Osuupankissa kännykkänumerot ristissä puolison kanssa
Miten tuon otsikossa olevan ongelman saa korjattua. Vuosien saatossa puhelinnumerot on menneet pankkipalveluissa ristiin. Eli vuosia sitten on rekisteröitynyt palveluun yhdellä puhelimella ja numerolla, joka ei nyt kohdennu tiliin.
Kommentit (15)
"Verkkopankin omissa tiedoissa?" Juuri niissä
Vierailija kirjoitti:
Löysin tiedon 0,39 sekunnissa.
Nyt kyllä narraat. Ei tuossa ajassa ehdi edes hakua aiheesta kirjoittaa. Hakukone kyllä saattoi tuon sitten tehdä kun olit saanut haun kirjoitettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin tiedon 0,39 sekunnissa.
Nyt kyllä narraat. Ei tuossa ajassa ehdi edes hakua aiheesta kirjoittaa. Hakukone kyllä saattoi tuon sitten tehdä kun olit saanut haun kirjoitettua.
Valitaan otsikko, painetaan hop, etsi termillä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin tiedon 0,39 sekunnissa.
Nyt kyllä narraat. Ei tuossa ajassa ehdi edes hakua aiheesta kirjoittaa. Hakukone kyllä saattoi tuon sitten tehdä kun olit saanut haun kirjoitettua.
Oletko koskaan kuullut, että esim. tekstiä voi kopioida ja liittää?
Varmaan harmillista kun pankista soittaakin miehelle miesvirkailija ja naiselle naisvirkailija, kun myyvät huonotuottoisia sijoituksiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin tiedon 0,39 sekunnissa.
Nyt kyllä narraat. Ei tuossa ajassa ehdi edes hakua aiheesta kirjoittaa. Hakukone kyllä saattoi tuon sitten tehdä kun olit saanut haun kirjoitettua.
Oletko koskaan kuullut, että esim. tekstiä voi kopioida ja liittää?
.. .ja tuo kaikki käy alle puolen sekunnin vai ?
Minulla oli samanlainen ongelma Handelsbankenin kanssa, ja minun piti ihan raahautua ajanvarauksella konttorille keskellä kirkasta työpäivää passi mukanani. Siellä toki asia hoitui nopeasti.
Otin jokin vuosi sitten Nordea Rahoituksen Mastercardin. Kyllä varmaan korttihakemuksessa kysyttiin kännykkänumero, en enää muista. Kun nettiostojen tekstiviestivarmistukset yleistyivät, ostot eivät onnistuneet sillä kortilla, kun viestit eivät tulleet perille. Muutaman kerran jälkeen älysin tarkistaa, oliko Nordealla oikea kännykkänumeroni. Piti soittaa ja yllättävän lyhyen jonotuksen jälkeen onnistui. "Joo, kun otit kortin, me haettiin tänne kaikki sun vanhat puhelinnumerot 90-luvulta, kun vielä olit Meritan asiakas". Niistä numeroista kyllä sattui puuttumaan oikea kännykkänumeroni, jonka tilalle oli sävelletty jokin numero, jonka loppuosa oli sama kuin poikani numerossa. Siihen siis varmistustekstiviestit menivät. Näin Nordea Rahoituksessa.
1. Elä ainakakaan OP:lta kysy
2. Avaa ketju AV:lle.
3. Elä kuitenkaan lue vastauksia.
Puhelinnumeroa ei liitetä tiliin, vaan verkkopalvelusopimukseen. Olettekohan käyttäneet toisten tunnuksia ristiin?
Jokatapauksessa vaihto onnnistuu omassa verkkopankissa jos molemmat istutte vierekkäin, koska varmistustekstari kilahtaa puolison puhelimeen. Näin muistelisin.
Op:ssa ei saa väärää numeroa pois verkkopankissa, pitää soittaa tai käydä konttorissa.
Luottotiedottomat ei pääse edes vaihtamaan numeroa, kun eivät pääse op.fi-sivuille vaan kevyille verkkosivuille. Ja kun vielä puhelin hukkuu usein, no, toisaalta eipä luottotiedottomalla ole laskujakaan maksettavana.
Miksi pitäisi korjata. Tuohan on erittäin turvallinen four eyes principe pankkiasioiden hoitoon. Taidanpa tehdä vaimoni kanssa saman järjestelyn.
Verkkopankin omissa tiedoissa?!