Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 179 cm nainen mielestäsi tosi pitkä

Vierailija
16.09.2019 |

.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalin rajoissa. Kuuluu aika paljon isompaan vähemmistöön kuin esim.nainen, jolla on lihasta saman verran kuin keskivertomiehellä. 

Vierailija
22/67 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

179-senttinen voi olla ihan nätti, jos on gasellimaisen hoikka. Mutta jos yhtään kertyy kiloja, näyttää äkkiä valtavalta. Lyhyt nainen voi olla nätti, vaikka olisi vähän ylikilojakin.

Niin, se lyhyt on sitten sellainen söpö pyöreä pyllerö. Hah.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

179-senttinen voi olla ihan nätti, jos on gasellimaisen hoikka. Mutta jos yhtään kertyy kiloja, näyttää äkkiä valtavalta. Lyhyt nainen voi olla nätti, vaikka olisi vähän ylikilojakin.

No enpä tiedä. Omasta mielestä pitkät naiset on kuumia myös pyöreinä ja tästä hyvä esimerkki oli Anna Nicole Smith kun hän oli pyöreä. Edelleen oli näyttävä ja kuuma, jopa 114-kiloisena. Lyhyillä taas on tapana näyttää jo hiukan pyöreänä muodottomilta palloilta.

M26

Vierailija
24/67 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä puoli senttiä sitä pidempi nainen täällä, vastaan myöntävästi. Todella usein kohtaan kadulla/kaupassa/jossain pitkän naisen ja kiinnitän huomiota tämän pituuteen - ja kun hän kävelee mun ohi, on hän ainakin puoli päätä lyhyempi.. :D Pituudesta on ollut pelkkää hyötyä, pidän sitä yhtenä parhaista ominaisuuksistani. Ihmetelläänhän sitä ääneen toki, aika useinkin, mutta eipä tuo minua haittaa. Puhun asiasta ihan mielelläni. 

Minä olen 164cm ja ystäväni 179cm ja on hän pitkä minusta muttei mitenkään liian pitkä. Ollaan oltu teinistä asti kavereita eli jotenkin siihen on niin tottunut etten ajattele koko asiaa. En muista että tutustuessammekaan olisin pituutta pistänyt merkille. Ehkä siksi kun käytin itse silloin ysärillä korkeita korkoja 😅

Ollaan joskus puhuttu vaan että hänellä on keittiön kaappien ylähyllytkin ihan päivittäisessä käytössä kun itsellä siellä on vaan ne mitä tarvitsee harvoin. Minua taas ei haittaa tiskikoneen tyhjennys mutta häntä ärsyttää kumarrella.

Joskus miettii voiko laittaa korkoja ja sanon että siitä vaan! Itselläkin tuolloin monesti korot niin ei tule edes mitään isoa pituuseroa.

Silloin kyllä vähän hämää jos hänellä korot ja itsellä ei kun tuntee olonsa niin lyhyeksi 😅

Vierailija
25/67 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt tosi pitkä jos on 10-15cm keskivertonaista pidempi, yhtä pitkä kuin joku 150-155cm on lyhyt.

Vierailija
26/67 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se melko pitkä. Minua 0.5-1cm pidempi. Olen tosin pätkä. Mutta muita etuja on. Pitkiä miehiä myös on, joten pelko pois. T: mies

Vierailija
27/67 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä. Käytän sanaa "tosi" aika lepsusti, joten voisin sanoa, että on tosi pitkä. Aika pitkähän se on, pitkä ainakin.

Vierailija
28/67 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä johonkin genreen kuuluu tuollaisisten jättikokoisten naisten ihailu, bllukin on yhtä korkealla kuin hirvellä.

Minä en tykkää, mieluummin <  160cm.

Vierailija
29/67 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No enpä tiedä. Omasta mielestä pitkät naiset on kuumia myös pyöreinä ja tästä hyvä esimerkki oli Anna Nicole Smith kun hän oli pyöreä. Edelleen oli näyttävä ja kuuma, jopa 114-kiloisena. Lyhyillä taas on tapana näyttää jo hiukan pyöreänä muodottomilta palloilta.

M26

Kiinnitin erityisesti huomiota sanan "näyttävä" käyttöön.. M26...

Mutta siitä olen samaa mieltä, että liikakilot eivät imartele ketään.

- eri

Vierailija
30/67 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan minua haittaisi, päinvastoin. Mies 180

Vierailija
31/67 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä puoli senttiä sitä pidempi nainen täällä, vastaan myöntävästi. Todella usein kohtaan kadulla/kaupassa/jossain pitkän naisen ja kiinnitän huomiota tämän pituuteen - ja kun hän kävelee mun ohi, on hän ainakin puoli päätä lyhyempi.. :D Pituudesta on ollut pelkkää hyötyä, pidän sitä yhtenä parhaista ominaisuuksistani. Ihmetelläänhän sitä ääneen toki, aika useinkin, mutta eipä tuo minua haittaa. Puhun asiasta ihan mielelläni. 

Minä olen 164cm ja ystäväni 179cm ja on hän pitkä minusta muttei mitenkään liian pitkä. Ollaan oltu teinistä asti kavereita eli jotenkin siihen on niin tottunut etten ajattele koko asiaa. En muista että tutustuessammekaan olisin pituutta pistänyt merkille. Ehkä siksi kun käytin itse silloin ysärillä korkeita korkoja 😅

Ollaan joskus puhuttu vaan että hänellä on keittiön kaappien ylähyllytkin ihan päivittäisessä käytössä kun itsellä siellä on vaan ne mitä tarvitsee harvoin. Minua taas ei haittaa tiskikoneen tyhjennys mutta häntä ärsyttää kumarrella.

Joskus miettii voiko laittaa korkoja ja sanon että siitä vaan! Itselläkin tuolloin monesti korot niin ei tule edes mitään isoa pituuseroa.

Silloin kyllä vähän hämää jos hänellä korot ja itsellä ei kun tuntee olonsa niin lyhyeksi 😅

Voi kuulostaa niin tutulta, vihaan kaikkea lantiosta alaspäin tapahtuvaa toimintaa - kuten astianpesukoneen tyhjennystä :D Olen myös usein ihmetellyt tätä ihmisten suurta vihaa sitä kohtaan, kun tiskatessa ja astioita kuivauskaappiin nostaessa vesitipat valuu ylöspäin hihan sisään. Vasta pari viikkoa sitten tajusin, että enhän minä joudu nostamaan käsiä juuri yhtään verrattuna lyhyempiin tiskaajiin, joten en ole vaan kokenut tätä vääryyttä. Pituutta siunaantunut mutta älliä ei niinkään

T. 179,5cm

Vierailija
32/67 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pitkä. Ite 165.

Vierailija
33/67 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuon pituinen myöskin. Joskus tunne itseni toooosi pitkäksi ja joskus taas ihan tavikseksi. Riippuu seurasta.

Tykkään kuitenkin olla pitkä ja pitkäsäärinen. Parin kilon lihominenkaan ei näy missään ja monet vaatteet näyttävät hyviltä päällä (kunhan ovat ovat pitkien mallistosta).

Työssäni lasten parissa pituudesta on myös paljon hyötyä. Seiskaluokkalaiset suunsoittajatkin vaikenevat ihan kiitettävästi kun venyn täyteen mittaani ja murahdan. :-D

Vierailija
34/67 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt tosi pitkä, mutta pitkä joo. Mutta miksi sitä nyt pitää kysyä täällä tai missään, ei muiden mielipiteet tee sinusta lyhyempää tai pitempää.

Vierailija
35/67 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tuon pituinen myöskin. Joskus tunne itseni toooosi pitkäksi ja joskus taas ihan tavikseksi. Riippuu seurasta.

Tykkään kuitenkin olla pitkä ja pitkäsäärinen. Parin kilon lihominenkaan ei näy missään ja monet vaatteet näyttävät hyviltä päällä (kunhan ovat ovat pitkien mallistosta).

Työssäni lasten parissa pituudesta on myös paljon hyötyä. Seiskaluokkalaiset suunsoittajatkin vaikenevat ihan kiitettävästi kun venyn täyteen mittaani ja murahdan. :-D

Itse asiassa opettajan auktoriteetti tulee ihan muusta kuin pituudesta.

Vierailija
36/67 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämmösiä imbesillejä kysymyksiä? Ei kun oot lyhyehkö, sentin pidempään oot vasta pitkä, 2" pidempänä jotain muuta ja kaksimetrisenä metri-heikki.

Vierailija
37/67 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa opettajan auktoriteetti tulee ihan muusta kuin pituudesta.

Tulee, mutta kyllä se sitä lisää. Muistan ikuisesti kun lähemmäs kahta metriä korkea pomoni tuli naaman eteen huutamaan. Kyllä oli alle laskeminen lähellä. Sitten taas toinen pomoni, 150cm pitkä, tuli antamaan taas rakentavaa palautettaan samalle etäisyydelle. Otin vaan kevyenä keskusteluna. Ei sillä, että huutaminen alaisille olisi sopivaa auktoriteettikäyttäytymistä, mutta esimerkkinä pituuden vaikutuksesta. 

Vierailija
38/67 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

37 jatkaa: olen siis eri kuin ensimmäisen kommentin kirjoittaja

Vierailija
39/67 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen mielestäni liian pitkä, toisinaan ihan passeli. Kun kaikki sukulaisetkin ovat pitkiä, niin olen kuitenkin aina tuntenut itseni ihan normaalin mittaiseksi.

Nuorena kärsin pituudestani joskus, kun ne ihanat pojat oli mua lyhyempiä.

t. 179cm

Vierailija
40/67 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on turn-off, jos naisen kengänkoko alkaa 4:llä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme