Roskaruoka/ eines joka sinun on silloin tällöin vain ihan pakko saada? Minulla lihapiirakka.
Rasvainen, ketsuppia tursuava lihis.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksalaatikko
Maksalaatikko nyt ei vaan ole roskaruokaa.
Maksalaatikko ei nyt vaan ole ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Hesen juustoateria, parin kuukauden välein. Pakastealtaan mozzarellatikkuja myös usein himoitsen.
Saako niitä mozzarellatikkuja koskaan paistettua uunissa ilman, että ne leviää sinne pellille? Mä en koskaan onnistu
Makkarapottuja valkosipuli dippikastikkeella pari kertaa kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksalaatikko
Maksalaatikko nyt ei vaan ole roskaruokaa.
Kyllä on. Epäterveellinen einesmättö.
Vierailija kirjoitti:
Muutaman kerran vuodessa tulee pakottava tarve ostaa kaupan kolmioleipä. Mielellään sellainen mahdollisimman ankea, eli vaaleaa paahtoleipää, ja välissä jotain majoneesimönjää.
Sama juttu itselläni. En yleensä syö vaaleaa leipää, enkä muitakaan komponenttejä joita nämä pitää sisällään, mutta pari kertaa vuodessa on tällainen leipä saatava - ja mielellään vielä keralla pillimehun.
Taantuma opiskeluaikoihin lähes 30 vuoden taa: Saarioisten broilerpyörykät kylmänä, suoraan pussista.
Mäkkärin tuplajuustohampparit. Nyt kituuttanut n. 3 viikkoa himoissani, kun en ole viitsinyt käydä hakemassa koska asun ulkomailla enkä osaa kieltä täydellisesti :D
Kaikki friteeratut juusto- ja kasvisjutut. Sipulirenkaat. Mozzarellatikut. Apetitilla myös friteerattuja parsakaaleja, voi kuvitella olevansa terveellinen (vaikka 600kcal siinäkin pussissa), just äsken söin. Suosittelen muuten, dippailin majoneesissa... :D
Kotipizzaa varmaan kerran viikossa mutta en tiedä, en miellä niiin roskaruokamaiseksi...?
Pari kertaa kk ostan Kartanon perunalastuja ja jotain dippiä + pari pulloa "parempaa" kaljaa + ison Maraboun suklaalevyn ja syön kaiken yhdeltä istumalta päivälliseksi. Ah...
Vierailija kirjoitti:
Taantuma opiskeluaikoihin lähes 30 vuoden taa: Saarioisten broilerpyörykät kylmänä, suoraan pussista.
Tabascoa kyytipojaksi ja välikaljaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesen juustoateria, parin kuukauden välein. Pakastealtaan mozzarellatikkuja myös usein himoitsen.
Saako niitä mozzarellatikkuja koskaan paistettua uunissa ilman, että ne leviää sinne pellille? Mä en koskaan onnistu
Joo, suunnilleen ainakin! Melkein mieluummin aliajan uunissa, ja vähän alempi lämpötila. Pitää vahtia.
Pizza majoneesilla aina kun vierailen oulussa, samoin oulun Hadian kebab-annos.. ai että!!!
Vierailija kirjoitti:
Mäkkärin tuplajuustohampparit. Nyt kituuttanut n. 3 viikkoa himoissani, kun en ole viitsinyt käydä hakemassa koska asun ulkomailla enkä osaa kieltä täydellisesti :D
Kai siellä englantia ymmärretään? Ja kai itse osaat englanniksi yhden hampparin tilata?
Hornetit ja ranuja, kylkeen kurkkumajoneesia.
Muutaman kerran vuodessa tulee pakottava tarve ostaa kaupan kolmioleipä. Mielellään sellainen mahdollisimman ankea, eli vaaleaa paahtoleipää, ja välissä jotain majoneesimönjää.