Testaa oletko luustoltasi small, medium vai large!
https://medlineplus.gov/ency/imagepages/17182.htm
Ilmoita sitten ranteesi ympärysmitta ja luokitus (S, M tai L) tänne :)
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Ihmeen siroja naisia täällä😁
Samaa mietin. Melko tasan 18 cm oma ranteeni. Siinä on kyllä läskiäkin vähän, hoikempina aikoina se oli 17 cm.
Mulla ei ole mittanauhaa, mutta isoluinen olen, en laihanakaan ollut hoikan näköinen, paitsi sivusta katsottuna, edestä ja takaa aina vaan iso :D
nyt 172/73
S eli just tasan 13,5cm /5.5".
Pituus 155cm ja läskiä löytyy, mutta ei ranteista. :D
172cm, 55kg, ranne 14cm eli S. Ei tullut yllätyksenä.
173 cm ja S. Kyllä sen pieniluisuuden näkee, vaikka onkin tullut painoa lisää lihasmassan muodossa 55kg->73 kg.
Itsellä ei nyt mitään mittanauhaa, mutta ranteeni on ainakin todella kapea. Minulla oikeastaan niin, että jalat sekä kädet varsinkin "alhaalta" kapeat eli käsivarret ja sääret sekä jalkaterät ja kädet. Muuten sitten se keskikohta eli lantio sekä rintakehän luut vankemmat ja lantio siis aika leveä. Hartiat ovat myös pakko sanoa, että todella leveät mikä ei aina mukava asia jotain takkia yms sovitettaessa. Kaula on taas aika siro. Onneksi toisaalta minussakin on edes jotain "pienempiä" kohtia ja tasapainottaa vähän. Pituutta 170 cm ja painoa nyt 70 kiloa. Vähän "läskiä" siihen 60-65 kilon painoon nähden. Aikuisena en ole alle 60 painanut.
M, 16 cm ranteella. Olen 175 cm pitkä ja ylipainoinen, mutta läskit sijaitsevat muualla kuin käsissä.
Mikä pituusraja tuo 163 cm on? Eikö löytynyt aikuisille tarkoitettua testiä?
Kun on pieniluinen näyttää heti pullukalta, kun vähänkin ylimääräistä rasvaa kehossa voin kertoa. Itselläni ranne 13 cm. Pyykkilautavatsa on minulle mahdottomuus.
168 cm ja olen M/L rajalla. Isoista luista on etua siinä, että voin lisätä massaa ilman, että näytän lihavalta. Ja tietty vahvat luutkin on, pärjään hyvin fyysisissä töissä.
Lapsetkin syntyivät alakautta helposti.
Toisaalta, vaikka miten laihtuisin, en mahdu pienimpiin farkkuihin. :D
Ranteeni ympärys on n. 14 cm, joitain millejä alle. Pituus 160 cm. Testin mukaan luustoni koko on siis S?
Olipa yllättävää.. :D
Aika vähän vaihtelua tuossa asteikossa tosin on. Suunnilleen pituiseni S-kokoinen ranne 13,96... cm ja L-kokoinen ranne 14,60... cm.
169 cm, ranne 17 cm eli large-kategoriaan heilahdin. Ylipainoakin on, mutta luut näkyy ja tuntuu ranteessa, ja mittasin todella jämptisti. Tulos ei sinänsä yllätä, mutta en kyllä ihan kokonaan ajatellut jättää ylipainoa pudottamatta isojen luiden takia. :'D Mutta siis, näkeehän tuon siitäkin, että sitä ylipainoa mahtuu kroppaan aika paljon, ennen kuin "ihmisenmuotoisuus" kärsii.
Mistä te löydätte nuo mitat sentteinä?? Ihan pihalla olen.
Vierailija kirjoitti:
171-senttinen olen, 63 kiloa ja ranne oli 17 senttiä eli olen "large". Ja se on kyllä totta. Tai siis painaessani kymmenen kiloa vähemmänkin kuin nyt, niin olin "isokokoinen", vaikkakin laiha.
Minulla 180cm, 94kg miehellä on ranne 118cm. Tulee mieleen kun kerran kävin kaupassa ja kassa antoi vaihtorahat. Hätkähdin kun tajusin tuolla naisella olevan yhtä iso käsi kuin itselläni joka käyttää koon 10 hanskoja. Se oli hämmentävä hetki:D Vilkaisin hätäisesti olinko niin sokea etten erottanut miestä naisesta mutta kyllä se kassa ihan nainen oli. Voin kuvitella että jalkasikaan eivät ole ihan pienimmät ja siroimmat. Villi veikkaus että koko 42-43?
Small
Ranne: 10 cm
Pituus: 173 Cm
Paino: 59,5Kg
Sukupuoli: Nainen
Hei oikeesti nyt. Mitä mittoja nää on? Jotain tuumia? Onko teillä joku laskuri vai mistä vedätte nää??
Mies
181cm
82kg
Ranne 17 cm
Pienet on luut...
Vierailija kirjoitti:
Mistä te löydätte nuo mitat sentteinä?? Ihan pihalla olen.
Googlaa x cm to inches tai cm to inches converter.
13,5 ja olen 175 cm pitkä.
Oikeastikin pitkä ja kapea.