Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suostuin vahtimaan miehen ja exänsä 3v tyttöä pari tuntia, sain huudot kun näytin tabletilta muumeja

Vierailija
17.09.2019 |

Minun olisi pitänyt leikittää lasta, pitää koko ajan sylissä, jutella ja muuta.
"Helppoa" kun yritin samalla valmistaa ruokaa.

Saikohan hän nyt jonkun trauman, kun joutui ehkä yhteensä tunnin katsomaan muumeja turvallisessa paikassa niin että olin samassa huoneessa tavoitettavissa?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sulle huusi?

Vierailija
2/22 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumit kasvatti mut ja olen ihan ok

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai trauman, ja teit kaikille palveluksen; nyt voi asiasta syyttää sinua jos mikä tahansa tytön tulevassa elämässä menee pieleen.

Vierailija
4/22 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muumit kasvatti mut ja olen ihan ok

Oletko varma?

Vierailija
5/22 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sovitte ennen tuota hoitoaikaa, oliko puhetta siitä mitä voi tehdä ja mitä ei? Osa muumeista on kyllä aika hurjiakin, mutta jos oli ihan perusjaksoja ja lapsi saa muutenkin katsoa ohjelmia eikä ollut erikseen puhetta että ei saa katsoa, niin minusta kuulostaa siltä että lapsella oli kaikki ihan ok.

Vierailija
6/22 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän tytön äiti huusi, tai sanotaan nyt että ilmaisi kovaan ääneen.

Mitään muita sääntöjä minulle ei annettu, kun että pyörällä ei ajeta puhelin kädessä ja edes osa välipaloista syödään.

Ap

Vierailija
7/22 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano rauhallisesti että hoida itse lapsesi jos ei kelpaa. Sillä siitä pääsee.

Vierailija
8/22 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi taitava kolmevee jos pyöräilee ja vielä puhelin kädessä? Jotenkin en nyt tajua koko juttua.

Vierailija
9/22 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun olisi tietenkin pitänyt ymmärtää esittää lapselle korkeakulttuurista ohjelmaa pädiltä ja samalla vasemmalla kädellä hämmentää puurokattilaa.

Vierailija
10/22 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

K u.s1p.ää äiti sillä kää.piöllä. Muumit ovat kasvattaneet jo pian kaksi sukupolvea suomalaisia, ja ei ole tullut tavallista enempää ka.h.el.eita.

Vierailija
11/22 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi taitava kolmevee jos pyöräilee ja vielä puhelin kädessä? Jotenkin en nyt tajua koko juttua.

Porvoossa lapsetkin taitaa, ihan mitä tahansa.

Vierailija
12/22 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin äippää oikeasti haittasi, keksi vain syyn huutaa sinulle. Varmaan itsekkin pistää lapsen ainakin kerran päivässä ruudun eteen. Sano että hoitaa lapsensa itse jatkossa.

Vierailija
13/22 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olisi kelvannut kuvailemasi lastenhoito! Olen itse lastentarhanopettaja, mutta oma lapseni olisi mieluusti saanut katsella Muumeja :). Etenkin, kun miettii, että lapselle hieman tuntemattomampi aikuinen on lapsenvahtina ja valmistaa vielä samaan aikaan ruokaa, niin Muumit tuntuvat hyvältä valinnalta. Saavat lapsen rauhoittumaan ja asettumaan aloilleen. Vilkkaan lapsen kanssa ruuanvalmistuksen aikana voi tulla vaaratilanteita, jos lapsi on keittiössä vieraan aikuisen mukana.

Vierailija
14/22 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet muumit on muuten k7 ja ihan syystä. On lapsin silmin pelottavia, lukekaa vaikka ketju traumoja aiheuttaneista lasten ohjelmista. Youtubessakin saattaa kaikenlaista roskaa tulla vastaan. Mielummin 3v:lle vaikka kynät käteen tai joku peli jos ei ehdi leikittämään. En tästä huutaisi, mutta ohjeistaisin kyllä seuraavalle kerralle.

Vierailija
15/22 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet muumit on muuten k7 ja ihan syystä. On lapsin silmin pelottavia, lukekaa vaikka ketju traumoja aiheuttaneista lasten ohjelmista. Youtubessakin saattaa kaikenlaista roskaa tulla vastaan. Mielummin 3v:lle vaikka kynät käteen tai joku peli jos ei ehdi leikittämään. En tästä huutaisi, mutta ohjeistaisin kyllä seuraavalle kerralle.

Jaa, paitsi mun aivot luki ton tabletilta=youtubesta. Eihän siitä ollutkaan mitään mainintaa. Katsoo mun 1.5v myös välillä muumeja, mutta vaihdetaan kanavaa jos on joku pelottava jakso.

Vierailija
16/22 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa fiksu veto kersan äityliltä. Nyt joutuu hakemaan lapsenvahtinsa muualta.

Vierailija
17/22 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mielestäni tehnyt mitään väärää, äiti taitaa olla niitä tyyppejä joka nyt hakemalla hakee syitä päästä sanomaan.

Minulla on 4 lasta ja kaikki heitä ovat muumeja katselleet.. kaikki ovat yliopistossa opiskelemassa ja työelämässä mukana opiskelujen lisäksi. Joten ei nyt ihan hirveitä traumoja voi tulla.

Vierailija
18/22 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olisi kelvannut kuvailemasi lastenhoito! Olen itse lastentarhanopettaja, mutta oma lapseni olisi mieluusti saanut katsella Muumeja :). Etenkin, kun miettii, että lapselle hieman tuntemattomampi aikuinen on lapsenvahtina ja valmistaa vielä samaan aikaan ruokaa, niin Muumit tuntuvat hyvältä valinnalta. Saavat lapsen rauhoittumaan ja asettumaan aloilleen. Vilkkaan lapsen kanssa ruuanvalmistuksen aikana voi tulla vaaratilanteita, jos lapsi on keittiössä vieraan aikuisen mukana.

Kyllä minullekin lastentarhanopettajana kelpaa laittaa lapset katsomaan muumeja samaan aikaan kun kollegoiden kanssa juorutaan kahvihuoneessa. Mitä sitä kehittävää varhaiskasvatusta muuta tarvitaan.

Vierailija
19/22 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vielä tuo uudestaan kersansa hoitoon niin näytä sille tappaja hai. Pelastat kersan hukkumiselta kun ei ihan heti mene veteen elokuvan jälkeen. Muutenkin näppärä elokuva pienelle kun siinä ei tarvi osata kieltä tai lukea tekstiä niin silti ymmärtää mitä tapahtuu.

Vierailija
20/22 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän tytön äiti huusi, tai sanotaan nyt että ilmaisi kovaan ääneen.

Mitään muita sääntöjä minulle ei annettu, kun että pyörällä ei ajeta puhelin kädessä ja edes osa välipaloista syödään.

Ap

Montako välipalaa parissa tunnissa oli tarkoitus syödä? Kuinka monella 3v on kännykkä? Ja kuinka moni 3v osaa edes ajatuksen tasolla ajaa pyörällä ja käyttää kännykkää? Vai oliko tuo ohje sinulle?

3v voi ottaa ruuanlaittoon mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi