Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nyt kätilölle kysymyksiä?

Vierailija
31.05.2006 |

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verenpaine ollut todella hyvä koko raskauden ajan. Voiko johtua siitäkin, että valkovuotoa olisi virtsan seassa?

Vierailija
22/35 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tarkoitukseni oli kirjoittaa että kohta tulee vuosi täyteen yritystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on oikeus kieltäytyä. Harmi vaan, jos kovin moni niin tekee, sillä sitten ei uusia valmistu ja nytkin on jo henkilökuntapula kova.

klö

Vierailija
24/35 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkattiin ylimmälle käyrälle....????

Vierailija
25/35 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kuukautiskiertosi nyt imetysaikana ollut normaali? Oli tai ei, kyllä imetys saattaa vaikuttaa. Kun on puoli vuotta yritystä takana ilman imetystä, hakeudu sitten tutkimuksiin.

klö

Vierailija
26/35 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minun kohdallani olisi mahdollista, että opiskelija olisi sellainen puolituttu. Tunnettu lapsuudessa, mutta nyt ei moniin vuosiin oltu missään yhteydessä.

Tiedän, että hoitajilla ym. on vaitiolovelvollisuus, mutta en välttämättä silti luottaisi siihen etteikö hän jotain lipsauttaisi. Enkä välttämättä seuraavalla tapaamiskerralla tahtoisi kuulla kuinka kivaa oli seurata synnytystäni.

En missään nimessä muuten kieltäytyisi.

Vierailija
27/35 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään mene ylimmälle käyrälle, onko uusi työntekijä, sekä mittaaminen että merkitseminen uutta. Jo tuo 4 cm vaihtelu ei sovi kuvioon.

klö

Vierailija
28/35 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

klö

Vierailija
29/35 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tullut kuukautiset nyt vasta vuoden alusta lähtien. Enemmän ja vähemmän säännölliset. Viimeisimmät kesti 2vk! Välillä jo näytti loppuvan ja sitten kuitenkin jatkuivat... Mistähän se mahtoi johtua?

Vierailija
30/35 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetyksestä johtuen hormonitoimintasi ei ole vielä ennallaan, se tekee kuukautiset epäsäännöllisiksi ja raskauskaan ei ole alkanut. Voi viedä muutaman kuukauden imetyksen lopetuksen jälkeen, ennen kuin palautuvatkaan normaaleiksi.

klö

Vierailija
31/35 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rv nyt 34+4 päivittäin supistelee. Sekä kivuttomia että kivuliaita. Myös levossa. Välillä tulee tuhruvuotoa, välillä ihan verta mutta lähinnä ruskeaa valkovuotoa.

Verenpainelääkkeitä syön ja niillä paineet n. 140/90 ( edellisessä raskaudessa raskausmyrkytys )

Itsellä on sellainen tutina ettei tässä enää montaa viikkoa ole synnytykseen. Mutta mitä mieltä ammattilainen on?

Kohduunsuuntilanteesta en tiedä... perjantaina lääkäri.

Lasketaanko minua yliaikaiseksi tuon uhkaavan raskausmyrkytyksen vuoksi?

Vierailija
32/35 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

rv nyt 34+4 päivittäin supistelee. Sekä kivuttomia että kivuliaita. Myös levossa. Välillä tulee tuhruvuotoa, välillä ihan verta mutta lähinnä ruskeaa valkovuotoa.

Verenpainelääkkeitä syön ja niillä paineet n. 140/90 ( edellisessä raskaudessa raskausmyrkytys )

Itsellä on sellainen tutina ettei tässä enää montaa viikkoa ole synnytykseen. Mutta mitä mieltä ammattilainen on?

Kohduunsuuntilanteesta en tiedä... perjantaina lääkäri.

Lasketaanko minua yliaikaiseksi tuon uhkaavan raskausmyrkytyksen vuoksi?

Tuskin yliaikaiseksi päästetään jo verenpaineenkaan takia. Aavistelisin kertomastasi, ettei ihan laskettuun aikaan mene muutenkaan. Vuototilanne pitäisi tarkistaa, ettei ole mitään tulehdusta kohdunsuulla, joka tekee supistelut ja vuodot.

2-3 viikkoa olisi hyvä päästä vielä eteenpäin. Hyvää jatkoa sinulle!

klö

Vierailija
33/35 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt miettii mahdollista lähetettä painoarvioon.

Ja ihan ylimmällä käyrällä neuvolakortissa....

Vierailija
34/35 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina olen tosiaan menossa äippäpolille lääkärin juttusille noiden verenpaineiden takia.

Samalla kerron supistuksista ja vuodoista niin eivätköhän he tarkasta tilanteen.

t: 40

Vierailija
35/35 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyrästöä minulla ei nyt ole käytettävissä, että saisin tarkistaa onko oma muistini väärässä, mutta mene painoarvioon jos lähetteen saat. Älä kuitenkaan huolestu tässä asiassa.

klö