla on jo jälkikasvua yrittävät päästä juttusille. Huomaa hyvin näiden miesten itsekkyyden ja välinpitämättomyyden naisen kriteereitä ja haluja kohtaan. Eivät pysty ottamaan vakavasti naisen toiveita vaan yrittävät taivutella ja manipuloida naisia mieleisekseen omien halujensa tyydyttämiseen. V*tuttaa.N23
On se naisen elämä raskasta. Ihan saat deittisovelluksessa jopa viestejä.
Aivan kamalan rankkaa. Jaksuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saan deittisivustoilla jatkuvasti yhteydenottoja miehiltä jotka olen selkeästi rajannut hakuni ulkopuolelle profiilissani. Esim. Etsin nuorta miestä jolla ei ole lapsia. Silti jatkuvasti vanhemmat miehet joilla on jo jälkikasvua yrittävät päästä juttusille. Huomaa hyvin näiden miesten itsekkyyden ja välinpitämättomyyden naisen kriteereitä ja haluja kohtaan. Eivät pysty ottamaan vakavasti naisen toiveita vaan yrittävät taivutella ja manipuloida naisia mieleisekseen omien halujensa tyydyttämiseen. V*tuttaa.N23
Ohis, mutta kyllä se kuule on rankkaa saada paljon yhteydenottoja, jos yksikään yhteydenottajista ei ole sopiva itselle kumppaniksi.
Se olisi sama kuin sinä saisit satoja seksinvonkausyrityksiä kaljuilta ja ylilihavilta 75-vuotiailta pubiruusuilta. Siis itsellesi sopimattomilta seksikumppaneilta. Olisiko kiva siinä torjua heitä, samalla kun kuitenkin tekisi seksiä mieli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta kyllä se kuule on rankkaa saada paljon yhteydenottoja, jos yksikään yhteydenottajista ei ole sopiva itselle kumppaniksi.
Se olisi sama kuin sinä saisit satoja seksinvonkausyrityksiä kaljuilta ja ylilihavilta 75-vuotiailta pubiruusuilta. Siis itsellesi sopimattomilta seksikumppaneilta. Olisiko kiva siinä torjua heitä, samalla kun kuitenkin tekisi seksiä mieli?
-Tinder
-kumppani
Mitä jos koittaisit hakea sitä kumppania muualta kuin karusellista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se viestin deletoiminen äärimmäisen voimaa vievää. Ihan uupuu ja masentuu.
Jos sun omista hevospiireistä ei löydy miehiä, entä jos niitä löytyy esim ravitallilta. Mut miten toimisi suhde kun kumpikin viettäisi aikansa siellä oman hevosharrastuksensa parissa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi yleistät kaikki miehet? T. Nainen
"Pick me pick meeeeeeeee!!!! 🙋♀️"
Itsellä naisen lemmikit ovat NO GO, joten katson kuvat ja tekstin tarkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Käytän Tinderiä, koska minulla ei ole aikaa eikä kiinnostusta roikkua baareissa tms. Harrastuksissani ei ole uusia tuttavuuksia, joihin tutustua.
Toki olen jutellut miehille ennen treffeille menoa ja kaikki kenen kanssa olen sopinut treffit ovat antaneet kuvan, että eläimet ja niihin menevä aika on ok. Muutama jopa esitti niin kiinnostunutta, että ajattelin olevamme samanhenkisiä. Menee toiveet (ja aika) viemäristä alas kuin totuus paljastuu. Yksi tyyppi halusi heti viedä mut Lappiin ruskaretkelle ja ihmetteli miksei muka onnistu. Kuulemma hevosille ja koirille löytyy helposti osaavat, luotettavat ja edulliset hoitajat. Kroooohpyyyh, tämä viineistään paljasti onko mies tosissaan tämän elämäntavan suhteen.
Pitää näköjään käyttää vielä enemmän aikaa ”haastatteluun”, kuten täällä jo ehdotettiin.
AP
Niin, mies oletti että olet tervehenkinen luontoihminen ja sinä petyit kun mies ei tajunnut että olet fanaattinen hurmosmamma elukoillesi?
Koirat voi ottaa ruskalle mukaan ja hevoselle tosiaan löytyy hoitaja. Koska, kuten tiedät, hevonen ei laumaannu ihmisen kanssa kuten koirat, se ei kärsi siitä lainkaan.
Mulle on joskus sanottu suoraan, että olen ehkä vasta viidenneksi tärkein asia elämässä. Suhde ei kestänyt. Itse sanoin, että lapset, eläimet ja puoliso kuuluvat kaikki ykkösprioriteetteihin, eli muodostaa yhtenäisen perheen. Tietenkin aikuiset pärjäävät ilman hoivaa paremmin ja joidenkin ehdoilla joudutaan elämään. Mutta asiat tehdään yhdessä, tai yhteisymmärryksessä. Ja tämä ei ole ohje kaikille, vaan se on minun tapani ja onneksi löytyy samanhenkisiä naisia.
Ja Tinder on hyvä kumppaninhakupalvelu. Ei tartte aina loukkaantua verisesti, jos mätsi ei ole sittenkään sopiva. Ei ne kaikki naisetkaan heti sano haluavansa lisää lapsia, vaikka itsellä on jo luku täynnä. Monet profiilit ovat sellaisia instastooreja, että oikea elämä ei nyt ihan sellaista matkustamista ja salillakäyntiä (onneksi) olekkaan oikeasti. Semmoinen perusrehellisyys puuttuu seuranhakupalvelujen käyttäjistä.
Suosittelen tekemään profiilin suomi24/OkCupid jos deittipalveluista haluat etsiä kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni varoituksen sana eläinten ihkuttajista. Niillä on kaikilla enemmän tai vähemmän vikaa päässä. Kokemuksen äänellä tiedän että niillä on vaikeuksia ihmisten kanssa. En tarkoita että jokainen koiran, kissan jne lemmikin omista on näitä. Heppatytöt on melkein kaikki viisainta kiertää kaukaa. Korkeintaan irtoseksiä ja ei saa antaa sen hämätä.
Tinderiä en käytä mutta onhan se panoseuran hakua.
Monet ominaisuudet ovat epäsopivan kumppanin mielestä haittoja, mutta sopivan kumppanin mielestä etuja. Jos ap löytää kaltaisensa miehen, jolla on vaikkapa itselläänkin paljon eläimiä, ja jolle eläimet menevät esim. lomareissun edelle, niin heillä on hyvät mahdollisuudet onnistua parisuhteessa. Siitä huolimatta että sinä pidät eläinrakkaita ihmisiä viallisina.
t. Nainen jolla ei ole eläimiä, ja joka ei halua kumppanillaankaan niitä olevan
Eihän se nyt käy, että jonkun eläimet menesi naisen edelle? Eli ap etsii miestä ihan omiin itsekäisiin tarpeisiin ja toisen pitäisi siihen sopeutua miten se sattuu aloittajalle sopimaan että esim. sinne matkalle lähdetään. Toinen järjestäköön työnsä, yms siten, että ne sopii ap eläinten hoitoon.
Tottakai sopeutuu jos haluaa APN kanssa seurustella. Sitähän tässä kritisoidaan, että ihmiset eivät lue profiilia ja usko mitä sanotaan vaan yrittävät väkisin vääntää itsensä sopimaan. Vaikkeivät sovi. Esim. Itselläni ei ole mitään halua lähteä pohjoiseen, ei kesällä eikä talvella ja kaikkein vähiten ruskan aikaan ja en tosiaankaan tunge seurustelemaan ihmisten kanssa, jotka sinne haluavat mennä.
Tuota en ymmärrä, että lapseen ei uskalla lähteä sitoutumaan, mutta sitten ei ole ongelma sitoutua kokonaiseen eläintarhaan vaikka loppuiäksi. Lapsi sentään alkaa jossain vaiheessa pitää huolta itsestään. Onko se sitten se asian ydin, että eläimistä voi luopua mutta lapsesta ei? Vaikka onnistuuhan sekin kyllä jos niikseen tulee.