Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vi**n pentu nyt se turpa kiinni raikaa taas naapurissa

Vierailija
18.09.2019 |

Tuo kielenkäyttö on ihan käsittämätöntä, äiti huutaa ja kiroilee ja lapsi itkee kahta kauheammin. Menee mullakin hermot lapsiini toki, mutta en mä noin käyttäydy. Ajatuksia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitto sosiaalipäivystykseen.

Vierailija
2/11 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se aika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee lasu, niin sossu menee ja rankaisee sitä äitiä asiattomasta kielenkäytöstä. Siinäpähän oppii.

Vierailija
4/11 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasu

Vierailija
5/11 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasu. Muu toiminta voi olla vielä pahempaa.

Vierailija
6/11 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasu. Muu toiminta voi olla vielä pahempaa.

Siis tuon naisen. Tuo kammottava huutaminen voi olla vain jäävuoren huippu. Ehdottomasti tuohon pitää puuttua.

Vierailija
7/11 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas niin typerä avaus. Haluatko että kauhistellaan joukolla tätä tragediaa? Ei se muuta mitään eikä poista tuon lapsen kärsimystä. Esität välittäväsi lapsesta, mutta todellisuudessa haluat vain lievitystä omaan ahdistukseesi hakemalla meiltä jotain tukea omaan oloosi. Ärsyttää tällaiset tekopyhät ihmiset.

Vierailija
8/11 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua aikoinaan pienen lapsen äitinä ahdisti kun kuuli kuinka todella rumasti jotkut äidit lapsilleen huusivat. Mitä hyötyä tusota on? Olen itse ollut äitini huudon kohteena, purki omaa pahaa oloaan minuun eikä kyllä ollut mukavaa. Minusta tuli ahdistunut ja arka lapsi, kesti kauan vapautua. Omille lapsilleni en tuota  taakkaa siirtänyt, siinä kykenin olemaan aikuisempi vanhempi, siitä olen oikeasti tyytyväinen.

Vierailija
9/11 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee tästä kiinnostava avaus käymällä naapurin ovella (soita kelloa ja käske vaikka olemaan kiroilematta) ja kerro mitä tapahtui.

Vierailija
10/11 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi työkaverini kertoi pari vuotta sitten, että naapurit olivat tehneet heistä kaksikin lasua huutamisen vuoksi. Ei pitänyt itse sitä mitenkään ihmeellisenä, mutta voin kertoa, että kyseisessä ihmisessä oli TODELLA PALJON vikaa, huusi yleisestikin ja uhkaili väkivallalla jopa työpaikalla. Voi vain kuvitella, millainen oli kotonaan ja lapsilleen. Eli eivät naapurit olleet todellakaan tehneet lasuja turhaan. Nainen oli täysi sekopää.

Vierailija
11/11 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas niin typerä avaus. Haluatko että kauhistellaan joukolla tätä tragediaa? Ei se muuta mitään eikä poista tuon lapsen kärsimystä. Esität välittäväsi lapsesta, mutta todellisuudessa haluat vain lievitystä omaan ahdistukseesi hakemalla meiltä jotain tukea omaan oloosi. Ärsyttää tällaiset tekopyhät ihmiset.

Mitä halusit tällä sanoa? Kyllä mä aion tehdä lasun, mikäli siellä äiti jatkaa raivoamistaan pienelle lapselle.