Miksi en saa enää matcheja tinderissä?
Sain vielä vuosi-kaksi sitten matcheja sekä treffejä tinderin kautta, mutta nykyään en juuri ollenkaan saa niitä.
Olen poistanut ja tehnyt tilinikin uudestaan, kun tämän pitäisi kuulemma auttaa...
Ovatko muut huomanneet samaa kuin minä? Olenko ylittänyt jonkun maagisen iän jonka jälkeen ei matcheja enää heru, vai onko koko sovellus menettänyt näin dramaattisesti suosiotaan?
Mies, 33v, pk-seutu
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ihmettelen sitä, että kun tulee match, niin miehet ei enää aloita keskustelua.
Ja se just olis mulle tärkeetä, kun vaikuttaa muuten siltä, että ne ei oo oikeasti kiinnostuneita.
Niin harva vastaa, jos nainen aloitta keskustelun, se on tosisssaan ja kiinnostunut.
Kun vaikka kymmenelle laittaa viestiä, ja 2 vastaa (vastaukset tyyliin: joo,ei,ehkä,emt) niin se on aika turhauttavaa.
Onkohan tinderissä erilaista porukkaa? Itse olen vastaillut naisille aina enkä todellakaan sinun esimerkkien vastauksilla (vaikka lähestyvät ilman matchiä). Itseasiassa en ole aloittanut yhtäkään keskustelua itse, enkä aloita.
Tinderiin en enää mene, pysyn OkCupid puolella (ehkä jossain välissä menen katsomaan suomi24 puolelle)
mä sain 26-vuotiaana tuhansia matcheja. nyt 30-vuotiaana 3 kk aikana sain kaksi matchia ja poistin koko sovelluksen. ilmeisesti mun aikani meni jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisia selityksiä:
1. Vaatimukset ovat nousseet
2. Haluttavuutesi on laskenut
3. Kilpailu on lisääntynyt tai koventunut
4. Tarjonta on vähentynyt
5. Tinderin algoritmi on muuttunut
6. Ap pyyhkii aiempaa vähemmän naisia oikealle
7. Ap pyyhkii oikealle naisia, joihin hänellä ei ole mitään saumaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä ihmettelen sitä, että kun tulee match, niin miehet ei enää aloita keskustelua.
Ja se just olis mulle tärkeetä, kun vaikuttaa muuten siltä, että ne ei oo oikeasti kiinnostuneita.
Minulle olisi tärkeää että naiset aloittaa keskustelun, kun vaikuttaa muuten siltä, että ne ei oo oikeasti kiinnostuneita.
Oon käyttänyt tinderiä jostain 28 ikävuodesta 33v asti.
Tehnyt ihan saman havainnon että se algoritmi on muuttunut jotenkin paljon tiukemmaksi. Ennen matcheja tuli enemmän. Näkyvyys ilmaiskäyttäjillä on huonontunut selkeästi ja rahastahan tämä muutos on kiinni.
Tinder on pyrkinyt juuri tähän muutokseen jotta epätoivoiset miehet käyttäisivät rahojansa parantaakseen näkyvyyttään.
ilmiselvää kirjoitti:
Tehnyt ihan saman havainnon että se algoritmi on muuttunut jotenkin paljon tiukemmaksi. Ennen matcheja tuli enemmän. Näkyvyys ilmaiskäyttäjillä on huonontunut selkeästi ja rahastahan tämä muutos on kiinni.
Tinder on pyrkinyt juuri tähän muutokseen jotta epätoivoiset miehet käyttäisivät rahojansa parantaakseen näkyvyyttään.
Tämäpä ikävää. Olen itse hiljattain eronnut enkä nyt vielä deittaile, mutta sitten aikanaan olisin kyllä mielellään käyttänyt taas Tinderiä. Mutta jos siellä on paljon aiempaa heikompi näkyvyys, niin kiinnostus käyttää sitä tietenkin heikkenee, vaikka olen nainen. Minulle on tärkeää voida selata kaikki tarjolla olevat sopivan ikäiset ihmiset läpi, koska vain hyvin harva heistä oikeasti sopii minulle kumppaniksi. Jos tuntuu siltä että minulta piilotetaan osa niistä, jotka olisivat sopivia, niin en kyllä tykkää. OkCupidissa kävin jo vanhalla profiililla selailemassa, ja totesin että siinä missä aiemmin tuli loputtomasti käyttäjiä näkyviin, nyt minulle näytettiin vain muutama valitsemaltani alueelta ja sitten sanottiin että sori ei löytynyt enempää. Eikä varmasti ole totta, että sovellusta käyttäisi koko Helsingin alueella vain muutama mies! Siis sama muutos tullut sinnekin, ja nämähän ovat saman firman omistuksessa nykyään. Eli yrittävät rahastaa käyttäjiä tekemällä ilmaisversiosta ihan onnettoman.
Tässä on hyvä sauma muille deittisovelluksille kilpailla Tinderiä vastaan. Oletteko PK-seudulla asuvat käyttäneet esim. Happn-sovellusta? Siinä tehdään samantyylinen profiili kuin Tinderissä, ja sitten sovellus näyttää paikkatietoon perustuen muita käyttäjiä, jotka ovat käyneet samoissa paikoissa missä itse olet käynyt. Entä onko Hinge jo tullut Suomeen? Sitäkin kiinnostaisi kokeilla. Tietääkö joku muita hyviä?
Vierailija kirjoitti:
ilmiselvää kirjoitti:
Tämäpä ikävää. Olen itse hiljattain eronnut enkä nyt vielä deittaile, mutta sitten aikanaan olisin kyllä mielellään käyttänyt taas Tinderiä. Mutta jos siellä on paljon aiempaa heikompi näkyvyys, niin kiinnostus käyttää sitä tietenkin heikkenee, vaikka olen nainen. Minulle on tärkeää voida selata kaikki tarjolla olevat sopivan ikäiset ihmiset läpi, koska vain hyvin harva heistä oikeasti sopii minulle kumppaniksi. Jos tuntuu siltä että minulta piilotetaan osa niistä, jotka olisivat sopivia, niin en kyllä tykkää. OkCupidissa kävin jo vanhalla profiililla selailemassa, ja totesin että siinä missä aiemmin tuli loputtomasti käyttäjiä näkyviin, nyt minulle näytettiin vain muutama valitsemaltani alueelta ja sitten sanottiin että sori ei löytynyt enempää. Eikä varmasti ole totta, että sovellusta käyttäisi koko Helsingin alueella vain muutama mies! Siis sama muutos tullut sinnekin, ja nämähän ovat saman firman omistuksessa nykyään. Eli yrittävät rahastaa käyttäjiä tekemällä ilmaisversiosta ihan onnettoman.
Tässä on hyvä sauma muille deittisovelluksille kilpailla Tinderiä vastaan. Oletteko PK-seudulla asuvat käyttäneet esim. Happn-sovellusta? Siinä tehdään samantyylinen profiili kuin Tinderissä, ja sitten sovellus näyttää paikkatietoon perustuen muita käyttäjiä, jotka ovat käyneet samoissa paikoissa missä itse olet käynyt. Entä onko Hinge jo tullut Suomeen? Sitäkin kiinnostaisi kokeilla. Tietääkö joku muita hyviä?
Hei, tohon OkCupid selailuun. Oletko rajannut kumppani ehdokas kriteerejä hakuun? Nimittäin miehenä huomasin että naiset täyttävät ainakin huonosti profiileja jonka takia käyttäjämäärä näyttää heikolta.
Happyyn en mene seurannan/mainosten takia. Ainoana järkeävänä vaihtoehto OkCupid tilalle/rinnalle on suomi24.
Muutama kuukausi sitten lopetin Tinderin pläräämisen, mutta ainakin silloin minulla oli satoja matcheja ja selattavaa vaikka kuinka paljon.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei tosiaan enää aloita keskustelua siellä, kukaan ei puhu mitään! Jos laittaa itse viestiä, ne ei vastaa tai ovat tosi flegmaattisia. Onko muillakin samaa? En tajua mitä ne sitten on Tinderissä. Viisi vuotta sitten oli paljon vilkkaampi paikka, kait se oli sovelluksen uutuudenviehätystä sitten...
Tämä kokemus johtuu ihan siitä, että tykkäät suosituimmista miehistä, jotka muutenkin saavat paljon matcheja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisia selityksiä:
Miksi hänellä ei olisi saumaa johonkin naiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisia selityksiä:
Niin, miksi? Eihän tasoja ole olemassa tämän palstan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisia selityksiä:
Noinhan naisillekin aina sanotaan; "yrität liian tasokkaita miehiä". Miksi miehelle ei saa sanoa samoin? Ja ei, en usko tasoteoriaan, siihen uskon, että jotkut ihmiset ovat halutumpia kuin toiset, mutta mitään tasonumeroa ihmisille ei voi antaa.
Tinderi on oikeasti vähän niin kuin joku hedelmäpeli. Omassa kotikaupungissa ei tule juurikaan voittoja (osumia), mutta toisessa paikkaan voitkin sitten saada senkin edestä mätsejä. Mä aina välillä avaan Tinderin jossain mahdollisimman kaukana korvessa joko Lapin matkalla tai sukuloidessa ja oon huomannut selvän eron. Varsinkin Lapissa tulee aina kohdattua uusia sattumia :D
Miehet ei tosiaan enää aloita keskustelua siellä, kukaan ei puhu mitään! Jos laittaa itse viestiä, ne ei vastaa tai ovat tosi flegmaattisia. Onko muillakin samaa? En tajua mitä ne sitten on Tinderissä. Viisi vuotta sitten oli paljon vilkkaampi paikka, kait se oli sovelluksen uutuudenviehätystä sitten...