Tapailen miestä, joka ei kiinnosta "siinä mielessä"
Olen nyt keväästä lähtien tapaillut miestä, joka ei sytytä lainkaan seksuaalisesti, mutta hän on ihmisenä mukava ja kiinnostavahkoa juttuseuraa, vaikka emme olekaan ns. samalla aaltopituudella ja vaikka monet juttuni menevät häneltä yli hilseen jotenkin.
En ole toisaalta muitakaan tapaillut ja hän on sopivan aktiivinen (ei kuitenkaan yli-innokas). Olen kuitenkin huomannut pientä painostamisen tapaista lähempään kontaktiin jo useammankin kerran (pyytää haleja tai pusuja joskus tai haluaisi mut kylään luokseen).
Haluaisin tapailla häntä kaverina, mutta pelkään hänen hermostuvan, jos otan asian puheeksi. Toisaalta jollain tasolla voisin ajatella, että häbestä voisin saada kumppaninkin, kun en jaksaisi muitakaan etsiä (elåmäni on todella kiireistä muuten). Mitä suosittelisitte tilanteessani?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N19 kirjoitti:
Suosittelen että kokeilet nussimista ja arvioit sen jälkeen tuntuiko pillussa hyvältä. Eiköhän se siitä sitten ala valkenemaan.
Yleensä asia valkenee ihan ilman nussimistakin.
Mutta miksi jättäisi nussimatta jos on mahdollisuus? Eihän siinä ole mitään järkeä.
Koska intiimissä kontaktissa täysin yhdentekevää ihmisen kanssa että ole mitään järkeä.
N19 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N19 kirjoitti:
Suosittelen että kokeilet nussimista ja arvioit sen jälkeen tuntuiko pillussa hyvältä. Eiköhän se siitä sitten ala valkenemaan.
En suosittele tätä, jos mies vaikuttaa siltä että on vain seksin perässä.
Miksi? Nyt unohdat että siinä samalla saa itsekin seksiä.
Normaalit ihmiset eivät halua"saada" seksiä seksuaalisesti vastenmielisiltä ihmisiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N19 kirjoitti:
Yleensä asia valkenee ihan ilman nussimistakin.
Mutta miksi jättäisi nussimatta jos on mahdollisuus? Eihän siinä ole mitään järkeä.
Koska intiimissä kontaktissa täysin yhdentekevää ihmisen kanssa että ole mitään järkeä.
Näin just. Tietysti jos itselle seksi on "vain seksiä" ja on ihan sama kenen kanssa sitä harrasta, sen kun painaa menemään.
Nimenomaan. Jos dominoivat miehet sytyttää, niin sitten ap:n on varmaan etsittävä semmoinen. Kannattaa kuitenkin muistaa että on itse valinnut sen dominoivan miehen hyvine ja huonoine puolineen siinä vaiheessa kun se käskee sohvalta tuomaan uuden kaljan jääkaapista. Silloin on juuri oikea hetki muistaa että itse halusit olla "hiljainen ja passiivinen prinsessa", sen sijaan että alat räyhäämään tasa-arvosta, naisen eurosta ja kotitöiden jakamisesta. Ja tiedostaa että vaihtoehtona olisi ollut myös mies jonka kanssa olisit saanut sovittua nämäkin asiat, mutta se ei kelvannut sinulle, koska "parisuhdedynamiikka".