Ensi treffit alttarilla - toinen ketju
Kokeillaanpa saataisko pidettyä yllä kivempaa junketossa kommentoidaan näkemäämme, tuo juoruketju haluaa pysyä törkyisenä, se heille suotakoon. Nyt alkaa!
Kommentit (31)
Mun mielestä Oskari ja Heidi vaikuttaa todella luontevalta ja lupaavalta parilta, Anniina ha Ville vaikuttaa et heil on hauskaa yhdessä. Voi tosin tuntua ehkä hieman enemmän toverilliselta suhteelta kuin parisuhteelta. Olli on aivan ihana, ja harmittaa kun hänelle on valittu Katja joka ei tunnu sopivan hänelle ollenkaan. Ehkä hän on paperilla Ollille Ollin mielestä just sopiva, mut en tiedä onko toisinpäin sama. Muutenkin Olli vaikuttaa siltä että kaipaisi syvällisiä keskusteluja, mitä Katja ei pysty liian sulkeutuneena ihmisenä antamaan.
Jotenkin tuon Heidin kommentit kuulostaa kuin tulisivat 18 v tytön suusta. Epätasainen pari, Oskari jo äijäikäinen, haaveilee perheestä, olisko takanakin joku pitempi suhde kun näyttää tajuavan kuinka ottaa toista huomioon.
Voi Olli ja Katja... On niin vaivaannuttavan jäykkää, varmaan olisi ollu kivempi matka melkein kenen tahansa muun kanssa
Lillu kirjoitti:
Mun mielestä Oskari ja Heidi vaikuttaa todella luontevalta ja lupaavalta parilta, Anniina ha Ville vaikuttaa et heil on hauskaa yhdessä. Voi tosin tuntua ehkä hieman enemmän toverilliselta suhteelta kuin parisuhteelta. Olli on aivan ihana, ja harmittaa kun hänelle on valittu Katja joka ei tunnu sopivan hänelle ollenkaan. Ehkä hän on paperilla Ollille Ollin mielestä just sopiva, mut en tiedä onko toisinpäin sama. Muutenkin Olli vaikuttaa siltä että kaipaisi syvällisiä keskusteluja, mitä Katja ei pysty liian sulkeutuneena ihmisenä antamaan.
Ville ja Anniina on toverillisia, mutta näyttävät ihan aidosti arvostavan toisiaan. Ei ne pikarakastuneet parit ole kantaneet (Mikko ja Heidi, Rosa ja palomies jne). Toivoisi, että löytävät myös kipinän.
Tuo Katja on samanlainen ahdistuja kuin jollakin edellisellä kaudella jokin nainen oli. Silloinkin mies oli ihan hyvä, mutta naisen vaan piti ahdistuilla. Miksi ihmeessä nämä ahdistujat osallistuvat tällaiseen ohjelmaan?
Heidi ei koskaan asunut yhdessä kenenkään kanssa ja ikää n 40 v. Taitaa olla aika lailla haastetta opetella kaikkea tuota tällaisessa formaatissa pikavauhdilla...
Vierailija kirjoitti:
Tuo Katja on samanlainen ahdistuja kuin jollakin edellisellä kaudella jokin nainen oli. Silloinkin mies oli ihan hyvä, mutta naisen vaan piti ahdistuilla. Miksi ihmeessä nämä ahdistujat osallistuvat tällaiseen ohjelmaan?
Eivät varmaan itse tajua tällaisen ahdistavan itseä niin paljon. Katja vaikuttaa perustasaiselta ihmiseltä, mutta voimakkaan kontrollintarpeinen, niin kuin monet noista muistakin ahdistuneista. Eikö asiantuntijoiden pitäisi kyetä näkemään kuka EI kykene heittäytymään tällaiseen tilanteeseen jossa se oma kontrolli ei ole mahdollista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sephora mainittu jo niin monesti, että menee melkein tuotesijoittelun puolelle 😃
Mietin juuri itse samaa. Mutta onhan tuolla ladyllä huomattava varasto meikkejä, ehkä oikeasti se Eiffeliä tärkeämpi visiittipaikka Pariisissa. Olen luullut, että meikkejä (ja vaatteita) saa Suomestakin...
Itseasiassa Sephorassa on todella paljon myynnissä merkkejä, joita ei saa Suomesta. Kosmetiikkafrikkien pyhiinvaelluspaikka. Itekin aina käyn, jos satun sellaiseen kaupunkiin missä sellainen on. Olisin varmaan höpöttänyt siitä samalla tavalla:D
Mitenkähän Katja on kuvannut ihannemiehensä? Jos humanisti on täysin mahdoton, eikö tuota sanonut, vai eikö edes osannut ajatella sellaisia miehiä olevan olemassakaan? Jenkeissä oli se yksi kausi missä morsian itki kun näki ensi kertaa aviomiehensä. Mutta taitavat olla yksi onnistujista, vieläkin yhdessä ja lapsikin. Olli sanoi jossain jaksossa ettei tiedä itse mitä tarkasti haluaa, tai ei tiedä mikä olisi hänelle hyvä. Ehkä Katja tietää mitä ei halua, mutta ei ehkä tajua, että kannattaisi haluta juuri jotain tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sephora mainittu jo niin monesti, että menee melkein tuotesijoittelun puolelle 😃
Mietin juuri itse samaa. Mutta onhan tuolla ladyllä huomattava varasto meikkejä, ehkä oikeasti se Eiffeliä tärkeämpi visiittipaikka Pariisissa. Olen luullut, että meikkejä (ja vaatteita) saa Suomestakin...
Itseasiassa Sephorassa on todella paljon myynnissä merkkejä, joita ei saa Suomesta. Kosmetiikkafrikkien pyhiinvaelluspaikka. Itekin aina käyn, jos satun sellaiseen kaupunkiin missä sellainen on. Olisin varmaan höpöttänyt siitä samalla tavalla:D
OK. Ja jospa siellä ei koko päivä mennyt. Muuten vastaavaa olisi ollut jos Oskari olisi Gardajärven häämatkan yhteydessä halunnut mennä Berettan asekauppaan ihailemaan päiväksi paikallista käsityötä.