Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet eivät ymmärrä lukemaansa Tinderissä, miksi?

Vierailija
19.09.2019 |

Olen Tinderissä ja etsin miestä. Olen saanut useamman matchin ja tavannut ainakin kymmentä tyyppiä ... MUTTA huoh, kerta toisensa jälkeen petyn.
Kerron s e l k e ä s t i omassa profiilissa (kuvien kera), että eläimet ovat minulle tärkeä elämän sisältö. Haluan jonkun jakamaan kanssani tämän intohimon. Kasvatan siis koiria, käyn näyttelyssä ja harrastan tokoa. Myös hevoseni vie aikaa. Jokainen tapaamani mies alkaa tätä asiaa ihmettelemään. MIKSI??? Ei ilmeisesti osata lukea ja ajatellaan, että kyllä eläimet jää, kun hän m i n u t tapaa. No ei jää! Etsin samanhenkistä kumppania jakamaan kanssani tämän mahtavan elämäntavan.
Miehet vain ilmeisesti tuijottaa ulkonäköäni kuvissa ja sulkevat silmänsä, että jokaisessa kuvassa olen eläimien ympäröimä. En siis ole mikään näyttelyesine heidän iloksi, vaan tervehenkinen luontoihminen. Tätä ei vaan tajuta. Antaa sitten olla.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimet kilpailevat  tilasta ja kulutuksesta lasten kanssa! Paremepi on päästä siittämään muutama lapsi, kuin alkaa elättämään isoa eläinlaumaa! Ulkonäkö kiinnostaa lisääntymismielessä. Hedelmällinen ulkonäkö herättää siis vaistotoiminnot! En katso pahjalla, jos on yksi pieni koira tai kissa, varsinkin jos sille on käyttöä.

Vierailija
22/64 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän Tinderiä, koska minulla ei ole aikaa eikä kiinnostusta roikkua baareissa tms. Harrastuksissani ei ole uusia tuttavuuksia, joihin tutustua.

Toki olen jutellut miehille ennen treffeille menoa ja kaikki kenen kanssa olen sopinut treffit ovat antaneet kuvan, että eläimet ja niihin menevä aika on ok. Muutama jopa esitti niin kiinnostunutta, että ajattelin olevamme samanhenkisiä. Menee toiveet (ja aika) viemäristä alas kuin totuus paljastuu. Yksi tyyppi halusi heti viedä mut Lappiin ruskaretkelle ja ihmetteli miksei muka onnistu. Kuulemma hevosille ja koirille löytyy helposti osaavat, luotettavat ja edulliset hoitajat. Kroooohpyyyh, tämä viineistään paljasti onko mies tosissaan tämän elämäntavan suhteen.

Pitää näköjään käyttää vielä enemmän aikaa ”haastatteluun”, kuten täällä jo ehdotettiin.

AP

Itsekin hevosen ja koirinen omistajana olen samaa mieltä, että ne hoitajat löytyy jos on tahtoa. Kyllä sinunkin pitää opetella tulemeen puolitiehen vastaan. Ei maailma sentään sinun navan ympärillä pöyri ja parisuhde vaatii ainaa kompromissejä vaikka kuinka oltaisiin saman henkisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni varoituksen sana eläinten ihkuttajista. Niillä on kaikilla enemmän tai vähemmän vikaa päässä. Kokemuksen äänellä tiedän että niillä on vaikeuksia ihmisten kanssa. En tarkoita että jokainen koiran, kissan jne lemmikin omista on näitä. Heppatytöt on melkein kaikki viisainta kiertää kaukaa. Korkeintaan irtoseksiä ja ei saa antaa sen hämätä.

Tinderiä en käytä mutta onhan se panoseuran hakua.

Vierailija
24/64 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni varoituksen sana eläinten ihkuttajista. Niillä on kaikilla enemmän tai vähemmän vikaa päässä. Kokemuksen äänellä tiedän että niillä on vaikeuksia ihmisten kanssa. En tarkoita että jokainen koiran, kissan jne lemmikin omista on näitä. Heppatytöt on melkein kaikki viisainta kiertää kaukaa. Korkeintaan irtoseksiä ja ei saa antaa sen hämätä.

Heidän itsekyyden näkee jo aloittajasta. Minä ja minun harrastus.

Vierailija
25/64 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeiles laittaa kuvaukseen että ET etsi seksiseuraa vaan vakavaa suhdetta.

9/10 ehdottaa josko voisitte naida napsauttaa kerran ja se olis siinä.

Se suhde voi olla hyvin vakava sen yhden naintikerran aikana.

Vierailija
26/64 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytän Tinderiä, koska minulla ei ole aikaa eikä kiinnostusta roikkua baareissa tms. Harrastuksissani ei ole uusia tuttavuuksia, joihin tutustua.

Toki olen jutellut miehille ennen treffeille menoa ja kaikki kenen kanssa olen sopinut treffit ovat antaneet kuvan, että eläimet ja niihin menevä aika on ok. Muutama jopa esitti niin kiinnostunutta, että ajattelin olevamme samanhenkisiä. Menee toiveet (ja aika) viemäristä alas kuin totuus paljastuu. Yksi tyyppi halusi heti viedä mut Lappiin ruskaretkelle ja ihmetteli miksei muka onnistu. Kuulemma hevosille ja koirille löytyy helposti osaavat, luotettavat ja edulliset hoitajat. Kroooohpyyyh, tämä viineistään paljasti onko mies tosissaan tämän elämäntavan suhteen.

Pitää näköjään käyttää vielä enemmän aikaa ”haastatteluun”, kuten täällä jo ehdotettiin.

AP

Itsekin hevosen ja koirinen omistajana olen samaa mieltä, että ne hoitajat löytyy jos on tahtoa. Kyllä sinunkin pitää opetella tulemeen puolitiehen vastaan. Ei maailma sentään sinun navan ympärillä pöyri ja parisuhde vaatii ainaa kompromissejä vaikka kuinka oltaisiin saman henkisiä.

Ei tarvitse tulla puolitiehen vastaan, koska jokainen voi ihan vapaasti valita kumppaninsa millä kriteereillä haluaa. Eläinten omistajilla monesti se kriteeri on , että kumppaniehdokas itse pitää eläimistä ja ehkäpä itsekkin niitä omistaa. Näin on jo se tietty yhteinen ajatusmaailma. Ei tarvitse yrittää tunkea neliskulmaista palikkaa pyöreään reikään.

Vierailija
27/64 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet ominaisuudet ovat epäsopivan kumppanin mielestä haittoja, mutta sopivan kumppanin mielestä etuja. Jos ap löytää kaltaisensa miehen, jolla on vaikkapa itselläänkin paljon eläimiä, ja jolle eläimet menevät esim. lomareissun edelle, niin heillä on hyvät mahdollisuudet onnistua parisuhteessa. Siitä huolimatta että sinä pidät eläinrakkaita ihmisiä viallisina.

t. Nainen jolla ei ole eläimiä, ja joka ei halua kumppanillaankaan niitä olevan

Vierailija
28/64 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet ominaisuudet ovat epäsopivan kumppanin mielestä haittoja, mutta sopivan kumppanin mielestä etuja. Jos ap löytää kaltaisensa miehen, jolla on vaikkapa itselläänkin paljon eläimiä, ja jolle eläimet menevät esim. lomareissun edelle, niin heillä on hyvät mahdollisuudet onnistua parisuhteessa. Siitä huolimatta että sinä pidät eläinrakkaita ihmisiä viallisina.

Eihän se nyt käy, että jonkun eläimet menesi naisen edelle? Eli ap etsii miestä ihan omiin itsekäisiin tarpeisiin ja toisen pitäisi siihen sopeutua miten se sattuu aloittajalle sopimaan että esim. sinne matkalle lähdetään. Toinen järjestäköön työnsä, yms siten, että ne sopii ap eläinten hoitoon.

Vierailija
29/64 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin mietin että loistomuija, ei olisi hetikohta vinkumassa sinne tänne lomareissulle :)

Vierailija
30/64 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet kysyvät asiaa jonka olen jo kirjoittanut siihen lyhykäiseen esittelyteksiin. En ymmärrä miksi on niin vaikea lukea se teksti. En vastaa tuollaisille miehille. 

Vierailija
31/64 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että itsellänikin on ominaisuus, jota suurin osa ihmisistä pitää haittana, mutta joka joillekin harvoille miehille on etu. Olen todella introvertti ja tarvitsen paljon omaa aikaa. Kotini on minulle todella yksityistä aluetta (vähän samaan tapaan kuin oma makuuhuone tai sänky on muille), enkä esim. tykkää siitä että kotonani kävisi ihmisiä kylässä.

Kun käytin Tinderiä, oikeastaan kaikki tapaamani miehet väittivät olevansa täysin ok tämän asian kanssa, vaikka tiedän ettei näin voi todellisuudessa olla On paljon ihmisiä, jotka eivät pidä kaltaisestani ihmisestä kumppanina. Näin väitti myös se mies, jonka kanssa sitten pariuduin. Kahdessa vuodessa suhteemme kuitenkin kävi mahdottomaksi ja mies alkoi lähestulkoon vihata minua siksi, että en halunnut viettää riittävästi aikaa hänen ystäviensä kanssa. En voinut muuttua hänen mieleisekseen ihmiseksi, joten lopetin suhteen. Tunsin itseni huijatuksi, koska olin ollut tästä asiasta rehellinen ihan ensitapaamisesta asti.

Seuraavalla kerralla aion nähdä vielä enemmän vaivaa miehiä karsiessani, jotta löydän sellaisen, jota ihan oikeasti tämä piirteeni ei häiritse. Olen ollut pitkässä suhteessa sellaisen ihmisen kanssa, ja se toimi todella hyvin ja tuntui oikealta. En tyydy jatkossakaan yhtään vähempään, koska en vain näe mitään järkeä parisuhteessa, jossa en kelpaa kumppanille omana itsenäni.

t. 8/28

Vierailija
32/64 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Löytyy varmaan hoitaja jos on 1-3 koiraa tms. Minulla asuu kotona 7koiraa ja muualla on 9 sijoituskoiraa. Lisäksi melkein aina joku nartuistani tiineenä ja pentuja ainakin 2-4 x vuodessa talossa. Hevosia on kaksi joista toinen varsoo pian. Että näille hoitaja helposti??? Ei ainakaan minulta ole onnistunut, vaikka kontakteja on paljon. Hevosille vielä löytyy, muttei koirille.

Tämän vuoksi etsin ihmistä, joka sitoutuu jakamaan kanssani tämän kauneuden. En tarvitse Balin matkaa, vaan aamukahvin jälkeen ratsastusretken ruskaisessa metsässä mieheni kanssa. Tämä on varmaan vaan niin poikkeavaa siitä, mitä ihmiset yleensä tekee.

AP

Vierailija
33/64 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse taasen en ymmärrä sitä miksi haet seksipalvelusta elämänkumppania 

Samaa ihmettelen minäkin.

Vierailija
34/64 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Löytyy varmaan hoitaja jos on 1-3 koiraa tms. Minulla asuu kotona 7koiraa ja muualla on 9 sijoituskoiraa. Lisäksi melkein aina joku nartuistani tiineenä ja pentuja ainakin 2-4 x vuodessa talossa. Hevosia on kaksi joista toinen varsoo pian. Että näille hoitaja helposti??? Ei ainakaan minulta ole onnistunut, vaikka kontakteja on paljon. Hevosille vielä löytyy, muttei koirille.

Tämän vuoksi etsin ihmistä, joka sitoutuu jakamaan kanssani tämän kauneuden. En tarvitse Balin matkaa, vaan aamukahvin jälkeen ratsastusretken ruskaisessa metsässä mieheni kanssa. Tämä on varmaan vaan niin poikkeavaa siitä, mitä ihmiset yleensä tekee.

AP

En ees nää tällä hetkellä tissejä ja silti luin että ratsastushetken. 

t. 1

Vierailija
35/64 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se nyt käy, että jonkun eläimet menesi naisen edelle? Eli ap etsii miestä ihan omiin itsekäisiin tarpeisiin ja toisen pitäisi siihen sopeutua miten se sattuu aloittajalle sopimaan että esim. sinne matkalle lähdetään. Toinen järjestäköön työnsä, yms siten, että ne sopii ap eläinten hoitoon.

Et tainnut oikein ymmärtää, mitä tarkoitin. Jos kumpikin osapuoli on sellaisia, että eivät koe tarvetta lähteä lomalla reissuun, vaan ennemmin hoitavat senkin ajan eläimiään, ei heillä ole mitään ongelmaa elää yhdessä (ainakaan tässä asiassa). 

Itse en halua lapsia. Jos yrittäisin suhdetta lapsia haluavan miehen kanssa, mies syyttäisi minua varmaan itsekkääksi kun vapaus on minulle lapsia tärkeämpää, ja minä taas syyttäisin miestä itsekkääksi, kun tämä haluaa sitoa minut valtavaan vastuuseen loppuelämäkseni vain saadakseen oman lisääntymisviettinsä tyydytettyä. Mutta jos tapaan miehen, joka ei itsekään halua lapsia, ongelmaa ei ole. Kumpikaan ei pidä toisen kantaa itsekkäänä ja voimme rauhassa elää yhdessä haluamallamme tavalla, koska arvomme sopivat yhteen.

t. 28

Vierailija
36/64 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

AP

No kyllähän Maajussille morsian-ohjelmassa tulee paljon yhteydenottoja mahdollisilta kumppaneilta, joilta odotetaan sitä, että elämä tulee menemään täysin sen toisen elämän ehdoilla maalla. Eli kyllä sellaisia sun etsimiä ihmisiä on olemassa. Vaikeaa varmaan on etsiä. Siksihän tuokin ohjelma on tehty.

Vierailija
37/64 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kannattaisi etsiä miestä vaikka raviradalta ennemmin kuin Tinderistä.

Vierailija
38/64 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä viesteilyn alussa miestä lukemaan profiilisi ja kysy ymmärtäähän tämä mitä se tarkoittaa. Tämän voi kopioida kaikille kenen kanssa juttelet, joten ei vie aikaa naputella viestiä aina uudestaan.

Vierailija
39/64 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Oi, kuulostat ihanalta😍

Tosin ennekuin suhteemme syvenee niin pitää varmistaa että mitä sille hepalle tapahtuu kun siitä aika jättää?

Kerran treffailin heppatyttöä jolla oli mielestäni ihan käytännönläheinen ja fiksu suhtautuminen hevosiin, eli tehdä ruokaa niistä hepoista kun hyvästien aika on🙂

Isot pojat netissä sanovat ykskantaan, että heppatyttöihin ei kannata koskaan sekaantua. En ihan tarkalleen tiedä, mikä tässä on perusteena.

Vierailija
40/64 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Oi, kuulostat ihanalta😍

Tosin ennekuin suhteemme syvenee niin pitää varmistaa että mitä sille hepalle tapahtuu kun siitä aika jättää?

Kerran treffailin heppatyttöä jolla oli mielestäni ihan käytännönläheinen ja fiksu suhtautuminen hevosiin, eli tehdä ruokaa niistä hepoista kun hyvästien aika on🙂

Isot pojat netissä sanovat ykskantaan, että heppatyttöihin ei kannata koskaan sekaantua. En ihan tarkalleen tiedä, mikä tässä on perusteena.

Eihän sitä tarvi uskoa. Ota itse selvää niin ymmärrät miksi. Ota kokemuksena, voit päästä peuhaamaan heinäkasassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi