Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit tietää, että sinut on kutsuttu Linnan Juhliin, mitä valmisteluja tekisit nyt? Laihduttaisitko? Valkaisisitko hampaasi? Hoidattaisitko ihosi? Teettäisitkö puvun?

Vierailija
17.09.2019 |

Viime vuonna työkaverini sai kutsun juhliin ja oli aivan paniikissa kaikkien valmistelujen kanssa. Sanoi, että olisi halunnut tietää kutsusta jo syyskuussa, jolloin olisi ehtinyt tehdä juuri nuo asiat (laihdutus, hampaiden valkaisu, täydellinen ihonhoito monta viikkoa ja räätälöity puku).

Jos minä saisin nyt tietää kutsustani, niin varmaan pudottaisin 10 kiloa, jotta mahtuisin kaapissa 15 vuotta roikkuneeseen ainoaan iltapukuuni :D Muita valmisteluja ei tarvittaisi.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkisin uuden iltapuvun, sillä en mahdu vanhaan. Ehkä hankkisin valmiin puvun, johon teettäisin pieniä koristeluja, jotta ei olisi kahta samanlaista juhlissa. Saan iltapuvun noin 300 eurolla. Kokemusta on, mutta ei linnanjuhlista. En jännittäisi. Tanssikengät on jo hyvät ja takki. Kävisin yhdessä puvun kanssa  koemeikissä ja kampauksessa ja sopisin varsinaisen päivän laitot. Koskaan ei kannata antaa kenenkään laittaa ilman, että tietää tuloksen varmaksi! 

Vierailija
22/33 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teettaisin iltapuvun ja hankkisin siihen sopivat asusteet (kengat, clutchin, korut).  

Pidan muutenkin huolta ulkonaostani kaymalla saannollisesti kosmetologilla, ripsi- ja kynsihuollossa seka kampaajalla eli mitaan dramaattisia muutoksia ei tarvitsisi tehda. No joo ehka aikataulutettaisiin nuo edelta mainitut silleen just sopivasti ennen juhlia, kun muutenkin sovin aina seuraavan kerran tapaamiseni ollessani paikan paalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söisin sushia vain siellä ja kamerat olisi ehdoton ei. Kommentaattorin valitut sanat olisi ok kättelyssä ja violetit kengät. Oikeastaan voisin mennä linnan juhliin vain syömään sushia ja juomaan teetä. Teemu Selänteen kanssa voisin polttaa sikaria ja juoda teetä.

Vierailija
24/33 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa tuntuu olevan vielä tavanomaista enemmän henkilöitä, joilla tuuli puhaltaa pään läpi aika navakasti...

Vierailija
25/33 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaisin ajan kampaajalle ja meikkiin. Alottaisin puvun ja asusteiden etsimisen kirpputoreilta. Joku nätti vintagemekko olisi tähtäimessä. Yksi minulla on, mutta se on hautajaismekko. Alottaisin alustuksen lapsenvahtikyselyyn.

Siinäpä minun, hampaat on puhtaat, enkä usko pikadieetteihin. Ja ihan turhaakin, ei minua siellä kuvattaisi.

Vierailija
26/33 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, että juhlia varten täytyisi stressata noin paljon. 

Vierailija
27/33 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa tuntuu olevan vielä tavanomaista enemmän henkilöitä, joilla tuuli puhaltaa pään läpi aika navakasti...

Mä tiedän, mä oon navakka mut se on sitä mitä mode teettää ja haluaa.

Ehkä teille on navakkaa että näin unta äsken missä repisin marijuana kasveja tuhoten ne roskikseen, teille se voi olla navakkaa, minulle eliksiiriä.

Linnan juhlissa pitäisi pää vieraalle syöttää mentaalisuuden chacran sininen bee chili.

Vierailija
28/33 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heittiäisin kutsun roskiin. Tyytyväisenä 6.12 kotivaatteet päällä söisin ehkä jotain roskaruokaa ja joisin olutta, kun katsotaan Linnan Juhlia. Introvertille ei kauheampaa juhlaa voisi ollakaan.

Joo ja nauraisin itseni tärviölle katsellessani tötterötissejä ja ankkahuulia jonossa pönöttämässä.

Vierailija
29/33 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaisin meikin ja kampauksen. Yrittäisin etsiä uniikin puvun, joka sitten muokattaisiin mittojeni mukaan.

Vierailija
30/33 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi mitään eritysvalmisteluja. Hankkisin jonkun mustan iltapuvun, joka näyttäisi hyvältä, mutta ei niin mielenkiintoiselta että joutuisi iltapäivälehtiin. Pyörähtäisin paikalla, söisin ja joisin ja lähtisin varmaan aika aikaisin menemään, kun ahdistaa tungos yleensä.

Vierailija
31/33 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä navalkuuteni johtuu? Se johtuu varkaiden tuomista navakoista tuulista joilla yritetään myös herjata.

Jos menisimme yhdessä vaikka kiinaan ja juotaisiin yhdessä siellä teetä niin eikö siitä tulisi hyvää puhetta systeemille kuin saadaan avartavassa ilmapiirissi avartavia jaloja asioita jaettu systeemin hyväksi juuritasolta. Jos ette edellenkään halua että jalohopea c-l-i-p-p-e-r metalli olisi varastettu niin teidän pitää maksaa siitä tismalleen niillä ehdoilla jotka lähtevät minun sielusta eikä teidän pelikentän tuntemuksilla. Hoeng gongiin olisi hyvä mennä. Teillä on numeroni. Te tiedätte kaiken! Te olette Jumalia! Yhtäkkiä tälläisiin teillä ei ole varaa. Varastamiseen kyllä ja manipuloimiseen jotta puhuisin teidän stalkkaamisen tuntemuksesta jotka media kasvatuksenne resurssit ovat antaneet ja ne ovat käytännössä rajattomat.

Vierailija
32/33 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. Olisi painajaismaista. En tuntisi sieltä ketään. En osaa jutustella niitä näitä tuntemattomien kanssa. Päätyisin humaltumaan.

Kamala ajatus. Onneksi ei tarvi mennä ikinä.

Vierailija
33/33 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään menisi minnekkään linnan juhliin. Hyi olkoon, pelkästään alapeukuttavia ihmisiä siellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi