Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sängyltä löytyi turkiskuoriaisen toukka!!

sos
15.09.2019 |

Löysin illalla päiväpeitoltani kaksi turkiskuoriaisen toukkaa. Nyt kuvottaa. Asuntoni on ollut perussiisti ja pesen paljon pyykkiä, likaiset tekstiilit eivät loju. Muutin äskettäin tänne, joten ongelma on varmaan ollut asunnossa jo aiemmin?

Kuinka päästä eroon? Pakastimeen ei mahdu, enkä voi viedä pihalle. Minulla ei ole parvekettakaan. Asunto on todella pieni, joten hirveästi ei pysty huonekalujakaan siirtelemään. Olen nyt pessyt päiväpeiton ja ensimmäinen satsi vaatteita pyörii juuri koneessa. Eli tarkoituksena pestä nyt kaikki luonnonkuituja sisältävät tekstiilit, mitä vaan saan koneeseen sullottua. Asunnon aion siivota ja jynssätä tänään kauttaaltaan.

Kellään kokemusta noista viheliäisistä ällötyksistä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita muuten vuokranantajalle ongelmasta!

Vierailija
22/24 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli niitä vaatehuoneen ilmastointikanavasta. Kivasti olivat lapsuuteni nallet ja perintöverhot syöty rei'ille. Kyllä otti päähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se sinun siivoamisesi auta mitään kun menevät naapuriin ja heti takaisin kun vähennät huseerausta. Ilmoitus isännöitsijälle, jotta kaikki asunnot voidaan myrkyttää samaan aikaan, jotteivät ne pääse naapuriin piiloon. Sitä ennen pese kaikki tekstiilit ja pistä ilmatiiviisiin muovilaatikoidin tai pusseihin, jotteivät pääse sinne pesimään.

Vierailija
24/24 |
15.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun asuntoon niitä tulee rakenteista. Keittiön kaapistojen takaa/yläosasta, koska selkeät raot ja niitä löytyy aina kuolleena tyhjistä laatikostoista. Samoin vessassa tulevat jostain katonrajasta, koska niitä näkyy aina välillä kylpyammeeseen tippuneena. En ole onneksi koskaan törmännyt niihin olohuone/makuuhuonetilassa. Onneksi pääsen muuttamaan tästä oksettavasta 70-l läävästä pois omaan asuntoon muutaman kuukauden kuluttua. Täällä on seinätkin paperia ja voi vain kuvitella, millaisia pesiä tms. tuolla rakenteissa on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä