Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 179 cm nainen mielestäsi tosi pitkä

Vierailija
16.09.2019 |

.

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun näkökulma on ehkä vähän nurinkurinen, kun pyörii tuolla lentopallokenttien reunalla, mutta ei minusta ole todella pitkä, pitkä kuitenkin. Oma 15v tyttönikin on 176 cm, enkä pidä häntä kamalan pitkänä, vaikka on 15 cm minua pidempi

Vierailija
42/67 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä vaan ei tosi pitkä

Terveisin: lyhyt vaan ei tosi lyhyt 157cm nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, miehen kokoinen eikä enää kovin naisellinen.

Eli huippumallit ei ole naisellisia? Esim. Gigi hadid 178 cm.

Vierailija
44/67 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä, mutta ei mitenkään _todella_ pitkä. Vaikka taidan olla kyllä hieman jäävi sanomaan..😁 T. 177 cm.

Vierailija
45/67 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehetkin ovat alle 180cm valitettavasti, joten naiseksi pitkä 

Vierailija
46/67 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan keskikokoa

nykyään näkee todella paljon pidempiä naisia etenkin nuorissa

Vierailija
47/67 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

on.

t. 178cm mies

Vierailija
48/67 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on turn-off, jos naisen kengänkoko alkaa 4:llä!

Ei liity tähän ketjuun.

Vierailija
49/67 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei liity tähän ketjuun.

Jos mittasuhteet suhteessa vartaloon ovat tasapainossa, niin kengän koko voi alkaa vaikka vitosella ;o)

Mietipä miltä näyttäisi pitkä nainen, jolla esim. 36 -kokoinen jalka? Juu ei kovinkaan hyvältä.

Minusta "honkkelimaiset" pitkät huippumallit ovat upeita. Eikä tarvitse edes välttämättä olla kovin naisellinenkaan. Androgyyniys viehättää.

Vierailija
50/67 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kaunista. Siro nainen on naisellinen ja 179 cm ei saa siroa tekemälläkään vaikka olisi kuinka luiseva. Tämä siis minun mielipide.

Vierailija
51/67 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Oon 178cm ja vihaan niitä kommentteja koskien mun pituutta. Varsinkin jos haluan joskus tuntea oloni naiselliseksi ja pistää korkkarit.

En minäkään päivittele, kuinka lyhyt joku on.

N25

Ethän sä edes ole pitkä. Tyttäreni on 182 cm ja miniä 186 cm.

Vierailija
52/67 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihan keskikokoa

nykyään näkee todella paljon pidempiä naisia etenkin nuorissa

Totta. Myönnän, että hieman tuijotin paikallisessa kaupassa kun näin siellä tosi pitkän ja kauniin , urheilullisen naisen. Poikani oli mukana ja hän on 186 cm pitkä. Tämä upea nainen oli lenkkarit jalassa päätään pitempi kuin poikani.

Vierailija
53/67 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et sitä sitä kyllä tarkistamatta näe mitenkään, onko jollain vaikka 38 vai 40 monot jalassa. Ihmisellä ei sitäpaitsi ole mitään "kengänkokoa", vaan se minkänumeroiset sopii, vaihtelee merkin ja mallin mukaan.

Vierailija
54/67 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä puoli senttiä sitä pidempi nainen täällä, vastaan myöntävästi. Todella usein kohtaan kadulla/kaupassa/jossain pitkän naisen ja kiinnitän huomiota tämän pituuteen - ja kun hän kävelee mun ohi, on hän ainakin puoli päätä lyhyempi.. :D Pituudesta on ollut pelkkää hyötyä, pidän sitä yhtenä parhaista ominaisuuksistani. Ihmetelläänhän sitä ääneen toki, aika useinkin, mutta eipä tuo minua haittaa. Puhun asiasta ihan mielelläni. 

Minä olen 164cm ja ystäväni 179cm ja on hän pitkä minusta muttei mitenkään liian pitkä. Ollaan oltu teinistä asti kavereita eli jotenkin siihen on niin tottunut etten ajattele koko asiaa. En muista että tutustuessammekaan olisin pituutta pistänyt merkille. Ehkä siksi kun käytin itse silloin ysärillä korkeita korkoja 😅

Ollaan joskus puhuttu vaan että hänellä on keittiön kaappien ylähyllytkin ihan päivittäisessä käytössä kun itsellä siellä on vaan ne mitä tarvitsee harvoin. Minua taas ei haittaa tiskikoneen tyhjennys mutta häntä ärsyttää kumarrella.

Joskus miettii voiko laittaa korkoja ja sanon että siitä vaan! Itselläkin tuolloin monesti korot niin ei tule edes mitään isoa pituuseroa.

Silloin kyllä vähän hämää jos hänellä korot ja itsellä ei kun tuntee olonsa niin lyhyeksi 😅

Voi kuulostaa niin tutulta, vihaan kaikkea lantiosta alaspäin tapahtuvaa toimintaa - kuten astianpesukoneen tyhjennystä :D Olen myös usein ihmetellyt tätä ihmisten suurta vihaa sitä kohtaan, kun tiskatessa ja astioita kuivauskaappiin nostaessa vesitipat valuu ylöspäin hihan sisään. Vasta pari viikkoa sitten tajusin, että enhän minä joudu nostamaan käsiä juuri yhtään verrattuna lyhyempiin tiskaajiin, joten en ole vaan kokenut tätä vääryyttä. Pituutta siunaantunut mutta älliä ei niinkään

T. 179,5cm

Astianpesukoneen voi asentaa kaapistossa mihin korkeuteen haluaa. Sen ei ole pakko olla lattiatasolla.

Vierailija
55/67 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kaunista. Siro nainen on naisellinen ja 179 cm ei saa siroa tekemälläkään vaikka olisi kuinka luiseva. Tämä siis minun mielipide.

Hmm, mallit ovat järjestään ainakin lähes tuonpituisia ja minun nähdäkseni varsin siroja. Mutta sinulla on oikeus mielipiteeseesi (vaikka se onkin tuulesta temmattu).

Vierailija
56/67 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä.

Vierailija
57/67 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus ei ole ongelma naisella, tatuoinnit ja sivukalju / ananas-tukka ovat.

Vierailija
58/67 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten mielestä on, mutta omasta mielestäni ei ole. Itse olen 178 cm pitkä nainen ja tulee päivittäin lyhyt olo, kun selvästi pidempiä naisia näkyy arjessa joka puolella.

Vierailija
59/67 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei liity tähän ketjuun.

Jos mittasuhteet suhteessa vartaloon ovat tasapainossa, niin kengän koko voi alkaa vaikka vitosella ;o)

Mietipä miltä näyttäisi pitkä nainen, jolla esim. 36 -kokoinen jalka? Juu ei kovinkaan hyvältä.

Minusta "honkkelimaiset" pitkät huippumallit ovat upeita. Eikä tarvitse edes välttämättä olla kovin naisellinenkaan. Androgyyniys viehättää.

Joo, mutta tuolloin pitäisi pituuttakin olla suunnilleen Lauri Markkasen verran. Laurilla itselläänkään ei muuten kengän koko ala viitosella, vaan on 48. Tosin Lauri taisi joskus itse sanoa, ettei hänellä ole pituisekseen mitenkään iso jalka, joten periaatteessa sille pituudelle voisi olla viitosella alkava kengän koko ihan sopusuhtainen.

Vierailija
60/67 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tosi pitkä todellakaan. Jos käy katsomassa kansainvälisiä lentopallopelejä tai koripallopelejä, niin siellä olisi jopa lyhimmästä päästä tuolla pituudella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä