Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen ei ole valmis roikkumaan jaloistaan puolapuista pää ylösalaisin virkistyspäivänä?

Vierailija
18.09.2019 |

Onko se sama ihminen, joka ei tiedä, mitä puolapuut ovat ruotsiksi?

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en haluaisi roikkua. Se sattuisi polvitaipeisiin. 

Vierailija
2/68 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se sama, joka ei halunnut tehdä kuperkeikkaa ja tiennyt, mikä se on ruotsiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali ihminen? Ei virkistyspäivänä pidä lähteä ryhmäpaineen takia mukaan kaikkeem jos ei halua. Ei työ mikään armeija ole.

Vierailija
4/68 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkistyspäivät on ihan naurettavaa pelleilyä. Oikea vapaapäivä virkistäisi enemmän.

Vierailija
5/68 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi olla valmiutta, vaikka ei olisi edellytyksiä toteuttaa, sehän virkityspäivässä on tärkeintä, että on hengessä mukana. 

Vierailija
6/68 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko ne niitä samoja ihmisiä, jotka eivät perusta pieniä kittareita?

Vierailija
7/68 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina voi olla valmiutta, vaikka ei olisi edellytyksiä toteuttaa, sehän virkityspäivässä on tärkeintä, että on hengessä mukana. 

Aivan oikein. Tiedätkö lisäksi, mitä puolapuut ovat ruotsiksi?

Itse juoksisin ensimmäisenä roikkumaan.

AP

Vierailija
8/68 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli aikoinaan virkistyspäivänä sellainen hassun hauska tehtävä, jossa ihmiset jaettiin ryhmiin ja ryhmän jäsenten vaatteista piti tehdä mahdollisimman pitkä nauha. Siinä sitten tietysti rasvaiset myyntiedustaja äijät aneli, että naiset riisuu housunsa yhteisen hyvän eteen. Itse tietysti riisuivat ensimmäisenä. Minä annoin tasan vain päälläni olleen uuden villatakin, joka venyi pilalle kun se hihoista sidottiin ketjuun ja ketjua kiskottiin ja pyöriteltiin pitkin pihaa. Oli niin naurettavaa touhua ettei mitään rajaa.

Vierailija
9/68 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Onko sulla virkistyspäivänä pikkarit hameen alla?

Vierailija
10/68 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään jengi on aika pulskaa. Voin kuvitella, että ylipainoiselle ihmiselle tuo on aika kivuliasta ja nöyryyttävää, se menis jo simputuksesta.

Vierailija
11/68 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se se vasta virkistääkin, voi elämä!

Vierailija
12/68 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään jengi on aika pulskaa. Voin kuvitella, että ylipainoiselle ihmiselle tuo on aika kivuliasta ja nöyryyttävää, se menis jo simputuksesta.

Jos ei yritä, on minun silmissäni täysi nolla. Se on hyvä sinunkin tiedostaa. 

AP

Vierailija
13/68 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli aikoinaan virkistyspäivänä sellainen hassun hauska tehtävä, jossa ihmiset jaettiin ryhmiin ja ryhmän jäsenten vaatteista piti tehdä mahdollisimman pitkä nauha. Siinä sitten tietysti rasvaiset myyntiedustaja äijät aneli, että naiset riisuu housunsa yhteisen hyvän eteen. Itse tietysti riisuivat ensimmäisenä. Minä annoin tasan vain päälläni olleen uuden villatakin, joka venyi pilalle kun se hihoista sidottiin ketjuun ja ketjua kiskottiin ja pyöriteltiin pitkin pihaa. Oli niin naurettavaa touhua ettei mitään rajaa.

Kiitos nauruista.

Vierailija
14/68 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset EIVÄT HEITTÄYDY mukaan TÄYSILLÄ? Inhottaa puolivilaisesti mukana olevat. Eikö teitä hävetä?

Vierailija
15/68 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin kokeilla. Saisin saikkuakin kivasti, jos putoaisin.

Vierailija
16/68 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen introvertti. Kaikenlaiset mukahauskat leikit ja pelleilyt on tuskaa.

Miksi roikkuisin missään pää alaspäin?

Miksi heittäytyisin leikkimään kuten lapset?

Miksi joka saa*anan virkistyspäivä tehdään ekstroverttien mielihalujen mukaan?

Vierailija
17/68 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset EIVÄT HEITTÄYDY mukaan TÄYSILLÄ? Inhottaa puolivilaisesti mukana olevat. Eikö teitä hävetä?

Ihmiset käy töissä yleensä rahan takia ja tuollaiset "virkistyspäivät" ottaa lähinnä aivoon. Olen lähtenyt sellaisesta meneen ja huikkasin lähtiessä että soitelkaa jos mennään töihin.

Vierailija
18/68 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset käy töissä yleensä rahan takia ja tuollaiset "virkistyspäivät" ottaa lähinnä aivoon. Olen lähtenyt sellaisesta meneen ja huikkasin lähtiessä että soitelkaa jos mennään töihin.

Tajuat kai sen, että en tervehdi sinua seuraavana aamuna. Kestätkö?

AP

Vierailija
19/68 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysjärkinen. Toisin kuin ap näine hölmöine "Onko se sama ihminen, joka ei tiedä, mitä xxx on ruotsiksi?" -aloituksineen.

Vierailija
20/68 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Silloin kun pään verisuonet vielä kestää, mikäpä roikkuessa, mutta jos ei, niin homman voi kyllä delegoida jollekulle nuoremmalle.