Seksikumppaneiden vs. parisuhdekumppaneiden määrä?
Montako seksikumppania yhtä pitkää parisuhdetta kohti sinulla on?
Pitkäksi suhteeksi katsotaan yli puoli vuotta kestäneet parisuhteet.
Kommentit (114)
1 parisuhde joka nykyään vaimoni ja seksisuhteita varmaan 1000. Ja niille jotka paasaavat että samanlaiset toisensa löytää niin paskanmarjat. Sain kunnian viedä vaimoni neitsyyden aikoinaan.
3 pidempää suhdetta (viimeisin jatkunut jo 6 vuotta) ja noin 40 seksikumppania, en tosin ole varma lukumäärästä. Mieheni ei tiedä lukuani, enkä minä hänen. Mitäpä sitä menneitä vatvomaan.
N32
Vierailija kirjoitti:
3 pidempää suhdetta (viimeisin jatkunut jo 6 vuotta) ja noin 40 seksikumppania, en tosin ole varma lukumäärästä. Mieheni ei tiedä lukuani, enkä minä hänen. Mitäpä sitä menneitä vatvomaan.
N32
Samasta syystä kuin opiskellaan historiaa. Että ymmärretään nykyisyyttä.
2 seksikumppania
1 pitkä parisuhde
/ N26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N32
Jos mies on sinkkuna ollessaan tumputtanut keskimäärin kerran päivässä niin se kertoo, että hän aikoo parisuhteessakin hoitaa tarpeensa tumputtamalla?
1 seksikumppani
1 suhde
Olen naimisissa ekan poikaystäväni kanssa.
N32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N32
Jos mies on sinkkuna ollessaan tumputtanut keskimäärin kerran päivässä niin se kertoo, että hän aikoo parisuhteessakin hoitaa tarpeensa tumputtamalla?
Tämä!
1/1
Avioliittoa takana kohta 23v
2 parisuhdetta ja 7 seksikumppania.
Yksi pitkä suhde (nykyään avioliitto), 7 seksisuhdetta tai yhden illan juttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mulle nainen sanoisi olleensa 50 miehen kanssa sängyssä niin oksentaisin ja todennäköisesti juoksisin ovesta ulos.
Jos kukaan tunnustaisi minulle olevansa noin kapeakatseinen ja ajattelematon niin oksentaisin ja juoksisin ovesta ulos.
Kumpikaan ei ole toista parempi. Mutta meidän ero on että sinä aidosti kuvittelet olevasi muita parempi. Ja pitääksesi yllä täyä illuusiota, jätät elämää elämättä.
Mulla on periaatteita ja joku moraali. En ole parempi ihminen, mutta en silti pysty olemaan tuntematta kuvotusta. Se on joku sisäänrakennettu juttu. En pysty käyttämään maksullisia naisia samasta syystä ja siitä syystä myös että en suostu maksamaan naisen alapään käyttämisestä.
Voi kulta pieni, me olemme naisia, samanarvoisia ihmisiä kuin sinäkin olet. Emme esineitä tai leluja sinua varten. Olet todellakin oksettava.
Olen eri, mutta minulla on ihan samat mittatikut miehille kuin naisillekin. Hiukka on jotkut komeat pojat pettyneet, kun on päästy keskustelemaan asiasta ja olen kertonut, että ei onnistu.
Uuh, wau mahtaa hivellä sitä ilmeisen olematonta itsetuntoa miss nokka pystyssä.
Mun mielestä tuollainen nainen jolla on periaatteita on vaimoaineista. Sellainen nainen minkä kanssa voi kävellä leuka pystyssä käsikädessä.
Kyllä mun mieheni kävelee kanssani käsikädessä, leuka pystyssä ja kihlasi ja teki lapset kanssani ihan ilman ongelmaa vaikka seksikumppaneita on minulla joku reilu 10 nuoruudessa ollut (osa poikakavereita, osa ei).
Ääripäiden on varmasti vaikea ymmärtää toisiaan, mutta maailmaan mahtuu monenlaista. Olisin minäkin tottakai ollut onnellinen jos olisin tavannut mieheni jo lukiossa, mutta valitettavasti en tavannut. Niin ja itse olen mieheni toinen seurustelu- ja seksikumppani. Hänellä on onneksi muutakin kuin "periaatteita". Mm. terve itsetunto.
-eri
Niin. Standardien puuttuminen on uusi "terve itsetunto". Ei tosin minulle.
Vierailija kirjoitti:
Tässä maailmassa ei ole mitään niin kaunista kuin nainen joka on pitänyt itsensä puhtaana ja viattomana.
Kiitos. En siis ole pitänyt laatutasoa turhaan.
3 pidempää suhdetta, pisin 10 vuotta.
15-25 hoitoa + maksulliset naiset siihen päälle.