Miksi en saa enää matcheja tinderissä?
Sain vielä vuosi-kaksi sitten matcheja sekä treffejä tinderin kautta, mutta nykyään en juuri ollenkaan saa niitä.
Olen poistanut ja tehnyt tilinikin uudestaan, kun tämän pitäisi kuulemma auttaa...
Ovatko muut huomanneet samaa kuin minä? Olenko ylittänyt jonkun maagisen iän jonka jälkeen ei matcheja enää heru, vai onko koko sovellus menettänyt näin dramaattisesti suosiotaan?
Mies, 33v, pk-seutu
Kommentit (37)
Naisten vaatimukset ovat ilmeisesti nousseet, 5v sitten sain kasaan puolessa vuodessa 14 matchia. Keväällä kun kokeilin 4kk ajan sain kasaan 5 matchia.
M36 Pk-seutu
Kannattaa vaihtaa maisemaa. Kokeilisin okcupid, happy pancakea sekä alastonta Suomea.
Mahdollisia selityksiä:
1. Vaatimukset ovat nousseet
2. Haluttavuutesi on laskenut
3. Kilpailu on lisääntynyt tai koventunut
4. Tarjonta on vähentynyt
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa vaihtaa maisemaa. Kokeilisin okcupid, happy pancakea sekä alastonta Suomea.
Alastomassa suomessa naisista on koko ajan suurempi osuus vain "sponsoreita" etsiviä...Olin ihan hämmästynyt kuinka räjähdysmäisesti tuo on yleistynyt siellä viime aikoina.
Oli ihan erilainen paikka 5 vuotta sitten.
Naisetkin vanhenevat. Ja monet ovat sitä mieltä että vanhemmiten vain naisten tarjonta lisääntyy.
Aika vähän noita tinder-mätsejä on kyllä yleensä ottaen tullut... Olen mielestäni ihan ok näköinen, kohtelias, naisia kunnioittava, työssä käyvä, urheilullinen, omaisuutta on tullut ihan tarpeeksi vaikken rikas ole...
Olinko tinderissä jotain vajaa puoli vuotta, kunnes oikea löytyi. Mätsejä varmaan 20, joista 7 kanssa kävin treffeillä.
Naispuoliset tuttavat kertoo ihan eri lukemia, tosin suuri osa on jotain hämäriä "haluun että haukut mun vaimoa kun pis.saan sua takapuoleen"-juttuja (ihan tosielämästä tempaistu juttu :D). En tajua mistä johtuu... Onko miehiä vain niin paljon enemmän sitten siellä....
Mä saan kyllä mätsejä vaikka kuinka, mutta harva kirjoittaa mitään. Ne jotka ovat kirjoittaneet ovat olleet outoja chattaily-kaverien hakijoita ja kysyneet olenko sarjatreffailija? No viimeksi olen ollut treffeillä seitsemän vuotta sitten, kun tapailin exää. 🙄 Kävin vuosia sitten ihan oikeilla nettitreffeillä erilaisten tyyppien kanssa, mutta nykyään sitten vaan selataan kuvastoa.
Maksullisuutta vaatii. Plus jos et herätä alussa tarpeeksi kiinnostusta tiput alaspäin esityksissä eikä naiset jaksa enää swaippailla entiseen malliin.
Roskikseen joutui softa/palvelu.
Mä ihmettelen sitä, että kun tulee match, niin miehet ei enää aloita keskustelua.
Ja se just olis mulle tärkeetä, kun vaikuttaa muuten siltä, että ne ei oo oikeasti kiinnostuneita.
Vierailija kirjoitti:
Näin se algoritmi toimii.
Eli miten?
Vierailija kirjoitti:
Mä ihmettelen sitä, että kun tulee match, niin miehet ei enää aloita keskustelua.
Ja se just olis mulle tärkeetä, kun vaikuttaa muuten siltä, että ne ei oo oikeasti kiinnostuneita.
Niin harva vastaa, jos nainen aloitta keskustelun, se on tosisssaan ja kiinnostunut.
Kun vaikka kymmenelle laittaa viestiä, ja 2 vastaa (vastaukset tyyliin: joo,ei,ehkä,emt) niin se on aika turhauttavaa.
Ainakin pääkaupunkiseudun nuorison seuranhaku on siirtynyt jodeliin:)
Matalampaa kynnystä
Vierailija kirjoitti:
Naisten vaatimukset ovat ilmeisesti nousseet, 5v sitten sain kasaan puolessa vuodessa 14 matchia. Keväällä kun kokeilin 4kk ajan sain kasaan 5 matchia.
M36 Pk-seutu
Viisi vuotta sitten olit viisi vuotta nuorempi.
Etsithän omanikäistä seuraa? Niille nuoremmille naisille riittää kyllä tarjontaa, kun sekä nuoret että vanhemmat tykkäilevät
Meinasin tulla sanomaan että ehkä olet mies mutta näköjään olet jo sen huomannut.
Sehän on naisille vain vähän niin kuin Tetris.
Aikansa jaksaa pelata ja sitten kyllästyy. Naiset eivät ole oikeasti siellä edes tosissaan liikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisia selityksiä:
2. Haluttavuutesi on laskenut
3. Kilpailu on lisääntynyt tai koventunut
4. Tarjonta on vähentynyt
5. Tinderin algoritmi on muuttunut
6. Ap pyyhkii aiempaa vähemmän naisia oikealle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisia selityksiä: