Mitä ajatuksia herää jos n. 30v mies ei ole koskaan edes suudellut?
Otsikossa aihe tiivistettynä. Miten reagoisitte jos joku noin 30-vuotias mies kertoisi teille, että ei ole koskaan suudellut saati harrastanut seksiä? Tunnetteko tuollaisia kokemattomia miehiä tai naisia? Mitä ajattelette heistä, ja miksi luulette heidän jääneen paitsi vastakkaisesta sukupuolesta. Eniten kiinnostaa yli 30-vuotiaat.
Terveisin Naispelko26
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meitä riittää. Itse tosin nainen. Eipä se enää mitään ajatuksia herätä. Elämä on ja toisilla se menee aivan vituiksi.
Muuten samaa mieltä, mutta mielestäni se jos ei suudellut ketään, et tarkoita että elämä menisi v**uiksi. Elämä voi olla oikein ihanaa ilman sukupuolisia kokemuksiakin.
Ajattelen, oli mies tai nainen, ettei jostain syystä ole tuntenut tarvetta asettaa itseään niin herkkään asetelmaan kuin yrittämään jotain naista tai miestä. Jostain syystä on onnistunut kiertämään sellaiset tilanteet eikä ole tuntenut tarvetta hakeutua sellaiseen tilanteeseen.
Koska onhan se hyppy tuntemattomaan. Vaikka olisikin aiemmin pussanut jonkun kanssa, ei voi uuden ihmisen kohdatessa tietää kuitenkaan mitä haluaa. Entäs jos se alkaakin nauramaan tms pilkkaamaan kun halausi tulla suudelluksi? Ei se ole itselle myöskään selviö uuden ihmisen kohdatessa vaikkakin on kokemusta, pitkä suhde ja pari lyhyempää.
Ja varsinkin kun tätä palstaa lukee, niin vähenee ne loputkin kokeilun halut. Joten ei kannata lukea. Täällä lytätään kaikki epäonnistuneeksi ennenkuin on edes ennättänyt ajatella asiaa.
Kuten sanottua, pitää vaan keksiä jotain muuta harrastetta elämään sekstailun ja nuoleskelun sijaan. Kuten vaikkapa pienoisjunaradat tunneleineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toteaisin, että noinhan se oli minullakin.
33 olin kun suutelin...Eikö usko loppunut jo jossain vaiheessa? Miten sujui se ensisuutelointi, ja miten kumppanisi suhtautui asiaan?
Terveisin Naispelko26
Ei kannata miettiä saati pelätä, miten ensisuutelointi "sujuu". Se ei ole mikään suoritus, vaan intiimi kahden ihmisen välinen ihana juttu <3 Vaikka se suudelma teknisesti menisi jotenkin pieleen, ja olisi vain kömpelöä haparointia, se voi silti olla maailman parasta.
Minun ja mieheni ensisuudelmassa huulemme tuskin koskettivat, se oli sellainen maailman kuivin hipaisu. Ollaan monta kertaa naurettu jälkikäteen sitä, hauska muisto :D
Ajattelisin, ettei ihmisellä ole normaaleja haluja ja vaistoja. Teini-ikää on aika lailla mahdoton elää suutelematta. Luonto vetää tikanpojan puuhun.
Pussailin itse ekan kerran tarhaikäisenä. Joku kiinnostus on ollut asiaan
Joten, sori: ajattelisin, ettei ole normaali ihminen.
Toisaalta jos ei kiinnosta niin eipä ole pakko.
N50+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noilla tiedoilla ei oikein vielä herätä mitään ajatuksia. Pitäisi tuntea sinut livenä tms. Ainoa mitä voin sanoa on että palstan "minulla on ollut 200 panoa" -kirjoittajat ovat mielestäni paljon luontaantyöntävämpiä kuin sinä.
Minä taas ottaisin mieluummin ne 200 panoa-kirjoittajat. Kyllä aloitus on nyt fiksusti ja myötätuntoa herättävästi laadittu, mutta olen vuosien varrella lukenut aloittajalta melkoisia naisvihan purkauksia. Mutta se oli varmaankin vain joku joka käyttää aloittajan nimimerkkiä syystä x...
Joo, olen monestikin myöntänyt, että olen ne naisvihamieliset kirjoitukset laatinut silloin aikanaan. Miksi? Oli mukava provota ja purkaa omaa turhautumistaan ja katkeruuttaan. En ole koskaan pyrkinytkään olemaan mikään pyhimys, vaan kirjoitellut mitä milloinkin on mielenpäällä ollut. Välistä kirjoituksiani on luettu vähän liiankin tosissaan ja sitten pahoitettu siitä mielensä, mutta syyllinenhän minä siihen olen kun välillä kirjoittelen vakavissaan ja välillä yritän jotain huumorintapaista sarkasmia tapailla.
Terveisin Naispelko26
Tuoko on sinun selityksesi? Kunhan purit turhautumista ja katkeruutta? Se purkaminen on juuri se syy, mikä tekee sinusta vastenmielisen. Niistä teksteistäsi on pitkä matka pyhimyksen käytökseen.
Ja totta kai sinä olet syyllinen siihen, että naisvihateksteistäsi suututaan. Sinä kirjoitit ne.
Ei se mikään selitys ole, totuus vain. Ja tottakai kaikki saamani vihapalaute on ansaittua. Kirjoittajallahan se vastuu on, jos kirjoittelee ties mitä paskaa pitkin nettiä, niin aika typerä pitää olla jos ajattelee ettei siitä kukaan suutu.
Terveisin Naispelko26
Ei. Sinulla ei ole "kirjoittajan vastuuta" eikä tekstisi saa "vihapalautetta". Et ole journalisti etkä blogikirjoittaja. Lopeta tuo piileskely. Sinä käyttäydyt inhottavasti ja vihaat naisia. Saamasi vihareaktiot kohdistuvat sinuun ihmisenä. Siksi että purat pahaa oloasi muihin. Ihmisiin, jotka eivät ole sitä mitenkään ansainneet.
Et tainnut huomata, että Naisviha on muuttunut Naispeloksi? Aikamoinen matka on täytynyt kulkea, hienoa analyysia. Puhu siis imperfektissä äläkä preesensissä. Hän kirjoitti rumasti ennen, mutta ei enää, ja parannuksen teko on hyvä asia. Anteeksianto on myös hyvä asia, eli ei kaivella vanhoja jooko.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelisin, ettei ihmisellä ole normaaleja haluja ja vaistoja. Teini-ikää on aika lailla mahdoton elää suutelematta. Luonto vetää tikanpojan puuhun.
N50+
En tiedä oletko nainen mutta olit tai et, niin vain etuoikeutettu nainen voi sanoa noin. Ei ajatteleva ja rationaalinen ihminen kuvittele että kiinnostus ja halu kääntyisivät sellaisenaan myös konkreettiseksi toiminnaksi. Siinä välissä on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin monta mutkaa että vain etuoikeutettu nainen kuvittelee tien olevan suora.
Vierailija kirjoitti:
N50+
Oho, oikeastiko sinun ikäinen ajattelee noin kapeasti? Vain omaa lapsuuttasi ja nuoruuttasi mietit ja siihen peilaat? No, teen sitten samoin.
Pussailin myös ekan kerran tarhaikäisenä, mutta seuraava kerta olikin sitten "vasta" opiskeluaikana kun seurustelin ensimmäisen kerran. Kiinnostusta olisi ollut, mutta ei ollut sopivia ehdokkaita tai tilanteita. Ei juuri käyty diskoissa, ja sen kerran kun käytiin, ei ollut pussaajia tarjolla. Sama oli ystävilläni, meille poikaystävättömyys ja kokemattomuus oli täysin mahdollista ja normaalia. Nyt ollaan kyllä kaikki naimisissa =)
N46
ps. törkeää että sanot, ettei suutelematon ole normaali ihminen. Kertoo sinusta paljon =(
Tässä myös 31v mies vailla kokemuksia suutelusta tai seksistä, tilaisuuksia olisi ollut kumpaankin, mutta omat ongelmat sitten estäneet niitä tapahtumasta. Mm oma ylipaino, huono itsetunto, luonteen piirteet ja häpeä kehosta. Eikä toisaalta ole ketään sellaista oikeaa sattunut vastaan.
Ainoa kerta kun huulet ovat koskettaneet vastakkaista sukupuolta oli ala-asteella leirikoulussa, jossa yksi tyttö halusi syödä viinirypäleen niin että se laitetaan hampaiden väliin ja sitten molemmat puree sen poikki. Se oli kyllä vain hipaisu, mutta aina hauska muisto.
Samalla kuitenkin ajattelen, kuinka säälittävä olen, kun tuo on ainoa muisto. On hetkiä jolloin masentaa niin, että en tunne itseäni edes mieheksi ja ajattelen, miten kukaan nainen voisi arvostaa tämmöistä. Ajattelen, että nainen miettii että äijä on vaan runkannut koko ikänsä, voiko säälittävämpää olla?
Samalla kuitenkin sitten yritän muistuttaa itseäni, että vaikka todennäköisesti joku näin ajattelee, niin kyllä kaikille löytyy joku jos vain haluaa etsiä.
Tiedän kaksi suunnilleen tuossa iässä ekan seurustelun aloittanutta miestä, jotka myös menivät sen ekan kanssa naimisiin.
Molemmat miehet olivat erinomaisesti kouluttautuneita ja hyvin tienaavia. Olivat uskonnollisia ja isänmaallisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N50+
Oho, oikeastiko sinun ikäinen ajattelee noin kapeasti? Vain omaa lapsuuttasi ja nuoruuttasi mietit ja siihen peilaat? No, teen sitten samoin.
Pussailin myös ekan kerran tarhaikäisenä, mutta seuraava kerta olikin sitten "vasta" opiskeluaikana kun seurustelin ensimmäisen kerran. Kiinnostusta olisi ollut, mutta ei ollut sopivia ehdokkaita tai tilanteita. Ei juuri käyty diskoissa, ja sen kerran kun käytiin, ei ollut pussaajia tarjolla. Sama oli ystävilläni, meille poikaystävättömyys ja kokemattomuus oli täysin mahdollista ja normaalia. Nyt ollaan kyllä kaikki naimisissa =)
N46
ps. törkeää että sanot, ettei suutelematon ole normaali ihminen. Kertoo sinusta paljon =(
Näin juuri ajattelen, ettei ole silloin ihmisellä normaalit vietit, ei siis ole seksuaalisesti normaali.
Mikäs siinä, nykyään tiedetään, että on olemassa myös aseksuaaleja.
Miksi olisin ETUOIKEUTETTU jos olen pussaillut parivuotiaana? N50+
Vierailija kirjoitti:
Erityisen paljon suhaumiseni ja mielipiteeni noin 30 vuotiaasta neitsyt miehestä (tai naisesta) perustuisikin lopulta siihen, miten tai kuinka hän itse asian toisi esille.
On hieman eri asia kuulla (tai aisitia), että kertoja on (ns.) sinut asian kanssa, kuin kuunnella ja seurata asiasa "avautuvaa" , joka syyllisää muita tilanteesta (ikäänkuin muut olisivat syyllisiä hänen ilanteeseensa) tai halveksisi muiden valintoja ja päätöksiä.
Miksi he toisivat sen esille muuten kuin tämän kaltaisella anonyymillä palstalla? 30-vuotiaan tai vanhemman kokemattomuuden paljastuminen ei käytännössä tuo mitään positiivista muutosta tuon paljastuksen tehneen henkilön tilanteeseen. Päinvastoin, paljastus saattaa tuhota sen vähänkin hyvän ja normaaliuden mitä hänellä on.
Vierailija kirjoitti:
Ei totuus ole törkeää.
Olin kerran sängyssä 23-vuotiaan kanssa joka ei ollut koskaan harrastanut seksiä ennen. Olin järkyttynyt kun en ollut tiennyt, mutta mistään sitä ei kyllä huomannut. Häneltä ihan fiksu veto jos halusi vaan saada homman maaliin, koska olisin kyllä ottanut jotain paineita toisen ekasta kerrasta jos olisin tiennyt.
Vierailija kirjoitti:
N50+
Täytyy kyllä todeta, että teini-ikä se vasta helppoa onkin elää ilman suudelmaa. Jos sattuu olemaan ruma ja ei ole kiinnostunut ryyppäämisestä niin ei tarvitse kovinkaan suuri ajattelija olla kun oivaltaa, että siinä iässä jää aika ongelmitta ilman parisuhteita tai suudelmia. Siinä iässä se ulkonäkö on aika isossa osassa, ja jos siitä ulkonäöstä vielä kaiken lisäksi kiusataan, niin itsetuntohan siinä menee ihan täysin. Jos taas ryypiskelee ja viettelee sitä "jännäelämää" niin silloin varmaan onkin mahdotonta selvitä ilman suudelmaa kun on paljon ihmisiä ympärillä ja alkoholi viemässä estoja. Kotibileissä ja kesäilloissahan tuota teinit tuntuu kaikkea kokevan.
Terveisin Naispelko26
Tunnen useitakin.
Useimmat on uskovaisia, ja vakaumus estää kokeilut. No suuteleminen ei ole syntiä (Jumalan tahdon vastaista), mutta ajatellaan että sitäkään ei viitsi tehdä jotenkin kevyesti kenen tahansa kanssa, jotta ei loukkaisi toista. Eli jos ns. sitä oikeaa ei ole vielä löytynyt, saattaa kunnon mies on hyvinkin kokematon vielä. Aika monet näistä tuntemistani ovat kyllä pian sitten löytäneet vaimon, eli kokemattomuus jää unholaan.
Sitten tunnen muutaman, joilla on enempi vähempi mielenterveysongelmia.
Ai mitäkö ajattelen? Samaa kuin kenestä tahansa, ovat ihmisiä joita kunnioitan <3 Pikemminkin koen halveksuntaa sellaisia kohtaan (vaikkei saisi), joille kokemattomuus on jotenkin huono asia. En pysty käsittämään sellaista ajatuksenjuoksua, en vain pysty.
Itse luovuin neitsyydestä 25-vuotiaana, aviosiippani oli silloin 28v ja minä olin myös eka hänelle.