Miehet eivät ymmärrä lukemaansa Tinderissä, miksi?
Olen Tinderissä ja etsin miestä. Olen saanut useamman matchin ja tavannut ainakin kymmentä tyyppiä ... MUTTA huoh, kerta toisensa jälkeen petyn.
Kerron s e l k e ä s t i omassa profiilissa (kuvien kera), että eläimet ovat minulle tärkeä elämän sisältö. Haluan jonkun jakamaan kanssani tämän intohimon. Kasvatan siis koiria, käyn näyttelyssä ja harrastan tokoa. Myös hevoseni vie aikaa. Jokainen tapaamani mies alkaa tätä asiaa ihmettelemään. MIKSI??? Ei ilmeisesti osata lukea ja ajatellaan, että kyllä eläimet jää, kun hän m i n u t tapaa. No ei jää! Etsin samanhenkistä kumppania jakamaan kanssani tämän mahtavan elämäntavan.
Miehet vain ilmeisesti tuijottaa ulkonäköäni kuvissa ja sulkevat silmänsä, että jokaisessa kuvassa olen eläimien ympäröimä. En siis ole mikään näyttelyesine heidän iloksi, vaan tervehenkinen luontoihminen. Tätä ei vaan tajuta. Antaa sitten olla.
Kommentit (64)
Itse taasen en ymmärrä sitä miksi haet seksipalvelusta elämänkumppania
Miksi yleistät kaikki miehet? T. Nainen
Jään odottamaan vastauksia. Saan itsekin yhteydenottoja naisilta, joilla lapsia vaikka olen selkeästi ilmaissut, että etsin lapsetonta naista.
Ehkä he ihan vaan small talkina ihmettelee asiaa ja sinä ylitulkitset?
Ei ne useinkaan lue niita profiileja ollenkaan, saatikka ajatuksella.
Itsehan en edes vastannut kuin niille, jotka aloitusviestissaan viittasivat mun profiiliin silleen, etta kavi ilmi etta se on kunnolla luettu.
Ja silti oli naita "en pida koirista" -tyyppeja, jotka totesivat etta kai koira voi olla ulkona sen aikaa kun mies on (yo)kylassa. Juuei voi, koira on mun perheenjasen ja itseasiassa nukkuu mun kanssa samassa sangyssa. Palelisi ulkona raukka, lyhytturkkinen kun on :(
Nykyinen avomies rakastaa mun koiraa (siis oikeasti rakastaa, ja sanoo taman aaneen koiralle samalla kun pusii ja halii sita :D) ja tykkaa etta koira nukkuu meidan kanssa - nukkuvat kahdestaankin sangyssa jos en itse ole yota kotona.
Siis he suoraan sanoo, että sinun tulee luopua elämistä ja harrastuksesta vai onko tuo vain sinun ihan oman pään pyhää totuutta, jota julistat nyt kuin jotain evankeliumia?
Vierailija kirjoitti:
Hei pliis, älä jaksa jankata tätä JOKA IKISESSÄ Tinder-ketjussa, koska se ei pidä paikkaansa. Tinderissä, kuten muissakin treffipalveluissa, on laumoittain miehiä jotka etsivät nimenomaan parisuhdetta. Tunnen aivan älyttömästi pariskuntia, jotka ovat tavanneet Tinderin kautta. Niin ollaan mekin, ja olemme naimisissa ja saaneet lapsenkin. Eli tosiaan "pelkkä panosovellus".
Minkä verran keskustelet tästä aiheesta miesten kanssa ennen treffejä? Itselläni toimi aikanaan hyvin, kun en lähtenyt heti treffeille vaan juttelin muutaman päivän uusien matchien kanssa.
Jos olisin sinä, kertoisin avoimesti heti viesteissä että sinulla on useimpien miesten kanssa tällainen ongelma. Tähän ikävä kyllä moni mies tulee vastaamaan, että hänen kanssaan asiasta ei tule ongelmaa, vaikka sitten kuitenkin tulee. Miehillä on joku ihme sokea piste tällaisissa jutuissa. Eli sinun ei kannata vielä tuon jälkeen treffeille suostua, vaan jatka juttua ja kysele mieheltä, onko tämä aiemmin ollut suhteessa, jossa naisella on ollut paljon eläimiä, ja miten suhde sujui. Jos ei, niin yritä kalastaa tietoa, missä määrin mies on sitten muissa yhteyksissä ollut tekemisissä eläinten kanssa. Jos vastaukset ovat epämääräisiä ja niistä huomaa että mies vain keksii tai puoliksi valehtelee juttujaan, säästät aikaasi kun et lähde tällaisen kanssa treffeille ollenkaan.
Löydät kyllä vielä sellaisen miehen, jolla on laajasti kokemusta eläinten kanssa touhuamisesta ja joka myös puhuu eläimistä sillä tavalla, että sen huomaa. Siis jos hän on vaikka hoitanut hevosia niin kertoo yksityiskohtia siitä, osaa sanoa mistä asioista nauttii hevosten kanssa olemisessa, ja mitkä asiat kokee kuormittaviksi, ja miten yhteinen elämänne tulisi järjestää että hän jaksaisi olla siinä mukana pitkällä aikavälillä.
Mitäs järkee missään panosovelluksessa on huomioidakaan eläimiä.
Jos haet kumppania jakamaan harrastuksesi sitä seuraa kannattaa hakea muualta kuin tinderistä :D
Vierailija kirjoitti:
Jään odottamaan vastauksia. Saan itsekin yhteydenottoja naisilta, joilla lapsia vaikka olen selkeästi ilmaissut, että etsin lapsetonta naista.
Ehkä he ihan vaan small talkina ihmettelee asiaa ja sinä ylitulkitset?
Että naiset tekevät aloitteita? Sehän on mahdotonta, u-lit ovat moneen kertaan kertoneet täällä.
Mutta sama kokemus (onneksi siitä on aikaa). Etsin kunnollista, tupakoimatonta miestä. Vastasi mm elämäntapatyöttömät pössyttelijät.
Hetkinen nyt. Etsit seuraa, joka on kiinnostunut harrastuksestasi ja kun he sitä ihmettelee olet kuitenkin tyytymätön?
Oi, kuulostat ihanalta😍
Tosin ennekuin suhteemme syvenee niin pitää varmistaa että mitä sille hepalle tapahtuu kun siitä aika jättää?
Kerran treffailin heppatyttöä jolla oli mielestäni ihan käytännönläheinen ja fiksu suhtautuminen hevosiin, eli tehdä ruokaa niistä hepoista kun hyvästien aika on🙂
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Näinhän se on. Nainen komean, kiiltäväkarvaisen hevosen kanssa kuvassa on suurin piirtein sama juttu kuin mies kiiltävän muskeliauton (tai komean, kiiltäväkarvaisen hevosen) kanssa kuvassa: hyvältä näyttää ja kavereillekin voi kehua. Kuitenkaan ei jakseta sietää sitä, että kumppanin tie vie hevostallille joka ikinen päivä ja autoa rassatessa viikonloppu menee kuin siivillä.
Jollet halua käydä treffeillä turhaan, varmista etukäteen, että treffikaveri tietää eläimien olevan olennainen osa elämääsi. Profiilikuva, jossa olet ilman meikkiä ja hiukset sotkussa lapioimassa lantaa ja harjaamassa koiria, saattaa myös auttaa vähän. Miehiä kyllä löytyy, vaikka tähän mennessä olet törmännyt vääränlaisiin.
Aivan mahtavaa huomata kuinka vähän naiset lukee profiileja! En ole tinderissä vaan OkCupid, mutta siellä huomaan että 99,9% naisista jotka tykkäilee minusta eivät ole lukenut profiilia.
Ei ole siis ainoastaan miesten ongelma, siis lukemattomuus.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs järkee missään panosovelluksessa on huomioidakaan eläimiä.
Jankuti jankuti panosovellus jank jank panosovellus jankuti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei pliis, älä jaksa jankata tätä JOKA IKISESSÄ Tinder-ketjussa, koska se ei pidä paikkaansa. Tinderissä, kuten muissakin treffipalveluissa, on laumoittain miehiä jotka etsivät nimenomaan parisuhdetta. Tunnen aivan älyttömästi pariskuntia, jotka ovat tavanneet Tinderin kautta. Niin ollaan mekin, ja olemme naimisissa ja saaneet lapsenkin. Eli tosiaan "pelkkä panosovellus".
Hei pliis, älä jaksa tehdä tästä pienestä osasta mitään "normia". Sillä esim. erään Annan 100 kokemusta tinder treffeistä menee kyllä sinun ja sinun lähipiirin kokemusten edelle :D
Käytän Tinderiä, koska minulla ei ole aikaa eikä kiinnostusta roikkua baareissa tms. Harrastuksissani ei ole uusia tuttavuuksia, joihin tutustua.
Toki olen jutellut miehille ennen treffeille menoa ja kaikki kenen kanssa olen sopinut treffit ovat antaneet kuvan, että eläimet ja niihin menevä aika on ok. Muutama jopa esitti niin kiinnostunutta, että ajattelin olevamme samanhenkisiä. Menee toiveet (ja aika) viemäristä alas kuin totuus paljastuu. Yksi tyyppi halusi heti viedä mut Lappiin ruskaretkelle ja ihmetteli miksei muka onnistu. Kuulemma hevosille ja koirille löytyy helposti osaavat, luotettavat ja edulliset hoitajat. Kroooohpyyyh, tämä viineistään paljasti onko mies tosissaan tämän elämäntavan suhteen.
Pitää näköjään käyttää vielä enemmän aikaa ”haastatteluun”, kuten täällä jo ehdotettiin.
AP
Vierailija kirjoitti:
Miksi yleistät kaikki miehet? T. Nainen
Koska ilman yleistystä ei olisi ollut aloitusta ja ilman aloitusta ei pääse räyhäämään miehille.
Kokeiles laittaa kuvaukseen että ET etsi seksiseuraa vaan vakavaa suhdetta.
9/10 ehdottaa josko voisitte naida napsauttaa kerran ja se olis siinä.
Hei, semmosia me miehet kyl ollaan. Tuijotellaan vaan tissejä ja tekstit menee ihan ohi.