Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

13 -vuotias kuoli ylipainoon - äiti syötti noutoruokaa kuolinvuoteella ja haukkui ”donitsiksi”

Vierailija
15.09.2019 |

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/42702f88-12c9-46cc-bd7c-8c5656e365d6

Äiti syytti lasta tämän lihavuudesta, ei antanut laihduttaa ja syötti kuoliaaksi.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin vanhalla kotipaikkakunnallani viime kesänä, huomasin heti autolla pikkukaupungin läpi ajaessani että paikalliset ihmiset lihoneet aika älyttömästi. En ollut käynyt viiteen vuoteen. Marketit tuntuivat olevan täynnä eineksiä, hedelmä- ja vihannesvalikoima todella huono. Salaattiaineksia yritin hakea, ja tuoretta kalaa. Ei juuri saatavuutta.

Pikaruokaketjut valloittaneet paikan, ja ne vanhat paikalliset ravintolat lopettaneet kun asiakkaita ei enää käy.

Olen itse normaalikokoinen nainen (168cm/61kg) enkä mielestäni edes hoikka, mutta siellä ne vanhat turvonneet tutut jaksoivat hokea että miten anorektiselta ja laihalta minä näytän!! Siitä lihavuudesta näytti tulleen siellä ns. uusi normaali. Pelottavaa.

Pula-ajan jälkeläisten on niitten mielestä terveet vaan pyöreinä

Vierailija
22/27 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä haukuttas muuksi ku donitsiksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiemmin nämä tämmöiset jutut tuli kaikki jenkeistä, valitettavasti tapaukset lisääntyneet euroopassa.

Vierailija
24/27 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks tää olllu kehopositiivisuutta.

Vierailija
25/27 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä luoja tätä keskustelua.

Kyseessä on äärimmäinen tapaus, joka ei tapahtunut edes Suomessa, ja silti jotkut kouhkaavat jo huostaanottoa lihaville lapsille.

Tämä tapaus ei todista yhtikäs mitään, koska on niin äärimmäinen ja harvinainen tilanne. Tapahtuuhan näitä, että joku 300-kiloinen kuolee lihavuuteen. Se ei silti tarkoita että joka ikinen, jolla on BMI yli 30, on vaarassa kuolla milloin tahansa.

Tunnen useampia ihmisiä, jotka ovat olleet lihavia lapsena. Joku heistä on edelleen lihava, toinen ei. Kellekään heistä ei ole ainakaan tähän mennessä (alle 40 v) tullut lihavuudesta hengenvaarallisia sairauksia.

Vähän malttia tähän keskusteluun.

Vierailija
26/27 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan ollut. Ei kukaan kehopositiivinen syötä lasta kuoliaaksi.

Vierailija
27/27 |
16.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan ollut. Ei kukaan kehopositiivinen syötä lasta kuoliaaksi.

Samannäköset porsaat kyllä hehkuttaa kehopositiivisuutta. Yhtäkkiä ei olekkaa. Itse olen aina ollut sitä mieltä ettei mitään kehopositiivista ole olemassakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä