Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailen miestä, joka ei kiinnosta "siinä mielessä"

Vierailija
17.09.2019 |

Olen nyt keväästä lähtien tapaillut miestä, joka ei sytytä lainkaan seksuaalisesti, mutta hän on ihmisenä mukava ja kiinnostavahkoa juttuseuraa, vaikka emme olekaan ns. samalla aaltopituudella ja vaikka monet juttuni menevät häneltä yli hilseen jotenkin.

En ole toisaalta muitakaan tapaillut ja hän on sopivan aktiivinen (ei kuitenkaan yli-innokas). Olen kuitenkin huomannut pientä painostamisen tapaista lähempään kontaktiin jo useammankin kerran (pyytää haleja tai pusuja joskus tai haluaisi mut kylään luokseen).

Haluaisin tapailla häntä kaverina, mutta pelkään hänen hermostuvan, jos otan asian puheeksi. Toisaalta jollain tasolla voisin ajatella, että häbestä voisin saada kumppaninkin, kun en jaksaisi muitakaan etsiä (elåmäni on todella kiireistä muuten). Mitä suosittelisitte tilanteessani?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on mielestäni jotenkin epämiehekkään passiivinen (ei ehdota itse juurikaan mitään, vaan kysyy minun mielipiteitäni). Hän ei myöskään anna itsestään paljonkaan irti, vaikka on muuten sympaattinen ja mukava. Juttelemme kivasti niitänäitä; ei mitään kovin syvällistä tai luovaa.

En ole myöskään fyysisessä mielessä kiinnostunut, vaikka on hänessä jotain ihan miellyttävääkin. Itselleni tulee sellainen vaikutelma, että on p*llun perässä oikeasti sekä ehkä pitää minusta, mutta ei jaksa uhrata vaivaa niihin oikeisiin itsevarmoihin huippunaisiin/"rotunaisiin", vaan ajattelee, että ehkä mä olen jotenkin helpompi tällaisena hieman nörtähtävämpänä "naapurintyttönä". Miltä tilanne kuulostaa?

Tässä sitä mahtavaa naisen logiikkaa jonka jälkeen selvitellään raiskaussyytteitä..."epämiehekäs kysyy mielipidettäni"...

Siis mielestäni miehellä itsellään pitäisi olla sen verran pelisilmää ja itsevarmuutta, ettei kysele aivan kaikkea ja anna mun "johtaa" liikaa. Hänen seurassaan roolit keikahtavat sellaisiksi, että mä olen se, joka keksii, ideoi, puhua pälpättää ja kohdattaa, kun siis miehenhän pitäisi olla se dominoivampi osapuoli ja naisen olla se hiljainen peesaaja. Tulee aina sellainen olo, että olisinpa itse vain mies (ja hän nainen), niin roolit menisivät "oikein". Varsinaisiin parisuhteisiin olen päätynyt dominoivien ja jopa aggressiivisten miesten kanssa.

En viihdy sellaisessa roolissa, että mä olisin joku päällepäsmäri ja hölisijä; haluaisin saada olla se pieni, hiljainen ja passiivinen "prinsessa" ja koriste käsipuolessa. Tässä tapauksessa se mies on fyysisestikin pieni ja hintelä minuun verrattuna, vaikka olen itse hyvin hoikka, tosin pitkähkö. En ymmärrä, miksi hän edes antaa mulle niin paljon valtaa; siinä menee jotenkin se sukupuolten välinen dynamiikka väärin. Sinänsä kyllä tunnen vastaavia pariskuntia (ja yleensä niissä sitä naista kohdellaan "liiankin" hyvin), mutta en haluaisi olla sellaisen pariskunnan naisosapuoli kuitenkaan.

Eiköhän ole aika selvää, ettei hän ole sitä mitä etsit. Väkipakolla ei kannata yrittää, molemmilla on varmasti mahdollisuus löytää sopivampi kumppani. On olemassa naisia, jotka juuri haluavat kuvailemasi tyyppisen miehen.

Nimenomaan. Jos dominoivat miehet sytyttää, niin sitten ap:n on varmaan etsittävä semmoinen. Kannattaa kuitenkin muistaa että on itse valinnut sen dominoivan miehen hyvine ja huonoine puolineen siinä vaiheessa kun se käskee sohvalta tuomaan uuden kaljan jääkaapista. Silloin on juuri oikea hetki muistaa että itse halusit olla "hiljainen ja passiivinen prinsessa", sen sijaan että alat räyhäämään tasa-arvosta, naisen eurosta ja kotitöiden jakamisesta. Ja tiedostaa että vaihtoehtona olisi ollut myös mies jonka kanssa olisit saanut sovittua nämäkin asiat, mutta se ei kelvannut sinulle, koska "parisuhdedynamiikka".

Vierailija
42/44 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N19 kirjoitti:

Suosittelen että kokeilet nussimista ja arvioit sen jälkeen tuntuiko pillussa hyvältä. Eiköhän se siitä sitten ala valkenemaan.

Yleensä asia valkenee ihan ilman nussimistakin.

Mutta miksi jättäisi nussimatta jos on mahdollisuus? Eihän siinä ole mitään järkeä.

Koska intiimissä kontaktissa täysin yhdentekevää ihmisen kanssa että ole mitään järkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N19 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N19 kirjoitti:

Suosittelen että kokeilet nussimista ja arvioit sen jälkeen tuntuiko pillussa hyvältä. Eiköhän se siitä sitten ala valkenemaan.

En suosittele tätä, jos mies vaikuttaa siltä että on vain seksin perässä.

Miksi? Nyt unohdat että siinä samalla saa itsekin seksiä.

Normaalit ihmiset eivät halua"saada" seksiä seksuaalisesti vastenmielisiltä ihmisiltä.

Vierailija
44/44 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N19 kirjoitti:

Yleensä asia valkenee ihan ilman nussimistakin.

Mutta miksi jättäisi nussimatta jos on mahdollisuus? Eihän siinä ole mitään järkeä.

Koska intiimissä kontaktissa täysin yhdentekevää ihmisen kanssa että ole mitään järkeä.

Näin just. Tietysti jos itselle seksi on "vain seksiä" ja on ihan sama kenen kanssa sitä harrasta, sen kun painaa menemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi