Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka moni teistä on pettänyt puolisoaan?

Vierailija
15.09.2019 |

Joko nyksää tai exää?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kukaan voisi tietää moniko meistä? 

Montako "meitä" oikein edes on?

Tämä. Onko tuo aina sama aloittaja joka kyselee että kuinka moni?

Vierailija
22/41 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan me ollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa parisuhteen alussa sitä tehtyä turhan usein.  Ja kumppanikin muutaman kerran - kertomansa mukaan. Onneksi tilanne muuttui ja kotoa alkoi löytyä riittävästi seksiä ja muuta seuraa. Olisi voinut tapahtua aiemminkin.; pienet arvet jäivät. 

Vierailija
24/41 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolpien kirjoitti:

Kaikkihan me ollaan.

Ei, ei olla

Mies,38

Vierailija
25/41 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enkä petä.

Vierailija
26/41 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

old man kirjoitti:

Tulipa parisuhteen alussa sitä tehtyä turhan usein.  Ja kumppanikin muutaman kerran - kertomansa mukaan. Onneksi tilanne muuttui ja kotoa alkoi löytyä riittävästi seksiä ja muuta seuraa. Olisi voinut tapahtua aiemminkin.; pienet arvet jäivät. 

Joo jos seksiä on vähän niin kännissä helposti lipsahtaa jos mukava nainen on seurassa

Vierailija
27/41 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pettänyt lukemattomia kertoja. En vaan ole, enkä koskaan halua tulla yksiavioiseksi. Ihminen ei sitä ole. Vetäkää kukkahatut syvälle päähänne! N26

En vedä kukkahattua päähän, mutta miehes puolesta harmittaa jos hän on ja ennen kaikkea jos luulee sinun olevan myös. Eikö avoin suhde toisen samoin ajattelevan kanssa olisi reilumpi?

Mies, 38

En todellakaan aio ottaa mieheni tilalle jotain toista ihmistä vain siksi , että se olisi sinun mielestäsi reilua. Ihminen on loppupeleissä eläin siinä missä kaikki muutkin ja piste. N26

Vierailija
28/41 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vahingossa pettänyt teininä (en tiennyt, että seurusteltiin...). Muuten omatuntoni on tältä osin puhdas.

Vierailija
29/41 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pettänyt lukemattomia kertoja. En vaan ole, enkä koskaan halua tulla yksiavioiseksi. Ihminen ei sitä ole. Vetäkää kukkahatut syvälle päähänne! N26

En vedä kukkahattua päähän, mutta miehes puolesta harmittaa jos hän on ja ennen kaikkea jos luulee sinun olevan myös. Eikö avoin suhde toisen samoin ajattelevan kanssa olisi reilumpi?

Mies, 38

En todellakaan aio ottaa mieheni tilalle jotain toista ihmistä vain siksi , että se olisi sinun mielestäsi reilua. Ihminen on loppupeleissä eläin siinä missä kaikki muutkin ja piste. N26

Miestäsi käy sääliksi kyllä. Olen edellisen kautta samaa mieltä, että suhteen pitäisi olla avoin, luottamuksen pettäminen ja valehtelu on väärin. Pettäminen aiheuttaa traumoja, sitäkö haluat miehellesi? Ihminen on kuitenkin eläin, joka ymmärtänee teoillaan olevan seurauksia.

N25

Vierailija
30/41 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomioikaa että pettävien liitot päätyy helpommin eroon ja mitä siitä seuraa? ongelmia lapsille kotia kouluun armeijaan töihin.ihan järkeenkäypä asia.taas ylimääräistä menoa ja vaikeuksia siis yhteiskunnasssa.eli juokaa hallitummin tai keksikää joutenololle tekemistä näillä voi välttää monta mokaa

Vierailija
31/41 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltasanoman seksivinkit kirjoitti:

huomioikaa että pettävien liitot päätyy helpommin eroon ja mitä siitä seuraa? ongelmia lapsille kotia kouluun armeijaan töihin.ihan järkeenkäypä asia.taas ylimääräistä menoa ja vaikeuksia siis yhteiskunnasssa.eli juokaa hallitummin tai keksikää joutenololle tekemistä näillä voi välttää monta mokaa

Missä välimerkit, välilyönnit tai vaikka isot alkukirjaimet?

Yrittäkää edes siedettävään ulosantiin..

Vierailija
32/41 |
17.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies, 38

Ei mun mielipiteellä pidä ollakaan sun elämääsi mitään merkitystä, mutta miehesi mielipiteen uskoisin kiinnostavan. Voin sanoa kokemuksesta että miestäsi tulee sattumaan kun sun harrastus selviää.

Mies, 38

Vierailija
33/41 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies, 38

Ei mun mielipiteellä pidä ollakaan sun elämääsi mitään merkitystä, mutta miehesi mielipiteen uskoisin kiinnostavan. Voin sanoa kokemuksesta että miestäsi tulee sattumaan kun sun harrastus selviää.

Mies, 38

Eipä ole tarkoitus antaa selvitä koskaan. Vuosia tätä harrastanut, ja tiedän kyllä miten helppoa tämä touhu on.

Vierailija
34/41 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna menen jälleen nuoren tyttöystävän luo tekemään kaikkea sitä kivaa, jota ei voi tehdä vaimon kanssa. Nuori, kiinteä, seksikäs, eloisa ja iloisa ystävättäreni hoitaa homman ilolla ja siemenet pussiin tai rööriin. Voiko viikonloppu paremmin enää alkaa. Olen keski ikäinen ja hän on parikymppinen. Tapaamme muutamia kertoja kuukaudessa.

Vierailija
35/41 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, enkä petä. Rakastanut vaimoa aina liikaa ja vaimo halunnut ja tarjonnut joka viikko seksiä koko aikuisiän. Sitä paitsi hänen pillunsa ja orkkunsa on taivaallinen. Joten ei pysty pettämään enkä ole niin tyhmä. Kohta voiton puolella kiusauksistä.

Vierailija
36/41 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksää olen pettänyt.

Nyksää en, mutta luvan kanssa käynyt muualla..

Vierailija
37/41 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies petti. En pääse siitä yli. Olen masentunut ja yritin itsemurhaa. En onnistunut, mutta seuraavalla kerralla onnistun.

Vierailija
38/41 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettänyt nyksää, koska suhteessa ei ole yli kolmeen vuoteen ollut seksiä. Mies on haluton ja kyvytön.

Eksä petti minua, siinä suhteessa en pettänyt.

N. 51 v

39/41 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pettänyt vaimoani. Hän on minua yhdesti ainakin, tietenkin kiistää tapahtuneen. On vain niin hyvät todisteet. Yhdessä ollaan oltu kauan, 30 v.. Olen antanut anteeksi sen .. Tilaisuuksia olisi ollut mutta omatunto ei ole antanut periksi.. Olenkohan "pöljä" tässä(kin) asiassa?

Vierailija
40/41 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Welku kirjoitti:

En ole pettänyt vaimoani. Hän on minua yhdesti ainakin, tietenkin kiistää tapahtuneen. On vain niin hyvät todisteet. Yhdessä ollaan oltu kauan, 30 v.. Olen antanut anteeksi sen .. Tilaisuuksia olisi ollut mutta omatunto ei ole antanut periksi.. Olenkohan "pöljä" tässä(kin) asiassa?

Anteeksi, mutta mitä annoit anteeksi? Itse teon, valehtelun vai luottamuksen menin vai minkä?tekoa on mahdoton antaa anteeksi jos toinen ei edes myönnä ja ole katuva. Aika kurja tilanne.