Mitä ajatuksia herää jos n. 30v mies ei ole koskaan edes suudellut?
Otsikossa aihe tiivistettynä. Miten reagoisitte jos joku noin 30-vuotias mies kertoisi teille, että ei ole koskaan suudellut saati harrastanut seksiä? Tunnetteko tuollaisia kokemattomia miehiä tai naisia? Mitä ajattelette heistä, ja miksi luulette heidän jääneen paitsi vastakkaisesta sukupuolesta. Eniten kiinnostaa yli 30-vuotiaat.
Terveisin Naispelko26
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noilla tiedoilla ei oikein vielä herätä mitään ajatuksia. Pitäisi tuntea sinut livenä tms. Ainoa mitä voin sanoa on että palstan "minulla on ollut 200 panoa" -kirjoittajat ovat mielestäni paljon luontaantyöntävämpiä kuin sinä.
Minä taas ottaisin mieluummin ne 200 panoa-kirjoittajat. Kyllä aloitus on nyt fiksusti ja myötätuntoa herättävästi laadittu, mutta olen vuosien varrella lukenut aloittajalta melkoisia naisvihan purkauksia. Mutta se oli varmaankin vain joku joka käyttää aloittajan nimimerkkiä syystä x...
Joo, olen monestikin myöntänyt, että olen ne naisvihamieliset kirjoitukset laatinut silloin aikanaan. Miksi? Oli mukava provota ja purkaa omaa turhautumistaan ja katkeruuttaan. En ole koskaan pyrkinytkään olemaan mikään pyhimys, vaan kirjoitellut mitä milloinkin on mielenpäällä ollut. Välistä kirjoituksiani on luettu vähän liiankin tosissaan ja sitten pahoitettu siitä mielensä, mutta syyllinenhän minä siihen olen kun välillä kirjoittelen vakavissaan ja välillä yritän jotain huumorintapaista sarkasmia tapailla.
Terveisin Naispelko26
Tuoko on sinun selityksesi? Kunhan purit turhautumista ja katkeruutta? Se purkaminen on juuri se syy, mikä tekee sinusta vastenmielisen. Niistä teksteistäsi on pitkä matka pyhimyksen käytökseen.
Ja totta kai sinä olet syyllinen siihen, että naisvihateksteistäsi suututaan. Sinä kirjoitit ne.
Ei se mikään selitys ole, totuus vain. Ja tottakai kaikki saamani vihapalaute on ansaittua. Kirjoittajallahan se vastuu on, jos kirjoittelee ties mitä paskaa pitkin nettiä, niin aika typerä pitää olla jos ajattelee ettei siitä kukaan suutu.
Terveisin Naispelko26
Ei. Sinulla ei ole "kirjoittajan vastuuta" eikä tekstisi saa "vihapalautetta". Et ole journalisti etkä blogikirjoittaja. Lopeta tuo piileskely. Sinä käyttäydyt inhottavasti ja vihaat naisia. Saamasi vihareaktiot kohdistuvat sinuun ihmisenä. Siksi että purat pahaa oloasi muihin. Ihmisiin, jotka eivät ole sitä mitenkään ansainneet.
Juu. Näin toimitaan.
Nyt kun minua tässä syyllistät naisvihaajaksi ja ties miksikä muuksi, niin ihan uteliaisuuttani kysyn, että voisitko tähän nyt linkittää minulta naisia halveksuvaa ja vihaa tihkuvaa tekstiä vaikkapa tästä viimeisen puolen vuoden ajalta? Parin viikon takaa? Ainiin, saattaa olla hieman vaikeaa kun viimeksi moisia olen kirjoitellut varmaan vuonna 2017.
En kyllä edes ymmärrä miksi vaivaudun vastailemaan sinulle, mutta vielä enemmän ihmettelen sitä miksi sinä tuhlaat aikaasi viestittelemällä naisvihaajan kanssa?
Terveisin Naispelko26
Jaa, että olet ihan kaksi vuotta malttanut olla purkamatta naisvihaasi tänne? No eipä siinä sitten mitään, olet varmaan ihan eri ihminen nyt...
Minä en tuhlaa aikaani. Sinusta saa ihan erilaisen kuvan tämän aloituksen perusteella kuin mitä oikeasti olet. Ja oletkin saanut kerättyä sympatiaa. On hyvä kertoa ihmisille, että kaikki jotka osaavat kirjoittaa myötätuntoa herättävästi, eivät sitä silti ansaitse. Eihän se kertominen kyllä juurikaan auta. Ihmiset ovat aika hyväuskoisia. Siksi on niin paljon huonoja ihmissuhteita, kun selitetään varoitusmerkit parhain päin.
Minullahan on aina ollut symppaajia, jopa silloin kun purin pahaa oloani haukkumalla naisia. Tuskin saat ihmisten kuvaa minusta muutettua kun en ole siihen itsekään pystynyt. Ihan kunnianhimoinen tavoite tokikin, ja toivotan onnea ja menestystä valitsemallasi tiellä.
Ja hei, kaksi vuotta haukkumatta naisia. Voinee todeta, että ei ole ainakaan mitään pakkomiellettä siihen naisten haukkumiseen. Sovitaanko vaikka niin, että se on sellainen satunnainen harrastus?
Terveisin Naispelko26
Vierailija kirjoitti:
Minä löysin paljon sinua vanhemman kokemattoman miehen. Itselläni oli 1 suhde takana. Hyvin on yhdessä päästy suutelun ja muun makuun. Persoonallisuuksia on erilaisia. Itsekin olen introvertti, eikä tutustuminen saati lähempään kontaktiin pääseminen ole helppoa. Vihaan baareja ja meluisia paikkoja, joissa niitä suhteita usein solmitaan.
Toivon, että törmäät sinäkin vielä sopivaan vastinpariin. Ei ole mitään tiettyä ikää, jonka jälkeen kaikki olisi liian myöhäistä.
Tuntuu jokseenkin toivottamalta löytää ketään jolle kelpaisi. Jo yksistään naisten kanssa juttusille pääseminen on hankalaa kun en myöskään palloile noissa mainitsemissasi baareissa sun muissa yleisötapahtumissa joissa alkoholi ja meteli ovat läsnä. Ja kun en ole mikään miesmalli niin tinderit sun muut saa unohtaa ihan suosiolla tässä iässä. Aika karua tämä pariutumispeli on tällaisille erikoisemmille ihmisille. Sitä alkaa pitämään itseään niin eriskummallisena, että ajattelee niin ettei ole rakkauden arvoinen ihminen. Ja tietty vuosi vuodelta se tunne vaan vahvistuu.
Terveisin Naispelko26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä löysin paljon sinua vanhemman kokemattoman miehen. Itselläni oli 1 suhde takana. Hyvin on yhdessä päästy suutelun ja muun makuun. Persoonallisuuksia on erilaisia. Itsekin olen introvertti, eikä tutustuminen saati lähempään kontaktiin pääseminen ole helppoa. Vihaan baareja ja meluisia paikkoja, joissa niitä suhteita usein solmitaan.
Toivon, että törmäät sinäkin vielä sopivaan vastinpariin. Ei ole mitään tiettyä ikää, jonka jälkeen kaikki olisi liian myöhäistä.
Tuntuu jokseenkin toivottamalta löytää ketään jolle kelpaisi. Jo yksistään naisten kanssa juttusille pääseminen on hankalaa kun en myöskään palloile noissa mainitsemissasi baareissa sun muissa yleisötapahtumissa joissa alkoholi ja meteli ovat läsnä. Ja kun en ole mikään miesmalli niin tinderit sun muut saa unohtaa ihan suosiolla tässä iässä. Aika karua tämä pariutumispeli on tällaisille erikoisemmille ihmisille. Sitä alkaa pitämään itseään niin eriskummallisena, että ajattelee niin ettei ole rakkauden arvoinen ihminen. Ja tietty vuosi vuodelta se tunne vaan vahvistuu.
Terveisin Naispelko26
Terapia.
Aloita siitä.
Ihan normi juttu suomessa jos mies ei ole aloitteellinen. Naiset kun ovat laiskoja ja epäsosiaalisia täällä. Sattuu sitä komeammillekin.
Itselläni ei ole ollut mitään naista vuosiin koska en suostu tekemään mitään työtä sen eteen. Miksi tekisin jos naisetkaan eivät tee. Naiset jankuttaa tasa arvosta ja tässä sitä sitten on tarjolla.
Ennen naisia oli paljon kun olin sosiaalinen ja aktiivinen. Sitten huomasin että kaikki naiset ovat paskalaatua. Aina suhteet kaatuivat siihen kun naiset eivät tehneet juuri mitään suhteen eteen ja tylsistyin ja jätin. Uusi aina kiertoon muttei se vaihtamalla parantunut.
Aion hankkia naisen ulkomailta sitten joskus.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normi juttu suomessa jos mies ei ole aloitteellinen. Naiset kun ovat laiskoja ja epäsosiaalisia täällä. Sattuu sitä komeammillekin.
Itselläni ei ole ollut mitään naista vuosiin koska en suostu tekemään mitään työtä sen eteen. Miksi tekisin jos naisetkaan eivät tee. Naiset jankuttaa tasa arvosta ja tässä sitä sitten on tarjolla.
Ennen naisia oli paljon kun olin sosiaalinen ja aktiivinen. Sitten huomasin että kaikki naiset ovat paskalaatua. Aina suhteet kaatuivat siihen kun naiset eivät tehneet juuri mitään suhteen eteen ja tylsistyin ja jätin. Uusi aina kiertoon muttei se vaihtamalla parantunut.
Aion hankkia naisen ulkomailta sitten joskus.
Itsellä taas sellainen kokemus, että naiset nimenomaan on aika sosiaalisia. Voisi sanoa, että viimeisten vuosien aikana yhdeksän kymmenestä naisesta on nimenomaan tullut minulle juttelemaan ensin. En nyt tarkoita mitään iskuyrityksiä vaan ihan normaalia jutustelua. Itse en taasen ole kovinkaan sosiaalinen, enkä todellakaan kovin usein tee naisten suuntaan minkäänlaista aloitetta edes perusjutusteluun. Joskus todella harvoin saatan heittää jotain juttua naiselle jos jonkinmoinen mahdollisuus avautuu. Harvoin avautuu kun missään harrastuksissa ei oikein ole mahdollisuutta naisten kanssa rupatella, ja kun siellä baareissa sun muissa pyöri.
Terveisin Naispelko26
Vierailija kirjoitti:
Välttyypähän luultavasti huuliherpekseltä ja muilta limanvaihdon terveyshaitoilta.
Tämä ainakin on hyvä puoli.
Suhde ei välttämättä ole ikuinen, mutta herpes on.
Aika harva on harrastanut anaaliseksiäkään ja oikeastaan suu on vain peräreijän alkupää lisäksi myös bakteerisempi puoli
Itsellä melkein samanlainen tilanne. Taisin olla jotain kolmentoista vanha, kun leikittiin pullonpyöritystä ja sen vuoksi tuli sitten yhden kaveritytön kanssa suudeltua. Se siis ainoa kerta, kun olen koskaan naispuolista henkilöä suudellut. Lasketaanko tuo? Tuli tosin joskus viiden, kuuden vanhana pussattua sisaruksia joskus poskelle, mut sellaisia lasten leikkejä ei varmaan lasketa. Olkoon se ennemminkin lähimmäisenrakkautta ja viatonta lasten leikkimistä. :)
Sanoisin tälle noin kolmikymppiselle, että vielä ehtii. Ei kannata panikoida, vaikka asia saattaakin ahdistaa kun nykyään seksiä tuputetaan joka tuutista ja normi tuntuu kallistuvan suhteesta toiseen lentämisen puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin Naispelko26
Terapia.
Aloita siitä.
Paska vastaus.
Mieti sitä.
En minä tiedä mitä yksinomaisesti osaisin ajatella, Ei minulla ole muutoinkaan kykyä erottaa tai keinoa tunnistaa ja havaita kenenkään seksuaalista kokemusta. Jotain arveluja minulla voi olla mutta niiden todenperäisyydestä minulla ei ole miään taetta. Turhauttaa kun esim. mediassa (lehtien palstoilla jne) toistuu ihan liian usein samat kliseet ja tylsimmät ennakkoluulot silloin kun kvaaan ja kerrotaan "ikineitsyistä"
Minusta esimerkiksi pöljää ajaella, että kauniimmat tai komeammat olisivat aina myös kokeneempia seksin saralla.
Mutta niin vain usein tosituvat keromukset (mm.) ikineitsyistä perähikiällä asuvasta reppanasta, tai miehestä (tai naisesta), jolta on jäänyt huomaamatta, että maailma muutuu ja niin pitäsi hieman heidänkin.
Ellei siten rivien välissä kerrota, että seksiä kaipaava "ikineitsyt" haluaisi saada sitä mieluiten samaa sukupuolta olevalta, eikä oikeastaan ole lainkaan kiinnosunut vastakkaisesta sukupuolesta, vaikka asiaa ei suoraan tuoda esiin. Oma lukunsa on sitten he, joilla on erityisiä vaukeusia löyää omaa seksikumppania vain siksi, että oma eettinen tai uskonnollienn vakausmus rajoittaa sitä hieman "tavallista" enemmän.
Erityisen paljon suhaumiseni ja mielipiteeni noin 30 vuotiaasta neitsyt miehestä (tai naisesta) perustuisikin lopulta siihen, miten tai kuinka hän itse asian toisi esille.
On hieman eri asia kuulla (tai aisitia), että kertoja on (ns.) sinut asian kanssa, kuin kuunnella ja seurata asiasa "avautuvaa" , joka syyllisää muita tilanteesta (ikäänkuin muut olisivat syyllisiä hänen ilanteeseensa) tai halveksisi muiden valintoja ja päätöksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin Naispelko26
Terapia.
Aloita siitä.
Paska vastaus.
Mieti sitä.
No tällä palstalla sitä terapiaa tuputetaan joka väliin. Kannattaa jättää omaan arvoonsa :D
Kukaan tuntemani nainen (olen 24, kaveriporukka välillä 19-30) ei torjuisi miestä kokemuksen puutteen vuoksi. Sen sijaan tuo ajatus siitä, että miehellä on nyt vain pakko olla nainen, on monen naisen mielestä hyvin vastenmielinen. Syystä. Usein tällaiset miehet eivät tule parisuhteeseen tasavertaisena, vaan tahtomattaan tai ainakin tiedostamattaan pitävät naista enemmän statussymbolina. Sen takia tuollainen "pitää olla joku!!" ajattelu saa naiset juoksemaan kauas.
Ei ole sinun vikasi, että se on sinuun tarttunut, varmasti sen on kaverit, sukulaiset tai ympäristö alunperin sinulle tartuttanut. Mutta suosittelisin työskentelemään ajatteluasi, että saisit sen karsittua pois. Keskity muihin toimiisi, opettele tuntemaan naiset ensin ihmisinä.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan tuntemani nainen (olen 24, kaveriporukka välillä 19-30) ei torjuisi miestä kokemuksen puutteen vuoksi. Sen sijaan tuo ajatus siitä, että miehellä on nyt vain pakko olla nainen, on monen naisen mielestä hyvin vastenmielinen. Syystä. Usein tällaiset miehet eivät tule parisuhteeseen tasavertaisena, vaan tahtomattaan tai ainakin tiedostamattaan pitävät naista enemmän statussymbolina. Sen takia tuollainen "pitää olla joku!!" ajattelu saa naiset juoksemaan kauas.
Ei ole sinun vikasi, että se on sinuun tarttunut, varmasti sen on kaverit, sukulaiset tai ympäristö alunperin sinulle tartuttanut. Mutta suosittelisin työskentelemään ajatteluasi, että saisit sen karsittua pois. Keskity muihin toimiisi, opettele tuntemaan naiset ensin ihmisinä.
Anteeksi nyt vain mutta olipas melkoisen paksua jööttiä. Joko elät jossain tolkuttomassa kuplassa tai sitten et ole rehellinen, mutta väite siitä että naiset olisivat sen statuspaskan yläpuolella on suoraan sanottuna täysin mieletön. Suurin osa parisuhteista on täysin hyötynäkökulmasta solmittuja, tämä on se surullinen ja koruton totuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt vain mutta olipas melkoisen paksua jööttiä. Joko elät jossain tolkuttomassa kuplassa tai sitten et ole rehellinen, mutta väite siitä että naiset olisivat sen statuspaskan yläpuolella on suoraan sanottuna täysin mieletön. Suurin osa parisuhteista on täysin hyötynäkökulmasta solmittuja, tämä on se surullinen ja koruton totuus.
Ehkä mä elän sitten tolkuttomassa kuplassa, missä ihmiset kohtelee toisiaan tasavertaisina. Mutta tämä on hemmetin miellyttävä kupla, suosittelisin liittymään!
Ajattelisin että olisi upeaa saada kunnia olla ensimmäinen (jos siis olisin kiinnostunut) t.nainen
En halua mitään eläimellistä lääppimistä tai muuta ällöttävää. Pitää pyrkiä korkeammalle moraalisella tasolla.
En koskaan surrut parisuhteen puuttumista. Ehkä hetkittäin, mutta kun oli niin paljon muutakin tekemistä. Kaveripiirissä myöskään kukaan ei seurustellut, joten sekään ei tuonut paineita.
Tuo kumppani oli nykyinen vaimoni, ei hänkään kovin kokenut ollut.