Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turun ydinkeskustan uskomattomat kampaamohinnat

Vierailija
18.09.2019 |

Eräs ottaa alle 7v leikkaus 30 e. Ammu ittes.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, oletko sossun tuilla elävä? Ja kuvittelet että sama elintaso kuuluu sinulle kuin esim. juristille.

Vierailija
22/35 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sinun ap ole pakko mennä juuri siihen kampaamoon jos hinta ei miellytä. Täytyy kyllä sanoa että enemmän tässä aloituksessa jäin miettimään onko ap:n mielenterveys millä kantimilla kun tällainen asia saa aikuisen käyttäytymään kuin mikäkin pahainen teini.

Ihan aiheesta häntä kiukuttaa. Kyllähän tuollaisella sumalla köyhä elää monta monta päivää.

Niimpä luulisi nyt paturin tietävän sen, kun on itsekin pienituloinen. Käsittämätöntä jos parturi alapeukuttaa tuollaiseen. Viimeistään parturina minäkin ymmärrän että kansalaisten ostovoimaan nähden hinnat on kyllä liikaa ja ei voi mitään kun pitää itsekin sitkuttaa.

Sitten on hyvätuloisia joilla on varaa ostaa parturin palveluja melkein joka kuukausi. Heiltä pitäisi ottaa rahaa köyhille. Siitä se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykää näissä ulkomaalaisten omistamissa partureissa, maksaa 10 €, ei tartte varata ees aikaa. Ydinkeskustassa on jo aika monta.

Ei kiinnosta tukea harmaata taloutta. Vai oikeastiko luulit, että nuo paikat maksavat verot? Kuittia niistä ei ainakaan saa ja käteisellä pitää maksaa..

Vierailija
24/35 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja, oletko sossun tuilla elävä? Ja kuvittelet että sama elintaso kuuluu sinulle kuin esim. juristille.

Onhan se juristikin tavallaan veronmaksajien rahoilla elävä.

Juristit ne vaan ottaa kamalia summia veronmaksajien rahaa melko turhiin oikeudenkäynteihin.

Aarnion tapaukseenkin kulutettiin ihan turhaa rahaa.

Olisi talkoolla pitänyt se hoitaa.

Juristi on eräänlainen sossuammatti. Ei tuota tai nosta taloutta mitenkään. Ainoastaan syö kassasta ja hinnat on melko korkeat.

Vierailija
25/35 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen keskustaparturin pitäisi pyytää vähemmän, jos asiakkaita riittää? Solidaarisuudesta?

Vierailija
26/35 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa vaan ja siirtää kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sinun ap ole pakko mennä juuri siihen kampaamoon jos hinta ei miellytä. Täytyy kyllä sanoa että enemmän tässä aloituksessa jäin miettimään onko ap:n mielenterveys millä kantimilla kun tällainen asia saa aikuisen käyttäytymään kuin mikäkin pahainen teini.

Ihan aiheesta häntä kiukuttaa. Kyllähän tuollaisella sumalla köyhä elää monta monta päivää.

Niimpä luulisi nyt paturin tietävän sen, kun on itsekin pienituloinen. Käsittämätöntä jos parturi alapeukuttaa tuollaiseen. Viimeistään parturina minäkin ymmärrän että kansalaisten ostovoimaan nähden hinnat on kyllä liikaa ja ei voi mitään kun pitää itsekin sitkuttaa.

Sitten on hyvätuloisia joilla on varaa ostaa parturin palveluja melkein joka kuukausi. Heiltä pitäisi ottaa rahaa köyhille. Siitä se on.

Ei se ole pelkästään "pitäisi." Kyllä niiltä jo otetaan ihan riittävästi. Sitä se on.

Vierailija
27/35 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sen keskustaparturin pitäisi pyytää vähemmän, jos asiakkaita riittää? Solidaarisuudesta?

Kyllähän moni hiuksia leikkaava tosiaan voisi solidaarisuudesta leikata halvemmalla, mutta jos on yrityksellä töissä, niin mennään pelisääntöjen mukaan.

Moni parturi kyllä ymmärtää että kovat on hinnat suhteessa ostovoimaan. Ei voi mitään.

Kyllä me parturit ollaan solidaarisia ja ymmärretään duunareita.

Enemmän ihmettelen että miksi parempituloiset eivät voi heittää pariakymppiä tippiä, kun selvästi löytyy sitä hynää.

Ahneudesta ja ylimielisyydestähän se tietenkin johtuu, eikä solidaarisuudesta.

Vierailija
28/35 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana ei ollut varaa kampaajalla käyntiin kuin pari kertaa vuodessa. Sitä oppi pitämään kuontalon siistinä muulla tapaa. Pitkät hiukset ja värjään itse, mies osaa tasoittaa latvat. Ei päässyt syntymään ”kampaajalla käymisen kulttuuria”, nyt kun olisi enemmän varoja, niin en mene enää kun koen kampaajalla käymisen turhana.

Vierailija
29/35 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitten ei mennä sinne parturiin ydinkeskustaan, jos ei ole varaa. Se on aika helvetin yksinkertaista. En minäkään osta asioita tai palveluita, joihin minulla ei ole varaa. Ja on siellä tosiaan mamupartureitakin.

Ei se hankalan lapsen kanssa ole välttämättä niin helvetin yksinkertaista jumalauta, onko se jumalauta niin vaikea käsittää että lapsen kanssa ei ole helvetin yksinkertaista välttämättä edes yksinkertaisinkaan asia?

Voi jumalauta.

Vierailija
30/35 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kävin oikealla kampaajalla 1990-luvulla. 2000-luvun alussa kävin ammattikoulussa, mutta sielläkin nostivat hintoja niin, ettei ole enää varaa. Nykyään pitkä tukka, jota lyhennän itse tarvittaessa ja pidän aina kiinni. Pesuaine ja hiuslenkit maksavat huomattavasti vähemmän, kuin leikkaus vaikkapa vain kerran vuodessa.

Vierailija
31/35 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana ei ollut varaa kampaajalla käyntiin kuin pari kertaa vuodessa. Sitä oppi pitämään kuontalon siistinä muulla tapaa. Pitkät hiukset ja värjään itse, mies osaa tasoittaa latvat. Ei päässyt syntymään ”kampaajalla käymisen kulttuuria”, nyt kun olisi enemmän varoja, niin en mene enää kun koen kampaajalla käymisen turhana.

Sama se on suomalaisilla myös baarin suhteen. Mieluummin juo kotona, kun ei ole varaa siihen ultimaattisen siistiin 4e bulkkilaakeriin jokirannassa.

Ei vaan ole varaa maksaa puolen tunnin palkkaa yhdestä oluesta.

Ei synny kultuuria jossa käydään ravintoloissa.

Tätä samaa olen kuullut myös parempituloisilta ystäviltäni.

Hölmöä maksaa liikaa alkoholista.

Vierailija
32/35 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ottaa vaan ja siirtää kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole pelkästään "pitäisi." Kyllä niiltä jo otetaan ihan riittävästi. Sitä se on.

Joo mut selvästi näkee että sen kolmenkympin miesten hiustenleikkuun lisäksi olisi ihan selvästi varaa heittää tippiä kymppi, mutta ei heitetä.

Annetaan vaan ylimielisesti sellainen kuva että on hyvä että jotkut tienaa niin vähän ja kehdataan lähteä tyylikkäänä pois hiukset hyvin leikattuna. Ei hirveästi tee mieli leikata siten että antaa ihan täyden ammattitaidon, kun tietää että tuolla olisi kyllä varaa maksaa enemmänkin!

Vierailija
33/35 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse parturi ja en tosiaan kävisi leikkaamassa hiuksia tuohon hintaan. Ei vaan riitä ostovoima :D

Ajatelkaapa sitä.

Kyllä ap on oikeassa tietyllä tavalla. Näin se on.

Kannattaa etsiä sopiva paikka omalle ostovoimalle ja jättää kokonaan leikkaamatta hiukset.

Voi myös leikata kaiken pois vaan, niin säästyy rahat.

Vierailija
34/35 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen lentäjä ja aika kalliit hinnat teillä on sielä Turussa.

Itse käyn leikkauttamassa hiukseni mieluummin ulkomailla, vaikka olisi varaa maksaa enemmänkin ja heittää tippiä työväenluokan ahertajille.

Oma äitini oli parturikampaaja.

Vierailija
35/35 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä syystä leikkaan tyttäreni tukan itse kotona, toistaiseksi on taidot riittäneet. Itse käyn 2krt vuodessa tasoittamassa latvat ja laittamassa vaaleat raidat, helsingissä tämä hupi kustantaa vähintään 160eur. Ja otan aina sen halvan iltapäiväajan, en kalliita viikonloppuaikoja.

Kallista on mutta ymmärrän kyllä että kun tuon 160e jakaa kolmelle tunnille (niin kauan siinä oikeasti menee! Paksu tukka ja taittaa helposti keltaiseen eli tarvitaan myös viilennyskäsittely) niin eipä siinä ihan hirveille tuntiliksoille pääse kun huomioidaan alv, vuokra, käytettävät aineet ja muut kiinteät kulut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi