Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajatuksia herää jos n. 30v mies ei ole koskaan edes suudellut?

Vierailija
17.09.2019 |

Otsikossa aihe tiivistettynä. Miten reagoisitte jos joku noin 30-vuotias mies kertoisi teille, että ei ole koskaan suudellut saati harrastanut seksiä? Tunnetteko tuollaisia kokemattomia miehiä tai naisia? Mitä ajattelette heistä, ja miksi luulette heidän jääneen paitsi vastakkaisesta sukupuolesta. Eniten kiinnostaa yli 30-vuotiaat.

Terveisin Naispelko26

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meitä riittää. Itse tosin nainen. Eipä se enää mitään ajatuksia herätä. Elämä on ja toisilla se menee aivan vituiksi.

Vierailija
2/76 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meitä riittää. Itse tosin nainen. Eipä se enää mitään ajatuksia herätä. Elämä on ja toisilla se menee aivan vituiksi.

Tästä syystä rakastan nettiä. Täältä löytyy kaikenlaisia ihmisiä, ja vertaistuki tai ihan vain yleinen keskustelu eri aiheisiin liittyen on mahdollista. Menepä jostain kyliltä kyselemään, että onkos täällä kokemattomia miehiä tai naisia, niin katsotaan kuin hullua, kukaan ei myönnä mitään ja joku luultavasti alkaa pilkkaamaan (tätä apahtuu toki täälläkin).

Itse en vielä sitä kolmeakymppiä riko, mutta lähenen pelottavaa vauhtia, ja on pakko myöntää, että hävettää olla kokematon. Miksi? Koska tuntuu, että ihan kuka tahansa muu löytää kumppaneita paitsi minä. Ei sellaista ole kovin kivaa seurata kun itse jää kaikesta paitsi. Mutta sellaista se elämä vaan on, kaikille ei ole kaikkea.

Terveisin Naispelko26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen, naisen. Tiedän tosin hänen taustoistaan niin paljon, että tiedän asioita, jotka tähän vaikuttavat.

Onhan se varmaan harvinaisempaa, ettei ole mitään kosketusta vastakkaiseen sukupuoleen, mutten osaa pitää sitä minään kulmienkohottelun aiheena. Ihmisillä on erilainen menneisyys, ja osalla siellä rankkojakin kokemuksia.

Vierailija
4/76 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteaisin, että noinhan se oli minullakin.

33 olin kun suutelin...

Vierailija
5/76 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toteaisin, että noinhan se oli minullakin.

33 olin kun suutelin...

Eikö usko loppunut jo jossain vaiheessa? Miten sujui se ensisuutelointi, ja miten kumppanisi suhtautui asiaan?

Terveisin Naispelko26

Vierailija
6/76 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö mun vanha tuttu muutaman viikon takaa, että maailmaan mahtuu monenlaisia kohtaloita. Se ei tee kenestäkään yhtään huonompaa, vaikkei olisi ikinä suudellut tai harrastanut seksiä:) Myös multa on edelleen moni asia kokematta:)

Vierailija
7/76 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 29. Olen kyllä kännissä suudellut ja seksiäkin olisi irronnut, mutta olen reilusti ylipainoinen ja todella epävarma kropastani. Olen myös hemmetin ujo uusien ihmisten kanssa jos eivät ole itse puheliaita, erityisesti miesten kanssa. Liian kauan kun jotain asiaa panttaa niin siitä kasvaa typerän iso asia. Yläasteella muutama poika kiusasi pulleuden takia (joka oli tuolloin todella lievää), olin tuolloin todella herkässä iässä enkä kyennyt puolustautumaan. Siitä on jäänyt traumat ja pelko vastakkaista sukupuolta kohtaan mikä vaikuttaa valtavasti vielä tänäkin päivänä. Sama vesi mikä kovettaa kananmunan, pehmentää perunan. Minä olen se peruna. Opiskeluaikojen jälkeen sosiaalisuus on jäänyt aika lailla taka-alalle muuton ja töiden takia. Ei tule tavattua uusia ihmisiä. En ole siis vielä tavannut ihmistä johon olisin oikeasti ihastunut. Silti luotan tulevaan, ehkä minäkin joskus löydän jonkun.

Vierailija
8/76 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin että Vau, onpa ollut säntillinen tyyppi kun noin pitkään pystynyt olemaan.

Vierailija
9/76 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
10/76 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään, koska itsekin olen samassa tilanteessa, mutta paljon vanhempana.

M45

Vierailija
11/76 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä päässyt suutelemaan naista, eikä ole halunnut kuitenkaan sen takia alistua homouteen. Ymmärrän täysin.

Vierailija
12/76 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin se tuntuu oudolta, ja osin surulliseltakin. Suuteleminen ja seksi on kivaa, mun mielestä. Itsehän en näitä ole kokenut pian 20 vuoteen... Edelleenkään en tajua, miten toiset voivat iskeä itselleen seuraa niin helposti, musta vain ei ole siihen. Haluaisin, mutta en uskalla tms. Eikä kyllä kotoa kukaan tulekaan hakemaan :D, mutta ei harrastuksistakaan ketään ole löytynyt. Baareissa en käy. N50

Vierailija
13/76 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/76 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei omista suuta?

Vierailija
15/76 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla tiedoilla ei oikein vielä herätä mitään ajatuksia. Pitäisi tuntea sinut livenä tms. Ainoa mitä voin sanoa on että palstan "minulla on ollut 200 panoa" -kirjoittajat ovat mielestäni paljon luontaantyöntävämpiä kuin sinä.

Vierailija
16/76 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mil kirjoitti:

Itse olen 29. Olen kyllä kännissä suudellut ja seksiäkin olisi irronnut, mutta olen reilusti ylipainoinen ja todella epävarma kropastani. Olen myös hemmetin ujo uusien ihmisten kanssa jos eivät ole itse puheliaita, erityisesti miesten kanssa. Liian kauan kun jotain asiaa panttaa niin siitä kasvaa typerän iso asia. Yläasteella muutama poika kiusasi pulleuden takia (joka oli tuolloin todella lievää), olin tuolloin todella herkässä iässä enkä kyennyt puolustautumaan. Siitä on jäänyt traumat ja pelko vastakkaista sukupuolta kohtaan mikä vaikuttaa valtavasti vielä tänäkin päivänä. Sama vesi mikä kovettaa kananmunan, pehmentää perunan. Minä olen se peruna. Opiskeluaikojen jälkeen sosiaalisuus on jäänyt aika lailla taka-alalle muuton ja töiden takia. Ei tule tavattua uusia ihmisiä. En ole siis vielä tavannut ihmistä johon olisin oikeasti ihastunut. Silti luotan tulevaan, ehkä minäkin joskus löydän jonkun.

Vaikutat tosi kivalta naiselta! Ja kirjoitat kivasti.

Tämä ei ole iskuyritys, koska olen keski-ikäinen hetero nainen ja parisuhteessa :D

Vierailija
17/76 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Täällä 34-vuotias kokematon mies. Syitä nyt on monia. En niitä nyt tässä jaksa kertoa. Ehkä joskus. Tai ei sitten koskaan....

Kyllähän se harmittaa. Varsinkin kun nykyisin seksiä työnnetään joka paikasta. Ei tarvitse kun lukea iltasanomia. Siellä on BB-talon seksiuutiset, Vesa-Matti Loirin seksipaljastukset, Miten tyydytetään nainen 10 sääntöä, tyrkky-missin peppukuvat ym. ym.  

Vierailija
18/76 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelisin, että mies on joko todella nirso tai sitten uskonnollinen. Ylipäätään ajattelisin, että kyse on miehen omasta valinnasta.

Joskus miehen oma valinta voi olla se, ettei ole päällekäyvä. Varmasti ap:kin olisi saanut suudeltua jonkun kanssa, jos olisi esimerkiksi baarissa röyhkeästi painanut päälle jotakuta hieman humaltunutta, mutta sellainen käytös ei ole kovin hyvää.

Itse olen reilusti yli 30-v nainen enkä ole koskaan suudellut ketään, mistään muusta sen suuntaisesta puhumattakaan. En käy baareissa tai käytä treffisovelluksia, joten sikäli tietysti oma valinta, eipä kukaan minua kotoakaan tule hakemaan. Miespuolisia tuttavia on opiskelujen ja töiden kautta, mutta kukaan heistä ei erityisemmin kiinnosta sillä tavalla ja vaikka kiinnostaisikin, niin en haluaisi riskeerata ystävyyttä tai työsuhdetta.

Eli ymmärrän hyvin että "rauhallista elämää" elävälle ei välttämättä tule paljoa tilaisuuksia lemmiskelyyn. Olen hoikka ja ihan perusnätti, joten luultavasti voisin saada jonkintasoista seuraa, jos itse aktivoituisin, mutta en ole toistaiseksi tuntenut sellaiselle kovinkaan suurta tarvetta. 

Muutaman kertaa on käynyt niin, että joku ihan tuntematon mies on lähestynyt keskellä kirkasta päivää tyyliin kaupassa ja yrittänyt tyrkyttää puhelinnumeroaan tms, mutta itse aina jäädyn tällaisissa tilanteissa. Ei tunnu mukavalta lähteä ihan ventovieraan kanssa treffeille.

Vierailija
19/76 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noilla tiedoilla ei oikein vielä herätä mitään ajatuksia. Pitäisi tuntea sinut livenä tms. Ainoa mitä voin sanoa on että palstan "minulla on ollut 200 panoa" -kirjoittajat ovat mielestäni paljon luontaantyöntävämpiä kuin sinä.

Minä taas ottaisin mieluummin ne 200 panoa-kirjoittajat. Kyllä aloitus on nyt fiksusti ja myötätuntoa herättävästi laadittu, mutta olen vuosien varrella lukenut aloittajalta melkoisia naisvihan purkauksia. Mutta se oli varmaankin vain joku joka käyttää aloittajan nimimerkkiä syystä x...

Vierailija
20/76 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä. Joillekin se ilmeisesti on ongelma, toisille ei.

P.S. Itse olin 28v, kun ensimmäisen kerran suutelin miestä, tai yleensäkään ketään. Ei se minulle mikään ongelma ollut. En vaan ollut tavannut ketään, jota olisin edes halunnut suudella, saati harrastaa seksiä hänen kanssaan. Ei se suuteleminen tai seksin harrastaminen niin vaikeaa ole, että sitä pitäisi jonkun random-tyypin kanssa harjoitella ennen vakituisen kumppanin löytymistä.

Ja nyt olen onnellinen naimisissa oleva äiti-ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi