Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen ei ole valmis roikkumaan jaloistaan puolapuista pää ylösalaisin virkistyspäivänä?

Vierailija
18.09.2019 |

Onko se sama ihminen, joka ei tiedä, mitä puolapuut ovat ruotsiksi?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka minä jolla on autokolarin jäljeltä epästabiilisti levytetty c-nikamaväli 😄.

Vierailija
62/68 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina voi olla valmiutta, vaikka ei olisi edellytyksiä toteuttaa, sehän virkityspäivässä on tärkeintä, että on hengessä mukana. 

Aivan oikein. Tiedätkö lisäksi, mitä puolapuut ovat ruotsiksi?

Itse juoksisin ensimmäisenä roikkumaan.

AP

Onko sulla virkistyspäivänä pikkarit hameen alla?

Tiedoksi pikku-Jonnelle. Jokaisella täysjärkisellä on AINA  pikkarit hameen alla ja näin viileällä jo yleensä myös sukkikset. Ainoastaan joku mielenterveyspotilas kävelee kaupungIlla alapää paljaana. (hutsuista en tiedä, mutta epäilen, etteivät hekään virtsatietulehdusta halua hankkia näin syksyllä)

En voi olla ainoa mies joka on saanut naisen houkuteltua ulos pelkässä hameessa. Tai siis oli paita ja kengät mutta ei alushousuja. Vähän vaihtelua virkistää ja puhehan on virkistyspäivän aktiviteeteistä. Meillä se oli romanttinen kävely lämpimässä kesäillassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina voi olla valmiutta, vaikka ei olisi edellytyksiä toteuttaa, sehän virkityspäivässä on tärkeintä, että on hengessä mukana. 

AP

Tiedoksi pikku-Jonnelle. Jokaisella täysjärkisellä on AINA  pikkarit hameen alla ja näin viileällä jo yleensä myös sukkikset. Ainoastaan joku mielenterveyspotilas kävelee kaupungIlla alapää paljaana. (hutsuista en tiedä, mutta epäilen, etteivät hekään virtsatietulehdusta halua hankkia näin syksyllä)

En voi olla ainoa mies joka on saanut naisen houkuteltua ulos pelkässä hameessa. Tai siis oli paita ja kengät mutta ei alushousuja. Vähän vaihtelua virkistää ja puhehan on virkistyspäivän aktiviteeteistä. Meillä se oli romanttinen kävely lämpimässä kesäillassa.

Taisikin olla samalla oikea virkistys- & kuntoloma peniksellesi ?

Vierailija
64/68 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään jengi on aika pulskaa. Voin kuvitella, että ylipainoiselle ihmiselle tuo on aika kivuliasta ja nöyryyttävää, se menis jo simputuksesta.

Jos ei yritä, on minun silmissäni täysi nolla. Se on hyvä sinunkin tiedostaa. 

AP

Miksi kenenkään pitäisi tiedostaa mitään mitä sinä ajattelet? Sinä olet täysi nolla monen mielestä, olisko sinun hyvä tiedostaa se?

Vierailija
65/68 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Taisikin olla samalla oikea virkistys- & kuntoloma peniksellesi ?

Sanotaan näin että yksi parhaita ulkoiluja ikinä.

Vierailija
66/68 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen introvertti. Kaikenlaiset mukahauskat leikit ja pelleilyt on tuskaa.

Miksi roikkuisin missään pää alaspäin?

Miksi heittäytyisin leikkimään kuten lapset?

Miksi joka saa*anan virkistyspäivä tehdään ekstroverttien mielihalujen mukaan?

Millainen olisi virkistyspäivä, jos sinä sen saisit alusta loppuun suunnitella?

Virkistyspäivä tietysti yritetään tehdä muitakin virkistäväksi eli ota introvertteydestäsi huolimatta myös tämä näkökulma huomioon. 

Osallistuin kerran virkistyspäivään, jossa seilasimme vanhaan malliin rakennetulla purjeveneellä Kalajoen Maakallaan, perillä oli aikaa kierrellä kallaa ja laivaan oli järjestetty makoisa lohikeittolounas. Matka kesti muistaakseni reilun tunnin suuntaansa. Jouduimme itse kustantamaan osan, koska työnantajalla ei ollut tarpeeksi varattuna. Se ei haitannut.

Retki oli mukava, sattui aurinkoinen ja tuulinen päivä, pystyimme nostamaan purjeet ylös. Idea oli yhden sihteereistä ja hän reissun järjestelyt hoiti.

Mukava reissu, kiitokset järjestäjälle ja terkut sinne ”entiseen töihin” jos extyökavereita sattuu ketjuun.

Hitsin hitsi! Elämäni ensimmäiset kehut tällä palstalla minulle! Olen se, joka tuon reissun järjesti. Kiitokset kiitoksista, kovasti reissusta tykättiin. Taidanpa arvata kuka sinä olet.

Tutuille terkut, tällä palstalla sitä minäkin lorvailen aika ajoin.

Vierailija
67/68 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt kuinka puolapuissa roikutaan polvitaipeista? Puolapuut on yleensä asennettu seinää vasten. Mihin ne sääret, nilkat ja jalkaterät niinkuin tungetaan?

Vierailija
68/68 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa nyt kuinka puolapuissa roikutaan polvitaipeista? Puolapuut on yleensä asennettu seinää vasten. Mihin ne sääret, nilkat ja jalkaterät niinkuin tungetaan?

Mitä eikö sun jalat muka mahdu? :D:D Saattaisi siihen päästä, ehkä mutta pääsisikö siitä pois on toinen juttu. Juu en kokeilisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä