Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joku tulisi kertomaan, että puolisosi pettää hänen kanssaan sinua, mitä vastaat?

Vierailija
17.09.2019 |

Uskotko heti ja menet kostopanemaan, juttelet puolisosi kanssa vai naurat hyvälle vitsille?

Jos ensimmäinen, etkö luota kumppaniisi edes sen vertaa?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se olisi siis valhetta jos ette aloituksesta ymmärtäneet.

Vierailija
2/25 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran ja sanon, että keksi parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäisin poistumaan kotoani ja ilmoittaisin että tälle pihalle ei ole enään tulemista.

Vierailija
4/25 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy sukupuolitesteissä sillä et ole ainoa.

Vierailija
5/25 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ehkä heti voisi tietää siinä tilanteessa, että olisi valhetta. Tai no silloin, jos minulle väitettäisiin miehen pettäneen meitä vaikka viime viikon tiistaina, kun olimme koko ajan yhdessä. Tällöin tuskin reagoin mitenkään oikeastaan. Ohittaisin asian. Kostopaneminen on kyllä utopistinen ajatus missään tilanteessa. 

Vierailija
6/25 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän todisteita (konkreettisia). Samalla kysyn suhteen laadusta, pelkkä panosuhde vaiko muuta. Siis tämän naisen mielestä.

Jos pelkkä panosuhde niin olisin itse asiassa oikein tyytyväinen. Olisin itse täysin valmis avoimeen suhteeseen mutta vaikea tuollaista on kylmiltään ehdottaa. Jos paljastuisi että miehellä on jo suhde voisin hyvin avata keskustelun avoimesta suhteesta miehen kanssa sillä, että tiedän hänen suhteesta ja antaisin ratkaisuehdotukseksi avoimen suhteen jatkossa. Avioliitto jatkuu, lasten vanhemmuus jatkuu, hyvä ystävyyssuhde ja kumppanuus miehen kanssa jatkuu mutta kummallakin on oikeus avioliiton ulkopuolisiin s*eksisuhteisiin. Samalla tietenkin määriteltäisiin rajat ja se että sivusuhteita pitää harrastaa niin etteivät ne tule (jatkossa) toisen tietoon.

Eli siis minulle tällainen tieto olisi iloinen kunhan kyse olisi vain p*anosuhteesta eikä sen vakavammasta. 

Vierailija
7/25 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäisin kertojan sisälle ja miehen paikalle, niin voisimme jutella asiasta. Eiköhän se siitä selviäisi.

Vierailija
8/25 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se tapahtuisi juuri nyt? Komentaisin  sisään rappukäytävästä ja istuttaisin sohvalle minua vastapäätä ja tenttaisin yksityiskohdat. Mies on nyt kotona eli mies saisi myös selitellä mitä on tekeillä.

Vierailija
9/25 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ehkä heti voisi tietää siinä tilanteessa, että olisi valhetta. Tai no silloin, jos minulle väitettäisiin miehen pettäneen meitä vaikka viime viikon tiistaina, kun olimme koko ajan yhdessä. Tällöin tuskin reagoin mitenkään oikeastaan. Ohittaisin asian. Kostopaneminen on kyllä utopistinen ajatus missään tilanteessa. 

meitä = minua

Vierailija
10/25 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilisin kertojan motiiveja ja käskisin todistaa väitteensä.

Vierailija
11/25 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää lähinnä, millä tavalla sairas ihminen ylipäätään keksii tuollaisen valheen, mutta niinkuin aiempi totesi todennäköisesti juteltaisiin kolmestaan ja siitähän se selviäisi.

Vierailija
12/25 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedosta. Kerro lisää.

Luultavasti olisin sen jälkeen vain hiljaa niinkuin mitään ei olisi tapahtunut. Se vasta varmaan tätä toista naista ärsyttäisi koska kertomalla halusi riitaa ja eron.

Seuraisin tilannetta, miettisin/valmistelisin eroa ja eläisin omaa elämääni eri "parisuhdesäännöillä" kuin nyt.

Vierailija
13/25 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselisin paljon. Haluaisin tietää ihan kaiken. Se auttaisi myös pääsemään yli ja jättämään petturin. Jos taas ei osaa vastata kysymyksiini niin olisi keksitty juttu.

Vierailija
14/25 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pahoillani!

Vierailija
15/25 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehottaisin kaantymaan mielenterveyspalveluiden puoleen, harhaisena oleminen lienee pidemman paalle kuluttavaa. 

Vierailija
16/25 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti joutuisin paljastamaan hänelle, että häntäkin petetään.

Vierailija
17/25 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvittäisin, mistä on kysymys.

T: Herra exän uskottomuuden takia eronnut nainen

Olisipa joku kertonut, koska moni tiesi!

Vierailija
18/25 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kuulla koko jutun alusta loppuun. Rauhallisesti ja asiallisesti.

Miksi ihmeessä minä nauraisin jos joku tulee minulle tuollaista kertomaan?

Pettäminen ei ole naurun asia. Sitten pyytäisin tämän naisen yhteystiedot ja sanoisin ottavani myöhemmin yhteyttä. Sen jälkeen menisin kuuntelemaan miehen version tapahtuneesta, oletettavasti tarinalla jotain pohjaa sentään on?

Hyvin harvoin tulee vastaan tuollaisia tapauksia joissa kerrassaan mitään ei ole tapahtunut. Kyse voi olla tulkintaeroista tai sitten vain suoranaisesta valehtelusta ja petoksesta miehen osalta. Monesti tuollainen tilanne on vasta se "viimeinen niitti" ja sinetti jo kauan kyteneille epäilyille, eli tuo on vain mahdollinen todiste joka vahvistaa epäilykset. Tilanne on pakko vain tutkia ja selvittää pohjiaan myöden, ei auta muu.

Miehen läsnäolo minun ja oletetun toisen naisen keskustelussa ei ole millään lailla tarpeen. Riippumatta siitä, mitä hän on oikeasti tehnyt, hän yrittäisi puolustella itseään, vakuuttaa syyttömyyttään ja mustamaalata tätä naista. Hänen reaktiollaan ei ole mitään merkitystä. Vain sillä on merkitystä mitä oikeasti tapahtui.

JOS väite osoittautuu perättömäksi niin siinä tapauksessa kyseinen henkilö olisi minulle selityksen velkaa.

Vierailija
19/25 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin, että jos se mies haluaa olla kanssasi, niin miksi ihmeessä minä edelleen asun täällä? Ja samalla heilauttaisin kättäni kohtalaisen laajassa kaaressa vähän yli 400 neliön omakotitalossa, jonka isoista ikkunoista on näkymä järvelle.

Vierailija
20/25 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa, voitko opettaa sille pari temppua?