Typerin syy miksi olet menettänyt mielenkiinnon treffikumppania kohtaan?
Sain idean tähän keskusteluun siitä kun poistin just yhden Tinder matchin, jonka kanssa olin ehtinyt jutella muutaman tunnin. Heti toisen lauseen jälkeen alkoi vonkaaminen että mennään kahville, mennään kahville, eikä keskustelu edennyt kunnolla mitään kun tämä vinkui tapaamista.
Sanoin hänelle että haluan ensiksi jutella näin ainakin muutaman päivän ja sitten vasta myöhemmin miettiä mahdollista tapaamista koska en halua turhaan juosta treffeillä ympäriinsä vaan olisi hyvä tutustua hiukan näinkin että kannattaako edes miettiä tapaamista, onko toinen yhtään omaa tyyppiä. Tämä mies sanoi että ok, ymmärtää kyllä. Meni pari lausetta ja alkoi taas vinkumaan että koska tavataan, joko tiedän koska haluan nähdä hänet. Ja toisti tätä sitten monet kerrat ja vastasin aina saman että en tiedä, tutustutaan aluksi ihan näin.
Lopulta sanoin että lopeta nyt tästä asiasta jankkaaminen, kun olen jo monta kertaa sanonut että haluan tutuustua rauhassa. No, sit myöhemmin poistin sen kun meni mielenkiinto, kun tuo alkoi tuntumaan painostamiselta kun ei pystytty puhumaan kunnolla mistään kun tämä puhui vaan että täytyy tavata jo. Tuntui että hän ei kunnioittanut yhtään mun tapaa tutustua uusiin ihmisiin. Ei kaikki juokse treffeillä kokoaikaa vaan huvikseen, kyllä mulla täytyy ensiksi olla hyvä fiilis siitä toisesta.
Kommentit (64)
Sellainen joka oli kauempaa otetuissa kuvissa hyvännäköinen, mutta livenä silmäpussit kuin George Soroksella. Neljäkymppinen mies vasta ja silmäpussit oikeasti roikkui häiritsevästi. Toinen ei voi sille mitään, joten vähän itseäkin harmittaa olla näin pinnallinen paska menettää sen takia mielenkiinto. Tosin se ei kyllä ollut ainoa syy.
En vastaa nyt otsikon kysymykseen mutta aloitukseen vastaan että tuollainen ihminen on monesti muullakin tavalla kontrolloiva. Hyvä ettet mennyt treffeille. Sellainen joka haluaa kyykyttää ja käskeä toista että kaiken täytyy mennä just niinkuin hän haluaa, silloin kun hänelle sopii. Juurikin sellainen joka ei kunnioita muita p*skan vertaa.
Jos menetän mielenkiinnon, syy ei ole ikinä typerä. En minä mieti, hyväksyisikö joku muu syyni. Jos ei enää kiinnosta, sitten ei kiinnosta. Se siitä.
Vähäinenkin hengen haiseminen karkottaa kyllä tehokkaasti.
Mies tuli hakemaan mua treffeille kotoa ja kysyi että saisiko hän käydä vessassa. No toki sai. Hetken kuluttua hän tuli virnuilemaan mulle sormi ojossa "Et ole tainnut hetkeen pyyhkiä vessan oven päältä." Mä olen perussiisti ihminen, ja sen näkee kyllä mun kodistakin, mutta ovien päältä en tosiaan ihan joka viikko pyyhi. Näin mielessäni kuvan tulevaisuudesta, jossa mä raadan kotona niska limassa ja tyyppi kulkee nalkuttamassa mun perässä kuinka mä en edes sitä osaa tehdä kunnolla. Ne treffit loppui siihen.
Välimatka.
Jos oikeasti toisesta tykkää niin välimatka ei ole este. Olen vain niin laiska ja saamaton, etten jaksa liikkua kauas, eikä ollut edes mahdoton välimatka, noin 120km.
Oli todella huonosti istuva puku päällä. Meni kiinnostus pois joksikin aikaa, mutta päädyimme kuitenkin sitten yhteen ja nykään miehen puvutkin istuu paremmin.
Nainen oli matkustellut paljon, "trävelleri". Tuli vaan kaikkia mielikuvia suominaisten käytöksestä ulkomailla. Päättyi sitten lopulta tuohon.
Vierailija kirjoitti:
Mies tuli hakemaan mua treffeille kotoa ja kysyi että saisiko hän käydä vessassa. No toki sai. Hetken kuluttua hän tuli virnuilemaan mulle sormi ojossa "Et ole tainnut hetkeen pyyhkiä vessan oven päältä." Mä olen perussiisti ihminen, ja sen näkee kyllä mun kodistakin, mutta ovien päältä en tosiaan ihan joka viikko pyyhi. Näin mielessäni kuvan tulevaisuudesta, jossa mä raadan kotona niska limassa ja tyyppi kulkee nalkuttamassa mun perässä kuinka mä en edes sitä osaa tehdä kunnolla. Ne treffit loppui siihen.
Ihan kuin mun exä. Ei asuttu koskaan yhdessä, mutta jos vaikka tiskasin hänen luonaan niin hän katsoi myöhemmin laseja valoa vasten ja sanoi että huonosti tiskattu, hän tiskaa uusiksi. Siis mä en osannut 3 vuoden aikana tiskata kertaakaan hänen mielestä oikein.
Omilla rahoilla pöyhkeily ja palkan kertominen kysymättä heti tutustumisen alussa. Tai vielä pahempaa, suvun rahoilla pöyhkeily. Yksillä treffeillä mies käytti valehtelematta vähintään puolet ajasta selittäessään rikkaasta jääkiekkosuvustaan.
Jotenkin menee heti fiilis, vaikka muuten kivoja tyyppejä.
Mies oli eronnut exästään vuotta aiemmin. Kun menin ensimmäistä kertaa hänen kämpilleen, huomasin heti että asunto oli kummallisen "naisellinen". Miehen sinkkuboksi oli sisustettu hänen exänsä maun mukaan - heidän yhteenmuuttaessaan nainen oli pistänyt miehen tavarat astioita myöten kiertoon koska ne eivät olleet istuneet hänen makuunsa. Sisustus oli sitten sellainen kokovalkoinen live love laugh wt-tyyli kaikkine koristehärpäkkeineen.
Tuon takia en hommaa pistänyt poikki vaan homma kariutui aikanaan muihin juttuihin. Mutta oli kyllä aika iso turn-off kun koti ei näyttänyt ollenkaan mieheltä itseltään, vaan exältä.
Liikkui collegehousut jalassa kodin ulkopuolella. Mun mielestä collegehousut, crosit ja muut on kotivaatteita jotka kuuluu kotikäyttöön, mökille, pihatöihin ym, mutta ei ihmisten ilmoille kauppareissuille, baariin, elokuviin tai muihin menoihin. En maininnut asiasta koska kyseessä oli uusi tuttavuus ja hän olisi voinut kokea loukkaavana jos alan ohjeistamaan hänen pukeutumistaan. Ei tarvi olla puku päällä, mutta vaikka tavalliset siistit farkut ja kengät edes kauppaan mennessä.
Vierailija kirjoitti:
No en tuo henkilö ainakaan ollut :D Kerran treffeille menin ja sillä naisella oli vessassa kyllä aika jämähtänyt. Joka paikkaa peitti joku parin millin tomu tai likakerros. En nyt mikään siivousintoilija ole mutta en voi käsittää miten vessan saa edes siihen kuntoon. Ei tullut jatkoja, en neidolle maininnut vessan kammottavan minua :D
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Puhui miten omistaa ympäri Suomen asuntoja, kerännyt yli kymmenen arvokasta autoa, toi mulle kallista Shamppanjaa, puhui miten osti just mökin jne. Liiallista leuhkimista. Ehkä johonkin ahneeseen naiseen nuo puheet ja shamppanjat uppoaa, mutta mua ei kiinnosta toisen omaisuus. On se hyvä että osaa hoitaa raha-asiansa, mutta ei sitä tarvi heti ekoilla treffeillä mainostaa. Kaiken lisäksi yritti suoraan kähmiä, eikä meinannut edes uskoa kun kieltäydyin vaan jouduin kieltäytymään kaksi kertaa, se riitti sit viimeisimmänkin mielenkiinnon menettämiseen. Kuvitellut varmaan aina että rahalla ja puheilla saa.
Mies oli liian lyhyt. Mä 171, hän noin 162. Ihana mies muuten, mutta en vain kestänyt olla niin paljon pidempi.
Miehellä oli ahdistavan rumat varpaat :(
Mies omisti kissan. Itse olen koiraihmisiä.
Takin koko s.... en tiiä pitäiskö hävetä vai ei...
Ehkä se juttu olis kariutunut johonkin muuhun jos ei tohon....
No, nyt on riittävän iso miesystävä, ei siinä☺
Minäkin olisin kokenut tuollasen painostuksena.Tuo mies ei kunnioittanut sinun rajoja ollenkaan.