Töiden jälkeen tekee vaan mieli mennä nukkumaan, että olisi seuraava aamu ja työpäivä taas ohi... Ahdistaa ja itkettää.
Olen vuoden mittaisessa määräaikaisessa työsuhteessa ja todennut, että elämäni pyörii vain työpäivän ympärillä. Mitään en jaksa työpäivän jälkeen tehdä, toki pakolliset kotihommat joo, mutta alan jo noin seitsemän aikaan käymään nukkumaan, jotta jaksan seuraavan työpäivän, joka on taas yksi päivä kohti "vapautta". Onko tässä enää mitään järkeä?! Olen alalla, jolla töitä riittää ja jos irtisanoisin itseni niin töitä löytäisin, mutta tähän asti "aukoton" CV tästä muistuttaisi. Työn sisällössä itsessään ei vikaa, enemmänkin kyse työympäristöstä ja pitkistä työmatkoista.
Kommentit (12)
Saikuttelut mielessä, no ei kyllä ole.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen vahva ja itsenäinen nainen. Vähän pitää töissä käydä niin heti saikuttelut ja ahdistukset mielessä.
Tuo aukoton cv on typerä tavoite. Onko se elämän mittari?
Työilmapiiri on ahdistava ja surullinen. Paljon klikkejä. Jos oisin vakkari tuolla niin varmaan veisin asioita eteenpäin, mutta ei tällä sopparilla jaksa lähteä hämmentämään. ap
Vierailija kirjoitti:
Tuo aukoton cv on typerä tavoite. Onko se elämän mittari?
On nykyajan uranaisille, kaikki pitää tehdä täydellisesti ja luoda itselle turhaa stressiä tyhjästä.
Vaan vuosi, itse olen vakitöissä, josta eroominen johtaisi karenssiin. Tunnen itseni työn vangiksi, inhoon työkavereitani. Haluan vapauteni takaisin. Kuhan vaan uskaltaisin irtisanoutua. Rahaa on säästössä.
Ymmärrän tuskasi. Kerään itse juuri rohkeutta uuden työn etsimiseen...
Vierailija kirjoitti:
Vaan vuosi, itse olen vakitöissä, josta eroominen johtaisi karenssiin. Tunnen itseni työn vangiksi, inhoon työkavereitani. Haluan vapauteni takaisin. Kuhan vaan uskaltaisin irtisanoutua. Rahaa on säästössä.
Minäpä otin loparit😊. 14vuotta ahersin ja säästin. En palaa enää työelämään, koska tulen pärjäämään muutenkin.
Lokakuun 1.pv herään vapaana😁
Joo hei, jos aloittajaan eli minuun viittaat niin kyllä on työelämässä oltu niin nuoresta kuin mahdollista ja veroja maksettu sunkin eteen. Kuten varmasti moni muukin tässä ketjussa olijoista. Helppo se on v*ttuilla.
Vierailija kirjoitti:
On se työssäkäynti kovaa.
Oletko lapiohommissa, ojankaivajana urakkapalkalla? Et ole. Ei mikään työ noin paljon kuormita. Relaa.
Suosittelen käymään työterveyslääkärillä. Juttele olostasi ja väsymyksestä. Lääkäri on ammattilainen ja jos hän on jaksamisestasi huolissaan, sitten olet saikulla! Saat levätä ja ehkä voimia miettiä tulevaisuutta... Kerran täällä ollaan, älä kiduta itseäsi!
Tyypillinen vahva ja itsenäinen nainen. Vähän pitää töissä käydä niin heti saikuttelut ja ahdistukset mielessä.