Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun elämä on ohi...

Vierailija
17.09.2019 |

Oon pitkään ollut masennuksen takia saikulla ja nyt työnantaja ei halua uusiin töihin kouluttaa ja haluaa irtisanoa minut. En pääse koskaan enää mihinkään töihin jos nyt irtisanotaan. En näe mitään valoa tunnelissa. Onko kukaan ollut vastaavassa tilanteessa ja mitä kävi? En voi palata vaativaan hoitoalan asiakaspalvelu tehtäviin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/7 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö mun sanoa että voin palata entisiin töihin mutta nyt oon sairaslomalla?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/7 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa tuohon tilanteeseesi nykyisen työpaikkasi suhteen, mutta kyllä työelämän ulkopuolellakin on elämää, ja jos pystyt kuitenkin toisenlaiseen työhön, on muitakin vaihtoehtoja kuin loputon työttömyys. Varsinkin sote-alalla on ymmärtääkseni pulaa koulutetuista / kokeneista hoitoalan työntekijöistä monenlaisiin muihinkin paikkoihin kuin vaativaan asiakaspalveluun.

Sinusta nyt tuntuu, että "elämä on ohi" ja "ei näy valoa tunnelin päässä", mutta ei se pidä paikkaansa.

Vierailija
4/7 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on viimeiset viisi vuotta olleet kamalia. Molempien lasteni mielenterveys järkkyi aikuisiän kynnyksellä, vanhempani kuolivat, veljeni masentui, pitkäaikainen työni loppui yllättäen, anoppi sairastui dementiaan. Kaikesta kuitenkin selvittiin, lapsenikin valmistuivat hyviin ammatteihin ja voivat hyvin. Älä jumiutu tähän hetkeen, kaikki tässä maailmassa on jatkuvassa muutoksessa ja Jumala kyllä auttaa, jos ymmärtää vaan rukoilla.

Vierailija
5/7 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/7 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se ohi ole, paras on luultavasti edessä päin

Vierailija
7/7 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti koulutukseltasi saat sopivampaa työtä? Eihän ole itsesikään kannalta roikkua saikulla jos et ko työtä pysty tekemään. Kysy neuvoa Kelasta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme