Testaa oletko luustoltasi small, medium vai large!
https://medlineplus.gov/ency/imagepages/17182.htm
Ilmoita sitten ranteesi ympärysmitta ja luokitus (S, M tai L) tänne :)
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
171-senttinen olen, 63 kiloa ja ranne oli 17 senttiä eli olen "large". Ja se on kyllä totta. Tai siis painaessani kymmenen kiloa vähemmänkin kuin nyt, niin olin "isokokoinen", vaikkakin laiha.
Minulla 180cm, 94kg miehellä on ranne 118cm. Tulee mieleen kun kerran kävin kaupassa ja kassa antoi vaihtorahat. Hätkähdin kun tajusin tuolla naisella olevan yhtä iso käsi kuin itselläni joka käyttää koon 10 hanskoja. Se oli hämmentävä hetki:D Vilkaisin hätäisesti olinko niin sokea etten erottanut miestä naisesta mutta kyllä se kassa ihan nainen oli. Voin kuvitella että jalkasikaan eivät ole ihan pienimmät ja siroimmat. Villi veikkaus että koko 42-43?
Järkytytkö yhtä paljon joka kerta nähdessäsi lyhytkasvuisen ihmisen?
Ranne melkein 15 cm, pituus 170, paino 58 kg. Luulin olevani siroranteinen, mutta en ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Hei oikeesti nyt. Mitä mittoja nää on? Jotain tuumia? Onko teillä joku laskuri vai mistä vedätte nää??
Ihan yleissivistystä tietää, paljonko tuuma on tai edes osata googlata asia.
Vierailija kirjoitti:
Ranne melkein 15 cm, pituus 170, paino 58 kg. Luulin olevani siroranteinen, mutta en ollutkaan.
?? Siis noilla mitoillahan sä oot taulukossa S.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei oikeesti nyt. Mitä mittoja nää on? Jotain tuumia? Onko teillä joku laskuri vai mistä vedätte nää??
Tuossa on sekä tuumia että jalkoja. Vaikea googlaa jos ei tiedä mitä mittoja googlaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
171-senttinen olen, 63 kiloa ja ranne oli 17 senttiä eli olen "large". Ja se on kyllä totta. Tai siis painaessani kymmenen kiloa vähemmänkin kuin nyt, niin olin "isokokoinen", vaikkakin laiha.
Minulla 180cm, 94kg miehellä on ranne 118cm. Tulee mieleen kun kerran kävin kaupassa ja kassa antoi vaihtorahat. Hätkähdin kun tajusin tuolla naisella olevan yhtä iso käsi kuin itselläni joka käyttää koon 10 hanskoja. Se oli hämmentävä hetki:D Vilkaisin hätäisesti olinko niin sokea etten erottanut miestä naisesta mutta kyllä se kassa ihan nainen oli. Voin kuvitella että jalkasikaan eivät ole ihan pienimmät ja siroimmat. Villi veikkaus että koko 42-43?
Jos on itsellä ranteen ympärys 118 cm, kannattaa jättää toisten sirous arvostelematta 😂
Large. Olen 150 cm pitkä, ranne 17 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on ranteen ympärys yli metrin? ?
Ranne 14,5 cm, pituus 178 cm. Eli S. Mulla on silti leveä lantio.
Mitä tämä nyt sitten kertoo tämä mittaus? Että olen läski kun ranne on 17 cm? Näen sen ihan peilistäkin. Nuorena painoin 49kg/165cm. Varmaan ranne oli silloin ohuempi. Ihan loogista.
Small, juuri ja juuri.
Olen 161cm ja ranne himpun alle 15cm.
Olen mieltänyt itseni pieniluiseksi/sirorakenteiseksi, mutta on täällä näköjään pienempiäkin ranteenympryksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on sekä tuumia että jalkoja. Vaikea googlaa jos ei tiedä mitä mittoja googlaa.
No kopioit siitä taulukosta sen luvun suoraan ´googleen niinkuin on ilmoitettu ja kirjoitat perään "to cm" niin löytyy yleensä suoraan se vastaus :)
Pituus 170 (5' 6") ja ranne 13,5 (5,5") -> S. En yllättynyt.
Pituus 175 cm, ranne 13,5 cm. Ranteiden ohuudesta on kyllä huomauteltu, nilkkani taas eivät ole ollenkaan samaa sarjaa :/
Tiesin olevani siroluinen, kun siitä monesti kuullut, mutta pitihän se huvikseen mitata.
Ranne 13cm, pituutta minulla 158cm.
165 cm, 17 cm ja läskit löytyy muualta kuin ranteen ympäriltä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä nyt sitten kertoo tämä mittaus? Että olen läski kun ranne on 17 cm? Näen sen ihan peilistäkin. Nuorena painoin 49kg/165cm. Varmaan ranne oli silloin ohuempi. Ihan loogista.
Ei, kun se rasva mikä sussa on kertoo oletko läski vai sopiva vai kenties liian laiha jos sitä ei ole tarpeeksi. Se ranteen mittaus ja taulukkoon vertautuminen kertoo luuston rakenteesta, johon ei voi vaikuttaa. Eli jos satut olemaan rakenteelstasi esimerkiksi siro, niin ylimääräiset kilot näkyvät sinussa luultavasti helpommin, varsinkin, kun vaaka ei välttämättä näytä ihan yhtä paljoa, kuin mitä se näyttäisi verrattuna siihen jos olisit takenteeltasi isoluisempi, joskin luiden paino ei kovinkaan paljoa itse kilojen kannalta merkkaakaan.
Ja sitten vielä sekin että jos luustosi tuon rannemittauksen mukaan on medium, mutta olet ylipainoinen, saatat laihtumisen myötä huomata olevasikin enemmän small jne eli on suuntaa antava.
Ranne 14 cm, pituus 153 cm. Olen aina tiennyt olevani hentorakenteinen.
Olen 170cm ja ranne 16cm. En ymmärrä tuumista, joten voiko joku kertoa mikä tuo mitta on tuumina?