Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen ei ole valmis roikkumaan jaloistaan puolapuista pää ylösalaisin virkistyspäivänä?

Vierailija
18.09.2019 |

Onko se sama ihminen, joka ei tiedä, mitä puolapuut ovat ruotsiksi?

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli aikoinaan virkistyspäivänä sellainen hassun hauska tehtävä, jossa ihmiset jaettiin ryhmiin ja ryhmän jäsenten vaatteista piti tehdä mahdollisimman pitkä nauha. Siinä sitten tietysti rasvaiset myyntiedustaja äijät aneli, että naiset riisuu housunsa yhteisen hyvän eteen. Itse tietysti riisuivat ensimmäisenä. Minä annoin tasan vain päälläni olleen uuden villatakin, joka venyi pilalle kun se hihoista sidottiin ketjuun ja ketjua kiskottiin ja pyöriteltiin pitkin pihaa. Oli niin naurettavaa touhua ettei mitään rajaa.

Oltiinkohan me samassa virkistyspäivässä? Olen kerrospukeutuja, joten pystyin ilman ongelmia vapautumaan niin huivista, sukkahousuista, neuleesta, vyöstä kuin topistakin ja edelleen saatoin olla siististi pukeutuneena muiden joukossa. Eniten otti päähän se, kun sitä vaateketjua sitten vedettiin mahdollisimman pitkäksi nurmea pitkin ja kuuntelin, miten huivi risahti rikki ja katselin muodottomaksi kiskottua neuletta.

Vieläkään en oikein tajua, että miten se yhteishenki siitä kasvaa, että kokeillaan, miten moni porukasta on tahdoton idiootti ja tottelee päivää vetäviä konsultteja.

Et ymmärrä lapsenomaista RIEMUA! Moni aikuinen ei osaa heittäytyä näihin hauskuuksiin mukaan. Säälin teitä. Ette koskaan saa minulta kiinnostusta. Ette koskaan.

AP

Ai jos päiväkodissa tehtäisiin sama ja alastomat lapset hyppelisi pitkin pihaa kisaten siitä, saako Mustikat vai Mörrimöykyt pisimmän vaatevanan, niin se olisi vain hauskaa? Mitä väliä sillä olisi, että sen jälkeen yksikään kaulahuivi tai neule ei olisi käyttökelpoinen, pääasia, että on ollut riemua.

Vierailija
42/68 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli aikoinaan virkistyspäivänä sellainen hassun hauska tehtävä, jossa ihmiset jaettiin ryhmiin ja ryhmän jäsenten vaatteista piti tehdä mahdollisimman pitkä nauha. Siinä sitten tietysti rasvaiset myyntiedustaja äijät aneli, että naiset riisuu housunsa yhteisen hyvän eteen. Itse tietysti riisuivat ensimmäisenä. Minä annoin tasan vain päälläni olleen uuden villatakin, joka venyi pilalle kun se hihoista sidottiin ketjuun ja ketjua kiskottiin ja pyöriteltiin pitkin pihaa. Oli niin naurettavaa touhua ettei mitään rajaa.

Oltiinkohan me samassa virkistyspäivässä? Olen kerrospukeutuja, joten pystyin ilman ongelmia vapautumaan niin huivista, sukkahousuista, neuleesta, vyöstä kuin topistakin ja edelleen saatoin olla siististi pukeutuneena muiden joukossa. Eniten otti päähän se, kun sitä vaateketjua sitten vedettiin mahdollisimman pitkäksi nurmea pitkin ja kuuntelin, miten huivi risahti rikki ja katselin muodottomaksi kiskottua neuletta.

Vieläkään en oikein tajua, että miten se yhteishenki siitä kasvaa, että kokeillaan, miten moni porukasta on tahdoton idiootti ja tottelee päivää vetäviä konsultteja.

Et ymmärrä lapsenomaista RIEMUA! Moni aikuinen ei osaa heittäytyä näihin hauskuuksiin mukaan. Säälin teitä. Ette koskaan saa minulta kiinnostusta. Ette koskaan.

AP

Taivaan Isälle harras kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen introvertti. Kaikenlaiset mukahauskat leikit ja pelleilyt on tuskaa.

Miksi roikkuisin missään pää alaspäin?

Miksi heittäytyisin leikkimään kuten lapset?

Miksi joka saa*anan virkistyspäivä tehdään ekstroverttien mielihalujen mukaan?

Olen ekstrovertti, enkä silti halua osallistua mukahauskoihin leikkeihin ja pelleilyihin.

Vierailija
44/68 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kerran ohjelmassa naurujoogaa. Kyllä teki mieli paeta paikalta.

Vierailija
45/68 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ekstrovertti, enkä silti halua osallistua mukahauskoihin leikkeihin ja pelleilyihin.

Joo nää termit eivät ole kumpikaan typeryyden synonyymejä. Eivät edes heittäytymishalun. 

Vierailija
46/68 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa yhtä empatiakykyiseltä ja älykkäältä kuin Sinccis...

Mutta joo, itse en roikkuisi koskaan missään puolapuista pää alaspäin, koska olen kerran elämässäni noin 10v tämän tehnyt ja sain aivotärähdyksen. En aio yrittää nyt vanhempana ja isompana samaa uudestaan. Sen muistan kyllä lapsuudesta, että kaikki noi "roiku polvitaipeista" sattui aina ikävästi sinne polvitaipeisiin, etten kyllä silloinkaan tajunnut sitä iloa.

Vierailija
47/68 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

20km iloista marssia maastossa, jossa oli n.k. rasteja.

Seinäkiipeilyä, älytehtäviä kuinka koko tiimi pääsee muutamalla laudanpalalla kaljakorin luo?

Sähkötolpan päälle narutikkailla, josta hyppy rekkitankoon.

'Luottamustehtäviä', heittäydy silmät kiinni toisten vastaanottamaksi.

Lautan rakentaminen ja lammen yli soutaminen.

Köysirataa ja silmät sidottujen äänimerkein ohjaamista.

Y.m.s. näitä virkistyspäiviä oli kerran vuodessa joskus 2000luvulla olivat muotia.

Huonoiten tietty pärjäsivät 'huonokuntoisimmat$ lue ne, jotka vetivät pään täyteen koskapa oli piikki auki illalla ensin hieno ravintolaillallinen iltadisko/karaoke/tanssit.

Aamulla sitten darrassa äksöniä. 💪nen pomo menee tilannetajuttomuuttaan 'herättelemään' inhoamiaan jannuja, (ollen itsekin vielä maistissa), 👏 !! armeijatyyliin, saaden köniinsä 😖 niiltä jermuilta.

Pojille loparit ja meiltä hyväkuntoisilta loppui kivat virkistyspäivät raikkaassa luonnossa.

Nyt en kyllä enää moiseen kykenisi. No ja olihan siinä tarkemmin ajatellen sellaista lievää sakinhivutuksen makua.

Vierailija
48/68 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä:

1) Minulla on kolmen lapsen imetyksestä todella riippuvat rinnat. Jos riipun alaspäin, rinnat valuvat aika kivasti ulos kupeistaan ja joutuisin sullomaan niitä takaisin, kun vääntäytyisin pois puolapuista. Ei kivaa.

2) Jos minulla olisi kuukautiset tuollaisena päivänä, en menisi missään nimessä riippumaan alaspäin, koska hyvässä lykyssä minulla olisi selkä tai reidet veressä. En voi käyttää kuukuppeja tai tamponeja kohdunlaskeuman takia.

3) Minulla on hyvin alhainen verenpaine ja alaspäin oleminen tekee olon todella heikosti hyvin nopeasti. Saattaisin pahimmassa tapauksessa jopa yllättäen pyörtyä, jos roikkuisin puolapuista pää alaspäin.

4) En halua, että paitani nousee niin, että vatsani näkyy. Sitä näkyä ei halua katsoa kukaan.

5) En vain halua.

Vierailija
49/68 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleellinen kysymys on miksi näitä päiviä järjestetään kun suurin osa inhoaa niitä?

Vierailija
50/68 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi roikkumaan. Vanha urheiluvamma polvessa, ei kestä juoksua, kiertoliikkeitä tai hyppimistä, tuskin kestäisi tuollaistakaan. 

Vierailija
51/68 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En menisi roikkumaan. Vanha urheiluvamma polvessa, ei kestä juoksua, kiertoliikkeitä tai hyppimistä, tuskin kestäisi tuollaistakaan. 

Höpsön löpsön. Totta kai kestää, jos et ajattele asiaa turhaan.

AP

Vierailija
52/68 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina voi olla valmiutta, vaikka ei olisi edellytyksiä toteuttaa, sehän virkityspäivässä on tärkeintä, että on hengessä mukana. 

Aivan oikein. Tiedätkö lisäksi, mitä puolapuut ovat ruotsiksi?

Itse juoksisin ensimmäisenä roikkumaan.

AP

Hyvä. Muut voivat sitten mätkiä sinua kuin piñataa kun roikut siellä.

Vierailija
53/68 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen älykäs, enkä siksi halua osallistua mukahauskoihin leikkeihin ja pelleilyihin.

Vierailija
54/68 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska provo. Ei kai millään työpaikalla nyt oikeasti mitään noin typerää harrasteta? Todellisuudessa olette jossain yläasteella.

Vierailija
55/68 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsön löpsön. Totta kai kestää, jos et ajattele asiaa turhaan.

AP

Hassunhauskoja nää pilat joissa kehoitetaan ihmisiä loukkaantumaan. Hei ap, haastan sut iloiseen leikkiin, jossa mitataan kuka osaa railakkaimmin heittäytyä pää edellä puolapuiden korkeimmalta puolalta! Aloitaks sä vaikka?!

Vierailija
56/68 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Oi, kiitos tästä lupauksesta, ihanaa.

Vierailija
57/68 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ribbstol

Siis puolapuut ruotsiksi.

Vierailija
58/68 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina voi olla valmiutta, vaikka ei olisi edellytyksiä toteuttaa, sehän virkityspäivässä on tärkeintä, että on hengessä mukana. 

Aivan oikein. Tiedätkö lisäksi, mitä puolapuut ovat ruotsiksi?

Itse juoksisin ensimmäisenä roikkumaan.

AP

Onko sulla virkistyspäivänä pikkarit hameen alla?

Tiedoksi pikku-Jonnelle. Jokaisella täysjärkisellä on AINA  pikkarit hameen alla ja näin viileällä jo yleensä myös sukkikset. Ainoastaan joku mielenterveyspotilas kävelee kaupungIlla alapää paljaana. (hutsuista en tiedä, mutta epäilen, etteivät hekään virtsatietulehdusta halua hankkia näin syksyllä)

Vierailija
59/68 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alkaa ainakin aivan tavottomasti pyörryttään ja silmissä sumenemaan pää ylösalaisin oltaessa.

Vierailija
60/68 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua alkaa ainakin aivan tavottomasti pyörryttään ja silmissä sumenemaan pää ylösalaisin oltaessa.

Heh, se on muista hauskaa. Ajattele sitä!

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi