Miksi Antti Tuiskun kumppanit pidetään niin salassa?
Oli kyse sitten existä tai nykyisistä. Ei mitään tietoa. Jopa JVG jätkien sekä Cheekin säädöt jollain tapaa iltapäivälehdet saaneet tietoon. Antti Tuiskusta taas ei mitään..?
Kommentit (131)
Iän mukaan moni kaipaa synnyinseudulleen, ellei omaa perhettä ole.
pellehän sai 123000e tukea silti valittaa. me maksamme hänen loisimisen
Linnanahteen podissa ainaki sanoi olevansa lopenkyllästynyt seksuaalisen suuntautumisen uteluun.
jotain rajaa kirjoitti:
pellehän sai 123000e tukea silti valittaa. me maksamme hänen loisimisen
Mitään tukea ole saanut tai hakenut...
Hirsitaloa rakensi miehen kanssa. Sitä en tiedä oliko kumppani, mutta samalla tontilla olivat yhden kesän aina kahdestaan.
Vierailija kirjoitti:
Linnanahteen podissa ainaki sanoi olevansa lopenkyllästynyt seksuaalisen suuntautumisen uteluun.
kertoisi sen, ei tarvitsisi enää arvailla/olettaa/keskustella asiasta
Vierailija kirjoitti:
Hirsitaloa rakensi miehen kanssa. Sitä en tiedä oliko kumppani, mutta samalla tontilla olivat yhden kesän aina kahdestaan.
hieno talo. pari kertaa olen ohi ajanut, on vaan se jyrkkä mäki talvella vaarallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että on erään miehen kanssa tälläkin hetkellä.
Minäkin tiedän kuka siinä olet! Voisin kertoa osoitteesi ja tämänhetkisen olinpaikkansa. Kerronko?
No kerro
Olis helppoa tulla tähän naurskelemaan heteromiehenä puppelipoikavitseillä mut enpä näin tällä kertaa tee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kertoisi sen, ei tarvitsisi enää arvailla/olettaa/keskustella asiasta
Ei Tuiskulla ole mitään velvollisuutta paljastaa seksuaalista suuntautumistaan. En ylipäätään ymmärrä sitä, miksi julkkisten seksuaali-identiteetit ja parisuhteet kiinnostavat suurta osaa ihmisistä niin paljon. Kiinnostavat tietysti tavistenkin, varsinkin jos ovat jollain tasolla tuttuja, mutta julkisuuden henkilöiden kohdalla tupataan lisäksi ajattelemaan, että koska ammatti on julkinen -> kaiken on oltava julkista.
Arvostan kaikkein eniten, heitä jotka pitävät kiinni yksityisyydestään. Kaikki ei kuulu kaikille, ventovieraille ihmisille. Minulle Antti Tuisku on Idols-kaudellaan, ainoa ja se oikea Idols voittaja, vaikka sijoittui kolmanneksi. Antti on super`super`super symppis. Muistan kun hän ohjelmassa ilahtuneena esitteli yllätyksiä/lahjoja joita fanit hänelle lähettivät, ne kilpakumppanien kateelliset ja välinpitättömät ilmeet ja ököt kehonkielet. Vaikutti ettei kukaan ollut Antin puolesta iloinen, se oli surullista katsottavaa. Otan huomioon, että ohjelmassa on tietysti se leikkaus, voidaan poistaa kivat/myönteiset jutut, mutta tämä on vain katsojan silmin nähtyä muisteloa. Yksi asia mitä en ymmärrä on hänen uskomaton muuntautumiskykynsä. Monet artistit (tietysti jotkut muutkin jotka olettavat olevansa julkisia milloin mistäkin syystä) yrittävät pysyä vuosikymmeniä samannäköisenä, sama kampaus, hiusten leikkaus jne. Antti Tuisku on rohkea, uskaltaa muuttaa tyyliään, eikä suosio siitä kärsi, päinvastoin. Kaikkea hyvää Antti Tuiskulle ja hänen faneilleen. 💚
Koska tietyt fanit hylkäävät hänet heti jos kuulevat hänen olevankin tylsä hetero eikä muodikas homo.
Jospa se onkin yksineläjä?
Olisiko se ihan mahdotonta?
Ei kaikki ole niin seksin perään. Tai halua elää ja asua jonkun kanssa.
Ennenoli instakuvat toisen ottamia,varsinkin stories osio. Nyt itse ottaa useimmin, mikä voi tarkoittaa, ettei kuvaajaa (puolisoa) ole.
Vierailija kirjoitti:
Kertomattomuus on itse tai managerin valitsema markkinointikikka eli kun jaksetaan juosta joka paikassa toteamassa ettei sitä tule kertomaan niin kansa puhuu asiasta ja antti pysyy mielessä. Eli turha valittaa koska itse on tuon salailulinjan valinnut.
Itse olen sitä mieltä että pysyy henkisesti terveempänä jos on sitä mitä on ihan avoimesti eikä koita teeskennellä tai salailla jotain. Tää salaisuus ei nykypäivänä ole niin erityinen, vähän kuin koittaisit salata sitä että olet vasenkätinen.
Noi vanhemmat vuosikymmeniä kaapissa jäkittäneet tuppaa olemaan vähän outoja jos olette huomanneet, kun se salailu on muodostunut toiseksi luonteeksi ja tulee refleksinomaisesti ja muihin suhtaudutaan lähtökohtaisesti epäluuloisesti.
Koska Tuisku ja muutama muu maksavat siitä, että heistä ei kirjoitella. Tämä sotii journalismin hyviä periaatteita vastaan. Mietin vain, minkälaisia summia, riittääkö 10000 € estämään yhden paljastusjutun tuloa lehteen? Toisaalta jollekin menestyvälle julkulle tuo on pieni hinta.
Seiska-lehtihän on ollut pitkään ohjailtavissa. Kohujuttuja ilmestyy sopivasti kiillottamaan jonkun julkisuuskuvaa. Kas Panu Härkkö on sopivasti paikalla.
Jotkut ihmiset elävät julkisuudesta. Mitä enemmän kirjoitellaan hyvää ja huonoa, sitä enemmän esimerkiksi valmennukset myyvät. Luultavasti itse soittavat paljastusjuttuja lehteen. Sitten löytyykin jostain sopiva kuva tukemaan tarinaa.
Täällä yksi julkkis kirjoitti, että hänellä on välillä yksityisetsivä yksityisetsivän perässä. Eli ei ole vaikea järjestää sopivia tilanteita.
Mielestäni tästä pitäisi kirjoittaa enemmän ns. laatulehdissä. Esimerkiksi Seiska on kuitenkin Suomen luetuin viikkolehti.
Vierailija kirjoitti:
Onha Seiska kertonu jo 2014 Tuiskun avoliitosta, mutta mitään sukupuolta ei mainittu. Ei oo julkisuuden henkilö eivätkä julkisesti kulje parina.
Luulisi haittaavan parisuhdetta ettei uskalleta liikkua ja tehdä normaaleita asioita yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onha Seiska kertonu jo 2014 Tuiskun avoliitosta, mutta mitään sukupuolta ei mainittu. Ei oo julkisuuden henkilö eivätkä julkisesti kulje parina.
Luulisi haittaavan parisuhdetta ettei uskalleta liikkua ja tehdä normaaleita asioita yhdessä.
Muutenkin joku tuisku on niin tusinalaulaja että tuon bongaaminen jostain partnereineen on yhtä jännää ja maailmaamullistavaa tavalliselle kansalaiselle kuin esim. jonkun rivikansanedustajan tai jonkun näistä miljoonasta bb-tyrkystä näkeminen.
Miksi pitäisi edes kommentoida? Toisaalta mystisyys myy. Voi olla ihan markkinakikkailua.