Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailen miestä, joka ei kiinnosta "siinä mielessä"

Vierailija
17.09.2019 |

Olen nyt keväästä lähtien tapaillut miestä, joka ei sytytä lainkaan seksuaalisesti, mutta hän on ihmisenä mukava ja kiinnostavahkoa juttuseuraa, vaikka emme olekaan ns. samalla aaltopituudella ja vaikka monet juttuni menevät häneltä yli hilseen jotenkin.

En ole toisaalta muitakaan tapaillut ja hän on sopivan aktiivinen (ei kuitenkaan yli-innokas). Olen kuitenkin huomannut pientä painostamisen tapaista lähempään kontaktiin jo useammankin kerran (pyytää haleja tai pusuja joskus tai haluaisi mut kylään luokseen).

Haluaisin tapailla häntä kaverina, mutta pelkään hänen hermostuvan, jos otan asian puheeksi. Toisaalta jollain tasolla voisin ajatella, että häbestä voisin saada kumppaninkin, kun en jaksaisi muitakaan etsiä (elåmäni on todella kiireistä muuten). Mitä suosittelisitte tilanteessani?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus on selvä ja tiedät sen itsekin. Et tietenkään ryhdy suhteeseen, koska valehtelet silloin itsellesi ja miehelle.

Vierailija
2/44 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermostuu tai ei, suosittelen rehellisyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on mielestäni jotenkin epämiehekkään passiivinen (ei ehdota itse juurikaan mitään, vaan kysyy minun mielipiteitäni). Hän ei myöskään anna itsestään paljonkaan irti, vaikka on muuten sympaattinen ja mukava. Juttelemme kivasti niitänäitä; ei mitään kovin syvällistä tai luovaa.

En ole myöskään fyysisessä mielessä kiinnostunut, vaikka on hänessä jotain ihan miellyttävääkin. Itselleni tulee sellainen vaikutelma, että on p*llun perässä oikeasti sekä ehkä pitää minusta, mutta ei jaksa uhrata vaivaa niihin oikeisiin itsevarmoihin huippunaisiin/"rotunaisiin", vaan ajattelee, että ehkä mä olen jotenkin helpompi tällaisena hieman nörtähtävämpänä "naapurintyttönä". Miltä tilanne kuulostaa?

Vierailija
4/44 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis mitään fyysistä en ole hänen kanssaan harrastanut ja joskus harmittaa bongailla hänen seurassa liikkuessani niitä oikeasti kiinnostavia miehiä. Tosin itselläni ei olisi energiaa alkaa tsempata ja tapailla joitain oikeasti kiinnostavia miehiäkään. On rennompaa olla vain kaveripohjalta sen ilmeisesti jotain muutakin toivovan "kaverimiehen" kanssa. Tunnen siitä syyllisyydentunnetta, mutta toisaalta tykkään hänestå ihmisenä/kaverina kovastikin.

Vierailija
5/44 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oikeesti kysyt tätä ihan tosissasi??

Vierailija
6/44 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evli kirjoitti:

Sä oikeesti kysyt tätä ihan tosissasi??

Kyllä. En halua menettää häntä kaverina tosiaan ja mietin välillä hänen motiivejaan.

Vierailija
7/44 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N19 kirjoitti:

Suosittelen että kokeilet nussimista ja arvioit sen jälkeen tuntuiko pillussa hyvältä. Eiköhän se siitä sitten ala valkenemaan.

Juuri näin, saat ainakin seksiä ja mahdollisesti selvyyden asiaan.

Vierailija
8/44 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N19 kirjoitti:

Suosittelen että kokeilet nussimista ja arvioit sen jälkeen tuntuiko pillussa hyvältä. Eiköhän se siitä sitten ala valkenemaan.

Yleensä asia valkenee ihan ilman nussimistakin.

Mutta miksi jättäisi nussimatta jos on mahdollisuus? Eihän siinä ole mitään järkeä.

Vierailija
9/44 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N19 kirjoitti:

En suosittele tätä, jos mies vaikuttaa siltä että on vain seksin perässä.

Vierailija
10/44 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla se asperger, joka on tehnyt samasta asiasta avauksen ennenkin

Vierailija
11/44 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis mitään fyysistä en ole hänen kanssaan harrastanut ja joskus harmittaa bongailla hänen seurassa liikkuessani niitä oikeasti kiinnostavia miehiä. Tosin itselläni ei olisi energiaa alkaa tsempata ja tapailla joitain oikeasti kiinnostavia miehiäkään. On rennompaa olla vain kaveripohjalta sen ilmeisesti jotain muutakin toivovan "kaverimiehen" kanssa. Tunnen siitä syyllisyydentunnetta, mutta toisaalta tykkään hänestå ihmisenä/kaverina kovastikin.

Ymmärrän sinua täysin. Minullakin on ollut kiva kaverimies, joka sitten alkoi pilata mukavaa yhdessäoloa pyrkimyksellä fyysisesti läheisemmäksi.

Ei tarvi syyllistää naisia siitä, että hengaavat jonkun miehen kanssa kaveripohjalla. Nämä miehet voisivat kertoa suoraan, että ovat p*llun perässä.

Loppuisi kaveruuskin siihen. Tässäkään tapauksessa naisella (ap) ei ole taka-ajatuksia - vaan miehellä! Turha siitä on miehen turhautua!

Ap:n tapaan olen jopa miettinyt, että 'voisikohan tästä nyt jotenkin sitten vääntää parisuhteen mallisen', kun toinen semmoista tuntuu toivovan. Ihan vain siksi, että haluaa edelleen viettää aikaa miehen kanssa.

Olen myös nörttimäinen nainen, joka ei lentele siellä täällä huomiota hakien. Yksi ihmissuhde on jo riittävän monimutkainen ylläpidettäväksi. Suhde itseen.

Vierailija
12/44 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N19 kirjoitti:

Miksi? Nyt unohdat että siinä samalla saa itsekin seksiä.

Vierailija
13/44 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N19 kirjoitti:

N19, wt :(

Vierailija
14/44 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kannattaa kyllä tehdä toi selväks miehelle jo tässä kohtaa et haluisit oikeesti olla vaan kamu. Tota jos turhaan pitkittää niin toisella mahdollisesti tunteet syvenee ja mitäpä lottoot käyvän kun siinä kohtaa sit vedät kaverikortin esiin?

Vierailija
15/44 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sinua täysin. Minullakin on ollut kiva kaverimies, joka sitten alkoi pilata mukavaa yhdessäoloa pyrkimyksellä fyysisesti läheisemmäksi.

Ei tarvi syyllistää naisia siitä, että hengaavat jonkun miehen kanssa kaveripohjalla. Nämä miehet voisivat kertoa suoraan, että ovat p*llun perässä.

Loppuisi kaveruuskin siihen. Tässäkään tapauksessa naisella (ap) ei ole taka-ajatuksia - vaan miehellä! Turha siitä on miehen turhautua!

Ap:n tapaan olen jopa miettinyt, että 'voisikohan tästä nyt jotenkin sitten vääntää parisuhteen mallisen', kun toinen semmoista tuntuu toivovan. Ihan vain siksi, että haluaa edelleen viettää aikaa miehen kanssa.

Olen myös nörttimäinen nainen, joka ei lentele siellä täällä huomiota hakien. Yksi ihmissuhde on jo riittävän monimutkainen ylläpidettäväksi. Suhde itseen.

Tiedätteköhän te miessukupuolesta yhtään mitään? Eiköhän kuitenkin lähtökohtaisesti oletus pidä olla että mies kuin mies on p*llun perässä.

Vierailija
16/44 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet bongannut jonkun k ilttiksen, joka odottaa vaikka maailman tappiin?

Jos ei se mies kiinnosta siinä mielessä, niin se ei sitten kiinnosta. Eri asia miten tuosta saa kaverisuhteen väännettyä. Miehet harvemmin ilahtuu fz:lle joutumisesta.

Vierailija
17/44 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N19 kirjoitti:

N19, wt :(

FU

Vierailija
18/44 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätteköhän te miessukupuolesta yhtään mitään? Eiköhän kuitenkin lähtökohtaisesti oletus pidä olla että mies kuin mies on p*llun perässä.

Koko ajanhan tässä yhä useampi oppii, että tuo on yleistettävissä kaikkiin miehiin. eri

Vierailija
19/44 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N19 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N19 kirjoitti:

Miksi? Nyt unohdat että siinä samalla saa itsekin seksiä.

Tuossa on aika iso mahdollsiuus että päätyy pelkkään seksisuhteeseen/jää kertapanoksi. Tietysti jos se ei itseä haittaa niin sittenhän kannattaa ilman muuta.

Vierailija
20/44 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on mielestäni jotenkin epämiehekkään passiivinen (ei ehdota itse juurikaan mitään, vaan kysyy minun mielipiteitäni). Hän ei myöskään anna itsestään paljonkaan irti, vaikka on muuten sympaattinen ja mukava. Juttelemme kivasti niitänäitä; ei mitään kovin syvällistä tai luovaa.

En ole myöskään fyysisessä mielessä kiinnostunut, vaikka on hänessä jotain ihan miellyttävääkin. Itselleni tulee sellainen vaikutelma, että on p*llun perässä oikeasti sekä ehkä pitää minusta, mutta ei jaksa uhrata vaivaa niihin oikeisiin itsevarmoihin huippunaisiin/"rotunaisiin", vaan ajattelee, että ehkä mä olen jotenkin helpompi tällaisena hieman nörtähtävämpänä "naapurintyttönä". Miltä tilanne kuulostaa?

No huonolta tietenkin kuulostaa. Hassua, että edes kyselet tuota. Jatka matkaa, olkaa vain ystäviä. Siinä se, mitäpä tuota enempiä vääntelemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä