Testaa oletko luustoltasi small, medium vai large!
https://medlineplus.gov/ency/imagepages/17182.htm
Ilmoita sitten ranteesi ympärysmitta ja luokitus (S, M tai L) tänne :)
Kommentit (89)
Monilla on paksu rasvakerros ranteen ympärillä. Ei ole kovin luotettava.
Large 15 cm. Pituus 170, paino 63.
Small, ranteenpaksuus 14,4cm
(Pituus 163cm)
Ei tarvi testata, tiedan etta olen ns. isoluinen.
Konkreettisena esimerkkina: laihduin 95 kilosta 68 kiloon. Rintaliivien ymparyysmitta vaheni huimat viisi senttia. 90 --> 85.
Liiviliikeen omistajallakin oli huuli pyoreana (kerroin ylpeana miten paljon olin laihtunut), totesi sitten etta "niin no, eipa ne sun rintakehan luut mihinkaan katoa laihtumalla".
Miksei voi sanoa iso, pieni ja keskikokoinen?
S tuli, ranne 14cm. Olen kyllä aina kokenut olevani melko romuluinen.
Vierailija kirjoitti:
Mites esim jalkojen. Paksuus? Jos on sirot kädet mut jalat luustolta isommat, niin onko siro? Entä jos on lapiokädet ja laihat jalat?? 😂
Luusto harvemmin on eriparia (muuta kuin ehkä tiheydeltään muttei sotketa sitä nyt tähän) :D
On muuten ihan yleinen käytäntö määrittää kehon rakennetta tuo ranteen mittaus, sen kokoon kun ei kauheasti ei voi vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksei voi sanoa iso, pieni ja keskikokoinen?
Koska vaatekoot on S, M, L jne...
Jaaha taas tällainen kilpailuketju.
Olen näköjään S, ranteen ympäryksellä 13,5cm
Vierailija kirjoitti:
S tuli, ranne 14cm. Olen kyllä aina kokenut olevani melko romuluinen.
"Romuluinen" et voi olla, paitsi jos olet lyhytkasvuinen.
Olen pisimmässä sarjassa. Alitan reippaasti kääpiösarjankin pienimmän mitan.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tässä mielestäsi kilpaillaan?
171-senttinen olen, 63 kiloa ja ranne oli 17 senttiä eli olen "large". Ja se on kyllä totta. Tai siis painaessani kymmenen kiloa vähemmänkin kuin nyt, niin olin "isokokoinen", vaikkakin laiha.
Vierailija kirjoitti:
Monilla on paksu rasvakerros ranteen ympärillä. Ei ole kovin luotettava.
No ei kyllä ole, ellei sitten ole vauva :D tai vakavasti ylipainoinen.
14 cm eli small
pituus 172 cm ja paino 57 kg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pieniluustoiset tietenkin tulevat tänne ylpeilemään ja romuluisten itsetunto romuttuu kun saavatkin tulokseksi L. Ihan samalla tavalla kuin jossain paino-keskusteluissa, kilpaillaan kuka on kevyin. Huoh.
Pakko kohta testata kunhan saan mittanauhan. Mulla on mielestäni kapeat ranteet ja niistä on mainittukin. Olen kuitenkin lievästi ylipainoinen nykyään joten hassua ajatella jos saan tulokseksi S, koska tämänhetkinen vaatekoko on L-XL.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pieniluustoiset tietenkin tulevat tänne ylpeilemään ja romuluisten itsetunto romuttuu kun saavatkin tulokseksi L. Ihan samalla tavalla kuin jossain paino-keskusteluissa, kilpaillaan kuka on kevyin. Huoh.
Mä olen ainakin ylpeä paksusta ja vahvasta luustostani. Kaikenlaista harrastusta se on hyvin kestänyt jo vuosikymmeniä ilman murtumia ja katkeiluja. Kai mulla on myös paksu kallo :D
Mites esim jalkojen. Paksuus? Jos on sirot kädet mut jalat luustolta isommat, niin onko siro? Entä jos on lapiokädet ja laihat jalat?? 😂