Eurojackpot-voittaja irtisanoutui työstään ja osti tuliterän Toyota Yariksen!
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Ei autolla tarvitse pröystäillä, mutta siitä huolimatta ei tarvitse ostaa toyotaa. Käsittämättömän tylsä merkki. Onkohan ne saaneet jo autojen vakiovarusteluun ilmastoinnin vuonna 2019.
No oletpas nokkela. Itselläni oli 2007 Yaris ja ihan oli ilmastointi vaikka muuten karvalakki olikin.
Vierailija kirjoitti:
Ei autolla tarvitse pröystäillä, mutta siitä huolimatta ei tarvitse ostaa toyotaa. Käsittämättömän tylsä merkki. Onkohan ne saaneet jo autojen vakiovarusteluun ilmastoinnin vuonna 2019.
Auto on kulkuväline ei asuste, useimmat arvostavat luotettavuutta ja käytännöllisyyttä ja siinä Toyota on paras valinta. (En tiedä milloin ilmastointi on tullut vakiovarusteeksi mutta ainakin mun 15 vuotta vanhassa on.)
"Trafi on julkaissut henkilöautojen mallikohtaiset katsastuksen vikatilastot viime vuodelta. Tilastoissa on nyt mukana myös keskimääräiset mallikohtaiset ajokilometrit.
Tilastoista selviää, että yksi merkki on vähävikaisuudessa ykkönen vuodesta toiseen, ja se on Toyota."
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/yksi-automerkki-on-vuodesta-toiseen-…
Vierailija kirjoitti:
miksi hän kertoo julkisesti - varsin tunnistettavaa. Se kateuden ja rahankerjääjien määrä tulee hänelle näemmä yllätyksenä.
Ei pienituloisena ole kokemusta mitä on vielä edessä
Oho - minä tein vuosi sitten vastavedon, menemällä töihin ja ostin käytetyn Nissan Micran....
Miksi pitäisi ostaa ensimmäiseksi joku ökyauto? Ihan kun kaikilla olisi sama unelma, tyhmä peltilehmä jonka arvo laskee. Töistä irtisanoutuminen on paras veto evö.
Vierailija kirjoitti:
Toyota on järkimiehen valinta.
Joo.. elämässä on paljon edessä järkivalintoja ja ikävä kyllä harvoin niitä tehdään järkiperustein. Auton kohdalla on kiva sitten tehdä poikkeus.
Ja tietenkin jokaisella tojotan omistajalla pitää olla iphone, koska sekin on ilmiselvä järkivalinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toyota on järkimiehen valinta.
Joo.. elämässä on paljon edessä järkivalintoja ja ikävä kyllä harvoin niitä tehdään järkiperustein. Auton kohdalla on kiva sitten tehdä poikkeus.
Ja tietenkin jokaisella tojotan omistajalla pitää olla iphone, koska sekin on ilmiselvä järkivalinta.
Toyota ja iphone saattavat korreloida mutta käänteisesti.
Auton koko/hintaluokka oli varmaan järkevä valinta.
Irtisanoutuminen työstä: en tiedä hänen tilannettaan. Normi-ihminen kuluttaa vuodessa tietyn määrän - edellyttäen että suunnittelee menojaan. Lottovoittaja ei välttämättä käytä yhtä paljon harkintaa kulutukseensa. Riittääkö summa loppuelämäksi? Onko tarkoitus että siitä jäisi jälkipolvillekin?
Typerää siitä huolimatta on kertoa tällaisia asioita iltapäivälehdissä.
Tunnen supervarakkaan aatelissukuisen miehen, jolla on Yaris.
Mikäs siinä. Sehän on just järkevää ettei tuhlaa koko summaa kerralla. Itse olen sen verran nuori etten 1,8 millillä vielä jäisi töistä pois, mutta vanhemmalle ihmiselle se on jo erinomainen syy irtisanoutua, kunhan ei ala ostella jahteja ja kartanoita.
Aika harva varakas oikeasti mälläilee luksusmerkeillä. Tarvitaan tietynlainen ihmistyyppi joka haluaa maksaa ylimääräistä pelkän merkin vuoksi, on se sitten auto, laukku tai lenkkitossut.
Oli jossain juttua toisesta voittajasta. Hän kertoi, että maksaa asuntolainaansa edelleen sovitun summan ja ei muutenkaan ala pröystäilemään. Oliko jotain remonttia keittiöön käynyt sopimassa. Antaa lapsilleen isommat summat rahaa ja lapset joutuvat itse maksamaan lahjaverot, olivat niin sopineet. Tietysti pitääkin mennä lakien mukaan.
Mä olisin ostanut Rutinoffin vaikka siinä onkin pakoputki pläkkipeltiä. Mutta voittorahoilla mulla olisi varaa uusia pakoputki vaikka joka vuosi.
Sehän on kai vaan vastannut kun on lehdestä soitettu ja kysytty. Köyhä eläkeläinen, tehnyt osa-aikatyötä, että on saanut laskut maksettua. Ostaisin itsekin yariksen