Kuka toope käyttää vielä hajustettua pyykinpesuainetta
Kommentit (158)
Oih, ihanaa tuoksuvaa pyykkiä! Laitan varmuudeksi puolet enemmän, kuin on suositeltu! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä. En tosin käytä taloyhtiön konetta, vaan omaa. Vaatteiden pitää tuoksua hyvälle 🌺
Siivousaineelle? Ok. Toiset käyttävät hajuvettä.
Sen kisäksi, että kuormitat ympäristöä pyykinpesuaineella? Lisäkemikaaleja vaan hajuvesistä. Olet typerys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä. En tosin käytä taloyhtiön konetta, vaan omaa. Vaatteiden pitää tuoksua hyvälle 🌺
Sen *kisäksi, että kuormitat ympäristöä pyykinpesuaineella? Lisäkemikaaleja vaan hajuvesistä. Olet typerys.
*lisäksi
Vierailija kirjoitti:
Oih, ihanaa tuoksuvaa pyykkiä! Laitan varmuudeksi puolet enemmän, kuin on suositeltu! :)
Mä lisään vielä ylimääräistä tuoksua vaniljakookosesansseilla. Nuuuuh<3
Surf pesuaineet ovat ihania. Todella herkullisia tuoksuja.
Kuka ällö sika käyttää etikkaa ja jotain pesupähkinöitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän enkä kadu. Tykkään tuoksusta.
tuoksua tulee perseestäs, hengitysilman pilaaja
Puhdas perse ei haise, paitsi teillä hajuttomilla, mauttomilla ja värittömillä lumihiutaleilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä lisään vielä ylimääräistä tuoksua vaniljakookosesansseilla. Nuuuuh<3
Nam! Mistä sitä saa? <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen kisäksi, että kuormitat ympäristöä pyykinpesuaineella? Lisäkemikaaleja vaan hajuvesistä. Olet typerys.
Sinä olet tulkintoinesi typerys. En ole puhunut itsestäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan pesuaineelle. Ja huuhteluaineelle. Ja käytän vielä hajuvettäkin 😁
Omassa tuttavapiirissä ainakin hajustettujen pesuaineiden käyttäjillä on matalampi ÄO.
Käytän ekopesuaineita, joissa on maltilliset, hyvät tuoksut. Ei ole koskaan vaatteissani tuoksuövereitä.
Vierailija kirjoitti:
Omassa tuttavapiirissä ainakin hajustettujen pesuaineiden käyttäjillä on matalampi ÄO.
Seura tekee kaltaisekseen...
Vierailija kirjoitti:
En ole kyllä mitään järjen säteilyä huomannut hajusteettomienkaan aineiden käyttäjiltä.
Mä en edes ole hajusteallergikko, mutta hajuaistini on hyvä. Mua ällöttää se haju, mitä jää mun kotiin, kun meillä käy anoppi tai lasten kaveri, jonka kotona käytetään Bio Luvilia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävikö tunteisiin?
Taidat olla hajustettujen käyttäjä, testauta ÄO ja katso päteekö väittämäni sinun kohdallasi.
Vierailija kirjoitti:
Mä en edes ole hajusteallergikko, mutta hajuaistini on hyvä. Mua ällöttää se haju, mitä jää mun kotiin, kun meillä käy anoppi tai lasten kaveri, jonka kotona käytetään Bio Luvilia.
Tämä. Minä nostan aina lasten kavereiden ulkovaatteet tuulikaappiin, ettei haju leviä asuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävikö tunteisiin?
Taidat olla hajustettujen käyttäjä, testauta ÄO ja katso päteekö väittämäni sinun kohdallasi.
No missä tätä ÄistiOerkkyyttä voi testata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävikö tunteisiin?
Taidat olla hajustettujen käyttäjä, testauta ÄO ja katso päteekö väittämäni sinun kohdallasi.No missä tätä ÄistiOerkkyyttä voi testata?
Viestistäsi päätellen testi olisi vain ajanhukkaa.