Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajatuksia herää jos n. 30v mies ei ole koskaan edes suudellut?

Vierailija
17.09.2019 |

Otsikossa aihe tiivistettynä. Miten reagoisitte jos joku noin 30-vuotias mies kertoisi teille, että ei ole koskaan suudellut saati harrastanut seksiä? Tunnetteko tuollaisia kokemattomia miehiä tai naisia? Mitä ajattelette heistä, ja miksi luulette heidän jääneen paitsi vastakkaisesta sukupuolesta. Eniten kiinnostaa yli 30-vuotiaat.

Terveisin Naispelko26

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelisin, että mies on joko todella nirso tai sitten uskonnollinen. Ylipäätään ajattelisin, että kyse on miehen omasta valinnasta.

Joskus miehen oma valinta voi olla se, ettei ole päällekäyvä. Varmasti ap:kin olisi saanut suudeltua jonkun kanssa, jos olisi esimerkiksi baarissa röyhkeästi painanut päälle jotakuta hieman humaltunutta, mutta sellainen käytös ei ole kovin hyvää.

Itse olen reilusti yli 30-v nainen enkä ole koskaan suudellut ketään, mistään muusta sen suuntaisesta puhumattakaan. En käy baareissa tai käytä treffisovelluksia, joten sikäli tietysti oma valinta, eipä kukaan minua kotoakaan tule hakemaan. Miespuolisia tuttavia on opiskelujen ja töiden kautta, mutta kukaan heistä ei erityisemmin kiinnosta sillä tavalla ja vaikka kiinnostaisikin, niin en haluaisi riskeerata ystävyyttä tai työsuhdetta.

Eli ymmärrän hyvin että "rauhallista elämää" elävälle ei välttämättä tule paljoa tilaisuuksia lemmiskelyyn. Olen hoikka ja ihan perusnätti, joten luultavasti voisin saada jonkintasoista seuraa, jos itse aktivoituisin, mutta en ole toistaiseksi tuntenut sellaiselle kovinkaan suurta tarvetta. 

Muutaman kertaa on käynyt niin, että joku ihan tuntematon mies on lähestynyt keskellä kirkasta päivää tyyliin kaupassa ja yrittänyt tyrkyttää puhelinnumeroaan tms, mutta itse aina jäädyn tällaisissa tilanteissa. Ei tunnu mukavalta lähteä ihan ventovieraan kanssa treffeille.

Kyllä sekä miehille että naisille on keinoja päästä suutelemaan, ihan ilman röyhkeää päällekäymistä. Itse asiassa on aika luonnollista että ihmiset hankkiutuvat tilanteisiin missä kumpikin haluaa suudella.

Jos 3-kymppisenä ei ole kertaakaan kokeillut, veikkaan että syitä on kaksi: pahoja traumoja tai sitten ei vain kovin paljon kiinnosta. Itse olin nuorena hyvin ujo ja sulkeutunut, mutta kiinnosti kuitenkin sen verran että olin aktiivinen asian suhteen.

Vierailija
22/76 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilöä tapaamatta ei herätä ajatuksia suuntaan eikä toiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelisin että Vau, onpa ollut säntillinen tyyppi kun noin pitkään pystynyt olemaan.

Mitäköhän tämäkin viesti tarkoittaa? Pystynyt olemaan? Pystynyt olemaan mitä?

Vierailija
24/76 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelisin, että mies on joko todella nirso tai sitten uskonnollinen. Ylipäätään ajattelisin, että kyse on miehen omasta valinnasta.

Ja olisit väärässä.

Vierailija
25/76 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen myötätuntoa ja toivoisin, että kaikki saisivat suudella vielä. Olen paljon miettinyt, mikä kaikki vaikuttaa siihen, onko vientiä vai ei. Itse olen suudellut ja seurustellut, mutta nyt 5 vuotta sinkkuna ja hiljaiselta näyttää taas. Olen nainen ja huomannut ainakin sen, että pitäisi uskaltaa ottaa katsekontaktia enemmän. Joku voisi tulla juttelemaan, jos en itse uskalla mennä.

Ehkä pitäisi olla treffipalsta kokemattomille, niin voisivat tavata toisiaan.

Vierailija
26/76 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, olen nainen samassa tilanteessa. Korkeintaan pieni helpotus lukea tällaisia, en olekaan niin yksin ja kummallinen tämän asian kanssa.

Vierailija
27/76 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja olisit väärässä.

Kyllä siihen tarvitaan ihan omia valintoja, jos terve (!) mies jää kokonaan ilman teini-iän, varhaisaikuisuuden ja aikuisuuden keskeisiä kokemuksia.

Eri

Vierailija
28/76 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja olisit väärässä.

Kyllä siihen tarvitaan ihan omia valintoja, jos terve (!) mies jää kokonaan ilman teini-iän, varhaisaikuisuuden ja aikuisuuden keskeisiä kokemuksia.

Eri

Sinun on pakko olla nainen.

Vierailija
29/76 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele kertomaan. Hanki harjoituskumppari ja hoida ongelma sillä.

Vierailija
30/76 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies34vuotta kirjoitti:

Jaa. Täällä 34-vuotias kokematon mies. Syitä nyt on monia. En niitä nyt tässä jaksa kertoa. Ehkä joskus. Tai ei sitten koskaan....

Kyllähän se harmittaa. Varsinkin kun nykyisin seksiä työnnetään joka paikasta. Ei tarvitse kun lukea iltasanomia. Siellä on BB-talon seksiuutiset, Vesa-Matti Loirin seksipaljastukset, Miten tyydytetään nainen 10 sääntöä, tyrkky-missin peppukuvat ym. ym.  

Nostanpahan nyt omaa keskusteluani kun muistin, että tällainenkin tuli tehtyä.

Olen samoilla linjoilla, että ahdistusta lisää se seksin ns "ylinormalisointi", että sitä on ihan kaikkialla. Radiot ja kaikki nettilehdet huutaa kaikenlaista seksiin liittyvää, ja samalla voin itse vain miettiä, että miten helkkarissa ihmiset päätyy harrastamaan moisia asioita. Onko se muka niin normaalia kun itse en ole edes naista pitänyt kädestä jos ei lasketa kättelyitä tai yläasteen tanssitunteja. Ja kauppaankin kun menee niin kaikilla siellä näyttää olevan kumppani rinnallaan jonka kanssa ostoksia lapetaan kärryihin. Itse vaan aina laahustaa yksin siellä normaalien joukossa.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
31/76 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noilla tiedoilla ei oikein vielä herätä mitään ajatuksia. Pitäisi tuntea sinut livenä tms. Ainoa mitä voin sanoa on että palstan "minulla on ollut 200 panoa" -kirjoittajat ovat mielestäni paljon luontaantyöntävämpiä kuin sinä.

Minä taas ottaisin mieluummin ne 200 panoa-kirjoittajat. Kyllä aloitus on nyt fiksusti ja myötätuntoa herättävästi laadittu, mutta olen vuosien varrella lukenut aloittajalta melkoisia naisvihan purkauksia. Mutta se oli varmaankin vain joku joka käyttää aloittajan nimimerkkiä syystä x...

Joo, olen monestikin myöntänyt, että olen ne naisvihamieliset kirjoitukset laatinut silloin aikanaan. Miksi? Oli mukava provota ja purkaa omaa turhautumistaan ja katkeruuttaan. En ole koskaan pyrkinytkään olemaan mikään pyhimys, vaan kirjoitellut mitä milloinkin on mielenpäällä ollut. Välistä kirjoituksiani on luettu vähän liiankin tosissaan ja sitten pahoitettu siitä mielensä, mutta syyllinenhän minä siihen olen kun välillä kirjoittelen vakavissaan ja välillä yritän jotain huumorintapaista sarkasmia tapailla.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
32/76 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen myötätuntoa ja toivoisin, että kaikki saisivat suudella vielä. Olen paljon miettinyt, mikä kaikki vaikuttaa siihen, onko vientiä vai ei. Itse olen suudellut ja seurustellut, mutta nyt 5 vuotta sinkkuna ja hiljaiselta näyttää taas. Olen nainen ja huomannut ainakin sen, että pitäisi uskaltaa ottaa katsekontaktia enemmän. Joku voisi tulla juttelemaan, jos en itse uskalla mennä.

Ehkä pitäisi olla treffipalsta kokemattomille, niin voisivat tavata toisiaan.

Kokemattomien palsta olisi ideana ihan hyvä. Tai edes sosiaalisesti kömpelöiden ihmisten palsta jossa voisi opetella "normaaliksi". Mutta riski on siinä mitä joku totesikin, että niitä tietoja saatettaisiin levitellä ympäri nettiä. Pian löytäisi kuvansa jostain palstoilta jollain hauskalla "Jo 26 vuotta ilman piIIua" tekstillä höystettynä.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
33/76 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noilla tiedoilla ei oikein vielä herätä mitään ajatuksia. Pitäisi tuntea sinut livenä tms. Ainoa mitä voin sanoa on että palstan "minulla on ollut 200 panoa" -kirjoittajat ovat mielestäni paljon luontaantyöntävämpiä kuin sinä.

Minä taas ottaisin mieluummin ne 200 panoa-kirjoittajat. Kyllä aloitus on nyt fiksusti ja myötätuntoa herättävästi laadittu, mutta olen vuosien varrella lukenut aloittajalta melkoisia naisvihan purkauksia. Mutta se oli varmaankin vain joku joka käyttää aloittajan nimimerkkiä syystä x...

Joo, olen monestikin myöntänyt, että olen ne naisvihamieliset kirjoitukset laatinut silloin aikanaan. Miksi? Oli mukava provota ja purkaa omaa turhautumistaan ja katkeruuttaan. En ole koskaan pyrkinytkään olemaan mikään pyhimys, vaan kirjoitellut mitä milloinkin on mielenpäällä ollut. Välistä kirjoituksiani on luettu vähän liiankin tosissaan ja sitten pahoitettu siitä mielensä, mutta syyllinenhän minä siihen olen kun välillä kirjoittelen vakavissaan ja välillä yritän jotain huumorintapaista sarkasmia tapailla.

Terveisin Naispelko26

Tuoko on sinun selityksesi? Kunhan purit turhautumista ja katkeruutta? Se purkaminen on juuri se syy, mikä tekee sinusta vastenmielisen. Niistä teksteistäsi on pitkä matka pyhimyksen käytökseen.

Ja totta kai sinä olet syyllinen siihen, että naisvihateksteistäsi suututaan. Sinä kirjoitit ne.

Vierailija
34/76 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko26

Tuoko on sinun selityksesi? Kunhan purit turhautumista ja katkeruutta? Se purkaminen on juuri se syy, mikä tekee sinusta vastenmielisen. Niistä teksteistäsi on pitkä matka pyhimyksen käytökseen.

Ja totta kai sinä olet syyllinen siihen, että naisvihateksteistäsi suututaan. Sinä kirjoitit ne.

Ei se mikään selitys ole, totuus vain. Ja tottakai kaikki saamani vihapalaute on ansaittua. Kirjoittajallahan se vastuu on, jos kirjoittelee ties mitä paskaa pitkin nettiä, niin aika typerä pitää olla jos ajattelee ettei siitä kukaan suutu. 

Terveisin Naispelko26

Vierailija
35/76 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne, jotka eivät ole pelkureita, pariutuvat.

Aggression takana on aina pelko.

Naisviha26:lle tiedoksi: suudella joko osaa tai sitten ei. Se on vaistomaista, ja mitä huonompi empatiakyky, sitä surkeampi suutelija. Maailma ei siis sinussa mitään menetä.

No voihan nenä nyt sentään. Nyt tulee suoraa tekstiä, ja varsin yllättäviä väittämiä. Minä kun olen aina luullut, että maailma menettää minussa suuren ajattelijan ja kerrassaan taidokkaan rakastajan. Nyt maailmani vähän kyllä romahti kun noin lytättiin ja kaikki kuvitelmani romuttuivat...

Terveisin Naispelko26 

Vierailija
36/76 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttyypähän luultavasti huuliherpekseltä ja muilta limanvaihdon terveyshaitoilta.

Vierailija
37/76 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko26

Ei se mikään selitys ole, totuus vain. Ja tottakai kaikki saamani vihapalaute on ansaittua. Kirjoittajallahan se vastuu on, jos kirjoittelee ties mitä paskaa pitkin nettiä, niin aika typerä pitää olla jos ajattelee ettei siitä kukaan suutu. 

Terveisin Naispelko26

Ei. Sinulla ei ole "kirjoittajan vastuuta" eikä tekstisi saa "vihapalautetta". Et ole journalisti etkä blogikirjoittaja. Lopeta tuo piileskely. Sinä käyttäydyt inhottavasti ja vihaat naisia. Saamasi vihareaktiot kohdistuvat sinuun ihmisenä. Siksi että purat pahaa oloasi muihin. Ihmisiin, jotka eivät ole sitä mitenkään ansainneet.

Vierailija
38/76 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko26

Terveisin Naispelko26

Ei. Sinulla ei ole "kirjoittajan vastuuta" eikä tekstisi saa "vihapalautetta". Et ole journalisti etkä blogikirjoittaja. Lopeta tuo piileskely. Sinä käyttäydyt inhottavasti ja vihaat naisia. Saamasi vihareaktiot kohdistuvat sinuun ihmisenä. Siksi että purat pahaa oloasi muihin. Ihmisiin, jotka eivät ole sitä mitenkään ansainneet.

Juu. Näin toimitaan.

Nyt kun minua tässä syyllistät naisvihaajaksi ja ties miksikä muuksi, niin ihan uteliaisuuttani kysyn, että voisitko tähän nyt linkittää minulta naisia halveksuvaa ja vihaa tihkuvaa tekstiä vaikkapa tästä viimeisen puolen vuoden ajalta? Parin viikon takaa? Ainiin, saattaa olla hieman vaikeaa kun viimeksi moisia olen kirjoitellut varmaan vuonna 2017.

En kyllä edes ymmärrä miksi vaivaudun vastailemaan sinulle, mutta vielä enemmän ihmettelen sitä miksi sinä tuhlaat aikaasi viestittelemällä naisvihaajan kanssa?

Terveisin Naispelko26

Vierailija
39/76 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko26

Terveisin Naispelko26

Juu. Näin toimitaan.

Nyt kun minua tässä syyllistät naisvihaajaksi ja ties miksikä muuksi, niin ihan uteliaisuuttani kysyn, että voisitko tähän nyt linkittää minulta naisia halveksuvaa ja vihaa tihkuvaa tekstiä vaikkapa tästä viimeisen puolen vuoden ajalta? Parin viikon takaa? Ainiin, saattaa olla hieman vaikeaa kun viimeksi moisia olen kirjoitellut varmaan vuonna 2017.

En kyllä edes ymmärrä miksi vaivaudun vastailemaan sinulle, mutta vielä enemmän ihmettelen sitä miksi sinä tuhlaat aikaasi viestittelemällä naisvihaajan kanssa?

Terveisin Naispelko26

Jaa, että olet ihan kaksi vuotta malttanut olla purkamatta naisvihaasi tänne? No eipä siinä sitten mitään, olet varmaan ihan eri ihminen nyt...

Minä en tuhlaa aikaani. Sinusta saa ihan erilaisen kuvan tämän aloituksen perusteella kuin mitä oikeasti olet. Ja oletkin saanut kerättyä sympatiaa. On hyvä kertoa ihmisille, että kaikki jotka osaavat kirjoittaa myötätuntoa herättävästi, eivät sitä silti ansaitse. Eihän se kertominen kyllä juurikaan auta. Ihmiset ovat aika hyväuskoisia. Siksi on niin paljon huonoja ihmissuhteita, kun selitetään varoitusmerkit parhain päin.

Vierailija
40/76 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin paljon sinua vanhemman kokemattoman miehen. Itselläni oli 1 suhde takana. Hyvin on yhdessä päästy suutelun ja muun makuun. Persoonallisuuksia on erilaisia. Itsekin olen introvertti, eikä tutustuminen saati lähempään kontaktiin pääseminen ole helppoa. Vihaan baareja ja meluisia paikkoja, joissa niitä suhteita usein solmitaan.

Toivon, että törmäät sinäkin vielä sopivaan vastinpariin. Ei ole mitään tiettyä ikää, jonka jälkeen kaikki olisi liian myöhäistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi