Seksikumppaneiden vs. parisuhdekumppaneiden määrä?
Montako seksikumppania yhtä pitkää parisuhdetta kohti sinulla on?
Pitkäksi suhteeksi katsotaan yli puoli vuotta kestäneet parisuhteet.
Kommentit (114)
Kaksi pidempää parisuhdetta + yksi tapailucase joka oli pari kuukautta. Näistä pidemmistä parisuhteista toinen yhä kukoistaa seitsemän vuoden jälkeen ja perhe perustettu
N.27
Yksi 20 v avioliitto, jonka aikana pauttiarallaa 300 seksisuhdetta
Yksi 10 v avoliitto, jonka aikana n. 200 seksisuhdetta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
8 pitkää parisuhdetta, joista 3 avioliittoa. Irtosuhteita noin 2000. N49
Tuli laskuvirhe, siis: 9/ 2000.
-sama nainenMitenkäs tuo 2000 selittyy? Maksua vastaan, vai jakamisen ilosta?
En ole tuo, jolta kysyt, mutta olisko selitys vaikka se, että tykkää seksistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
50-150 seksikumppania, suurin osa kännissä, 4 kertaa naimisissa
Hopeakettu
Ps kaikki vaimot timmejä 18-vuotiaita
Yäk, tyttöparat.
Olisi hirveä nöyryytys joutua panemaan miehen kanssa, jonka seksihistoria on täynnä kännisiä panoja. Ja niitä vieläpä kymmeniä-satoja.
Onneksi kännihoitoja täynnä olevan naisen kanssa ei ole yhtään nöyryyttävää ryhtyä suhteeseen...
Yksi vakava parisuhde ja jotain 10 seksikumppania. Seksikumppaneissa sekä säätöjä että yhdenyönjuttuja. N22
Nykyinen 8 vuotta kestänyt suhde, yksi lähes vuoden kestänyt suhde ja yksi "epämääräinen" säätö/suhde mikä lie. Ja kaksi seksikumppania
1 seksitön suhde (3v/2 kertaa) n.50 seksikumppania josta 48 maksullista.
Vientiä minulla ei ole koskaan ollut, joten turvautunut maksullisiin.
M37
2 parisuhdetta, 6 seksikumppania näiden suhteiden jälkeen jos oikein muistan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mulle nainen sanoisi olleensa 50 miehen kanssa sängyssä niin oksentaisin ja todennäköisesti juoksisin ovesta ulos.
Jos kukaan tunnustaisi minulle olevansa noin kapeakatseinen ja ajattelematon niin oksentaisin ja juoksisin ovesta ulos.
Kumpikaan ei ole toista parempi. Mutta meidän ero on että sinä aidosti kuvittelet olevasi muita parempi. Ja pitääksesi yllä täyä illuusiota, jätät elämää elämättä.
Mitäs jos vain jatkat elämääsi hyväksyen sen, että kaikille seksi ei ole kulutustavaraa niin kuin sinulle?
Ei käy, koska olen nainen.
Tässä maailmassa ei ole mitään niin kaunista kuin nainen joka on pitänyt itsensä puhtaana ja viattomana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mulle nainen sanoisi olleensa 50 miehen kanssa sängyssä niin oksentaisin ja todennäköisesti juoksisin ovesta ulos.
Jos kukaan tunnustaisi minulle olevansa noin kapeakatseinen ja ajattelematon niin oksentaisin ja juoksisin ovesta ulos.
Kumpikaan ei ole toista parempi. Mutta meidän ero on että sinä aidosti kuvittelet olevasi muita parempi. Ja pitääksesi yllä täyä illuusiota, jätät elämää elämättä.
Mulla on periaatteita ja joku moraali. En ole parempi ihminen, mutta en silti pysty olemaan tuntematta kuvotusta. Se on joku sisäänrakennettu juttu. En pysty käyttämään maksullisia naisia samasta syystä ja siitä syystä myös että en suostu maksamaan naisen alapään käyttämisestä.
Voi kulta pieni, me olemme naisia, samanarvoisia ihmisiä kuin sinäkin olet. Emme esineitä tai leluja sinua varten. Olet todellakin oksettava.
Olen eri, mutta minulla on ihan samat mittatikut miehille kuin naisillekin. Hiukka on jotkut komeat pojat pettyneet, kun on päästy keskustelemaan asiasta ja olen kertonut, että ei onnistu.
Uuh, wau mahtaa hivellä sitä ilmeisen olematonta itsetuntoa miss nokka pystyssä.
Mun mielestä tuollainen nainen jolla on periaatteita on vaimoaineista. Sellainen nainen minkä kanssa voi kävellä leuka pystyssä käsikädessä.
Kyllä mun mieheni kävelee kanssani käsikädessä, leuka pystyssä ja kihlasi ja teki lapset kanssani ihan ilman ongelmaa vaikka seksikumppaneita on minulla joku reilu 10 nuoruudessa ollut (osa poikakavereita, osa ei).
Ääripäiden on varmasti vaikea ymmärtää toisiaan, mutta maailmaan mahtuu monenlaista. Olisin minäkin tottakai ollut onnellinen jos olisin tavannut mieheni jo lukiossa, mutta valitettavasti en tavannut. Niin ja itse olen mieheni toinen seurustelu- ja seksikumppani. Hänellä on onneksi muutakin kuin "periaatteita". Mm. terve itsetunto.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Tässä maailmassa ei ole mitään niin kaunista kuin nainen joka on pitänyt itsensä puhtaana ja viattomana.
Onneksi rakkaus on sokea ja usein riittää, että on vain oikeassa paikassa oikeaan aikaan, kiva ja nätti. 💘
Vierailija kirjoitti:
1 seksitön suhde (3v/2 kertaa) n.50 seksikumppania josta 48 maksullista.
Vientiä minulla ei ole koskaan ollut, joten turvautunut maksullisiin.
M37
Se on ihan ok. Et ole pettänyt ketään. Ja vaiettu fakta on, että moni psykopaattinainen myy seksiä oikeasti vapaaehtoisesti. Mutta siis heitä ei saa kutsua psykopaateiksi kun joku voi loukkaantua.
Yritän laskea:
1 avioliittoon johtanur suhde, kesto noin 8v
2 nykyinen suhde (avoliitossa reilu vuos) 5v
3 edellinen parisuhde 3,5v
4 etäsuhde 90-luvulla 1,5v
5 ensirakkaus 70-luvulla lähes 1,5v
6 1980-luvun alussa reilun vuoden suhde
7 vuosituhannen vaihteessa 8-9kk suhde
Loput taitaa jäädä alle puolen vuoden.
Seksikumppaneita 80-90 eli reilut 10 seksikumppania/parisuhdekumppani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on periaatteita ja joku moraali. En ole parempi ihminen, mutta en silti pysty olemaan tuntematta kuvotusta. Se on joku sisäänrakennettu juttu. En pysty käyttämään maksullisia naisia samasta syystä ja siitä syystä myös että en suostu maksamaan naisen alapään käyttämisestä.
Voi kulta pieni, me olemme naisia, samanarvoisia ihmisiä kuin sinäkin olet. Emme esineitä tai leluja sinua varten. Olet todellakin oksettava.
Kyllä se on toisenlainen mies, joka leluina naisia pitää.
eri
Vierailija kirjoitti:
Yksi 20 v avioliitto, jonka aikana pauttiarallaa 300 seksisuhdetta
Yksi 10 v avoliitto, jonka aikana n. 200 seksisuhdetta
Ihailtavan modernia. Jokaisen itsenäisen naisen tulisi ottaa mallia tästä. Tämä nainen tietää, kuina miehiä vedätetään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta minulla on ihan samat mittatikut miehille kuin naisillekin. Hiukka on jotkut komeat pojat pettyneet, kun on päästy keskustelemaan asiasta ja olen kertonut, että ei onnistu.
Uuh, wau mahtaa hivellä sitä ilmeisen olematonta itsetuntoa miss nokka pystyssä.
Mun mielestä tuollainen nainen jolla on periaatteita on vaimoaineista. Sellainen nainen minkä kanssa voi kävellä leuka pystyssä käsikädessä.
Kyllä mun mieheni kävelee kanssani käsikädessä, leuka pystyssä ja kihlasi ja teki lapset kanssani ihan ilman ongelmaa vaikka seksikumppaneita on minulla joku reilu 10 nuoruudessa ollut (osa poikakavereita, osa ei).
Ääripäiden on varmasti vaikea ymmärtää toisiaan, mutta maailmaan mahtuu monenlaista. Olisin minäkin tottakai ollut onnellinen jos olisin tavannut mieheni jo lukiossa, mutta valitettavasti en tavannut. Niin ja itse olen mieheni toinen seurustelu- ja seksikumppani. Hänellä on onneksi muutakin kuin "periaatteita". Mm. terve itsetunto.
-eri
No se alkaa jossain vaiheessa miestä kaivelemaan ja alkaa "tasoittelu". Tympii kun toisella mahtavia irstaita seksiseikkailuja ja itsellä ei mitään.
Ensimmäisen kanssa olin yhdessä 3 vuotta
Seuraavan kanssa olin yhdessä 3 vuotta
Kolmannen kanssa tapasin vain 2 kertaa, nainen oli minua yli 10 vuotta vanhempi
Neljännen kanssa olin yhdessä 2 vuotta
Viiden kanssa harrastin seksiä 4 x vuorokaudessa 2kk.n ajan
Kuudennen kanssa olen ollut yhdessä 19 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
No se alkaa jossain vaiheessa miestä kaivelemaan ja alkaa "tasoittelu". Tympii kun toisella mahtavia irstaita seksiseikkailuja ja itsellä ei mitään.
Yksikään mies ei ole kysynyt minulta edes panojen määrää saati yksityiskohtaisia kuvauksia seksiseikkailuista.
Eri
3 pitkää parisuhdetta ja saman verran seksikumppaneita. Viimeisen kanssa naimisissa.