Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Testosteroni tasot ja sinkki!? Onko todellista apua vai lumevaikutusta?

Vierailija
16.09.2019 |

Mulla oli alhaset arvot eivät niin alhaalla että olisin hormoonihoitoa saanut..

Muuten olen elänyt terveellisesti tähän saakka mutta nyt olen lisännyt ruokavaliooni vielä sinkki ja c-vitamiini tabletin (samassa kummatkin) sekä 2dl veteen sekotettua kalsium +d vitamiini lisää.

Yhtäkkiä olen alkanut huomata, että puheääneni ei ole enää niin korkea ja vaihteleva.

Ei mitenkään radikaalisti ole muuttunut mutta kuitenkin hieman miehekkäämpi ja tasaisempi.

Ikää mulla on vasta 30v.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa. Ei ne nyt mitään ihmetabuja ole.

Vierailija
2/8 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse minä käytän sinkkiä ja kyllä se antaa paremmat olotilat ja energiat. Nukkuu myös yleensä paremmin. Otan illalla ennen nukkumaanmenoa.

Mutta jos syöt tarpeeksi naudanlihaa esimerkiksi niin et oikeastaan tarvitse, mutta jos olet enimmäkseen kasvissyöjä etkä saa reilusti lihaa sisään ja hikoilet paljon eli treenaat saunot jne, niin sitten minä ottaisin sinuna sinkin. 30-50mg max päiväannos ja välillä taukojakin silloin kun et ole hikoillut.

Itse otan vain niinä päivinä jolloin olen urheillut ja muuten hikoillut, tai lauennut. Jokainen siemensyöksy poistaa sinkkiä kehostasi, joten silloin se on tärkeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittaamalla selvität nopeasti onko testotasot nousseet.

Sinkkiä, reeniä, rasvaa, kaalia (siinä jotain estrogeenin poistavaa vaikutusta muistaakseni) jne. Unta!!! Myös lepo kunniaan.

Ja se D-Vitamiini tosiaan myös.

Mutta niin.

Mittaa ne arvosi säännöllisesti niin näet mitkä ne ovat. Ei tartte arvuutella.

Vierailija
4/8 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi olla apua!

Sinkin ja vitaamiinien saanti on osa terveellistä elämää. Sen sijaan jos kärsit näiden puutteesta voi tulla hormooniarvojen heittelyjä

Vierailija
5/8 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne on tehokkaita, olen nainen ja lakkasin syömästä niitä koska karvoitus lisääntyi ja keho muuttui lihaksikkaammaksi. Tarkoitus oli saada iho vahvistumaan mutta aloinkin muuttua mieheksi.

6/8 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa pikaohje:

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000001042270.html

Noi on ihan hyvät ohjeet, syö paremmin, liiku enemmän ja nuku tarpeeksi, ei siinä sen kummempaa :)

Sinkin kanssa kantsii muistaa ettei liikaa sitä sitten popsi. 

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
7/8 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne on tehokkaita, olen nainen ja lakkasin syömästä niitä koska karvoitus lisääntyi ja keho muuttui lihaksikkaammaksi. Tarkoitus oli saada iho vahvistumaan mutta aloinkin muuttua mieheksi.

Pelkästään sinkistä oli siis kyse tuossa kokemuksessani,

Vierailija
8/8 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin rasiallisen mansikoita ja viinirypäleitä, saa nähdä miten kovana kanki on aamulla, no ei kai noita rasioita kyllä jaksa yhdessä illassa vetää tyhjäksi :P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi