Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Tunnetko huonoa omaatuntoa, jos olet pois töistä, vaikka et ole edes kovin kipeä?

Vierailija
30.05.2006 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuitenkin ottanut flunssissa sen käytännön, että jos tunnen itseni sairaaksi jään kotiin vaikka kuumetta ei olisikaan. Ei musta kuitenkaan olisi töissä paljon iloa ja yleensä olen parissa päivässä taas täydessä iskussa. Näitä siis on ehkä joka toinen vuosi.

Vierailija
2/11 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos ollaan sairaslomalla niin kaljalla ei istuta....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sen verran vittumainen työnantaja, että mielelläni haen ylimääräistä saikkua, jos vaan saan ja osaan sairasta näytellä työterkkarilla.

Ja en viitsi nyt tarkemmin kertoa millainen työnantaja, lyhyesti sanottuna riistää työntekijöiltä, eli esim. teettää potkujen uhalla ylitöitä, mutta ei anna ylitöitä vapaan eikä rahana. Ei ole kellokortteja ja et voi todistaa olleesi ylitöissä.

Vierailija
4/11 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireita ykiminen, silmien siristely (silmissä sahalaitakuvioita), pään pitely...Aika pitkälti samat oireet kuin pahassa darrassa. Vedä vaikka kunnon känni ja sitten mene aamulla työpaikkalääkärille valittamaan migreeniä, ei tarvi edes oireita teeskennellä ja takuuvarma saikkaripäivä... kunhan muistat ottaa suunraikastajaa ennen lekuria (!). Testattu juttu.

Ja jos sulla on vakituinen työpaikka ei sua voi edes migreenin takia irtisanoa, vaikka " kohtaus" tulisi kerran viikossa...Hehee, feikkaajan elämä on helppoa.

Vierailija
5/11 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

VÄLILLÄ ON VAAN NIIN LOPEN UUPUNUT ETTÄ EI JAKSA VAIVAUTUA TÖIHIN :)

Vierailija
6/11 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en ole pois töistä ilman että olen kipeä, tänään just olin tuuraamassa " selkäkipua" potevaa työkaveria jolla kuitenki selkä kesti istua kaljalla...

Vierailija
7/11 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin selkä VÄHÄN juimii mutta ilmoitin etten tule huomenna töihin (vaikka kai pitäis koska henkilöpulaa). Huomenna kuitenkin raskas päivä tiedossa ja tiedän takuuvarmalla että selkä pamahtaa aivan varmasti...

Vierailija
8/11 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen huonoin parannuskeino on jäädä sänkyyn makaamaan. Eli mitä sitten vaikka onkin kaljalla? Alkoholihan rentouttaa ja saattaa hyvinkin poistaa lihaskireyden jos selkä on " jäkissä" .

Vierailija
9/11 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kun en ole pois töistä ilman että olen kipeä, tänään just olin tuuraamassa " selkäkipua" potevaa työkaveria jolla kuitenki selkä kesti istua kaljalla...

Itselläni on skolioosi ja madaltumaa parissa nikamavälissä ja ajoittain iskiasoireilua. Nostaminen, kumartelu ja kiertoliiikkeet ovat myrkkyä silloin, mutta mikään ei estä istumasta VAIKKA KALJALLA, jos ei liian kauan istu (tosin ei ole tullut silloin vielä kaljalla istuttua, mutta jos voin istua kotona sohvallakin, niin miksen sitten vaikka pubin sohvalla...)

Kun itsellä on selkä kipeä, LIIKUN SEN MINKÄ PYSTYN, eli joo, todellakin joku työntekijä voi nähdä mut vallan jopa rauhallisella kävelylenkillä!

Eli mitä jos keskittyisit vaan omiin asihisi...

Vierailija
10/11 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Itselläni on skolioosi ja madaltumaa parissa nikamavälissä ja ajoittain iskiasoireilua. Nostaminen, kumartelu ja kiertoliiikkeet ovat myrkkyä silloin, mutta mikään ei estä istumasta VAIKKA KALJALLA, jos ei liian kauan istu (tosin ei ole tullut silloin vielä kaljalla istuttua, mutta jos voin istua kotona sohvallakin, niin miksen sitten vaikka pubin sohvalla...)

Kun itsellä on selkä kipeä, LIIKUN SEN MINKÄ PYSTYN, eli joo, todellakin joku työntekijä voi nähdä mut vallan jopa rauhallisella kävelylenkillä!

Eli mitä jos keskittyisit vaan omiin asihisi...

Tunnettu lintari on pois just ns selkäkivun takia, joka ei haittaa missään muualla ku sillon ku iskee lorvikatari ja mut lynkataan?

Tiedän et on oikeita selkäkipuja ja ne on todella pahoja mut satun hyvin tietämään et tällä tyypillä niitä ei ole. En selitä enempää mut eikö teitä ota päähän et nykyään selkäkipuun suhtaudutaan saikkusyynä nuivasti just näiden lusmujen takia?

Vierailija
11/11 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jää mistään pikkuvaivoista saikulle. Saa olla melkein pää kainalossa ennen kuin jään ja silloinkin on huono omatunto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi